Skocz do zawartości

Nirvan

Użytkownicy
  • Zawartość

    1102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Nirvan w Rankingu w dniu 18 Kwiecień

Nirvan posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

22 Mała Cegła Społeczności

O Nirvan

  • Tytuł
    Misiek
  • Urodziny 04/23/1993

Contact Methods

  • AIM
    WTF?
  • MSN
    WTF?
  • Website URL
    http://https://www.facebook.com/DragonsShadowStudio/
  • ICQ
    999999990
  • Yahoo
    Jahuu

Previous Fields

  • Team
    Dragon's Shadow Studio
  • Tlen
    O
  • GG
    1142696
  • last.fm
    Radio eska FM
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Wagrowiec
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Game maker , modelowanie 3D , c++ , directx ,ogre

Ostatnie wizyty

13459 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zachowanie fabuły ale lekko przerobiona pod Polskę czasami daję coś zupełnie innego niż w oryginale żeby było barwniej, ale też dużo scen pozostawiam bez zmian. W oryginale np. komuniści to paradisers, ale postulaty są komunistyczne więc co za różnica Ich dowódca zwie się hammerhead, więc staldyń close enough Staram się to wszystko łączyć w sensownym stopniu żeby nie różniło się mocno od pierwowzoru. Jak masz netflixa to cały pierwszy sezon tam jest, możesz sobie odpalić ten odcinek i porównać
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Mam taki pomysł żeby każdy odcinek to był na nowo nagrany opening z lekko zmienionym tekstem i odrobinę inaczej zaśpiewane
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Może nie growe, ale aktualnie coś takiego kminię. Teraz muszę nagrać pierwsze 4 odcinki Ten w około 95% skonczony, będą jeszcze małę poprawki i dodatki. Większość efektów dźwiękowych zrobiłem swoim głosem i rzeczami które miałem pod ręką, dźwięki kroków za pomocą gąbek xd chodzenie ludzi po chodniku kapciem na ręce uderzającym w taboret itp
  4. CA2018 - Wyniki!

    Jeeeeaaaaaa po raz pierwszy od 12 lat xD
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nagrałem to z dwa miesiące temu ale jakoś tak wyszło ze dopiero dzisiaj wrzuciłem ;D Moje podejście do nagrywania odgłosów potworów: https://www.youtube.com/watch?v=JPva4lf-PcU (Wut?? Nie idzie osadzać filmów w tuby :D) @Wojzax nie wiem czy tak robisz, ale ja kiedyś robiąc animowanie celowania popełniałem błąd że robiłem tak żeby lufa idealnie mierzyła w punkt docelowy non stop ;D nienaturalne to jest, musi być trochę luzu w tym gdzie celuje lufa żeby dobrze w grze wyglądało, w battlefronta pograłem i zobaczyłem jak bardzo to może odbiegać
  6. Już prędzej współpracowałem z nimi przy Bleed It Out to jako ostatni dogrywałem wokal a potem podesłali tracki i zmixowałem (bo zaproponowałem) A tutaj najpierw zrobiłem perkusję, zapytałem sie Rafaela czy nagrałby gitarke i na drugi dzień już mi podesłał ;D potem zapytałem o surowy sygnał gitary żebym mógł więcej pokręcić, dałem sztuczny bas ale pomyślałem o tym ziomku z bleed it out no i nagrał po czasie, potem podesłali videa i wio!
  7. Nowa produkcja ode mnie Współpraca polsko - brazylijska. Ja nagrałem wokale, mix/mastering efekty i editing Rafael nagrał gitarki a Rodolfo bas
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ludzie z Unity poprosili mnie abym napisał artykuł do newslettera i dali by kupony dla czytelników na moją najnowszą paczkę to się zgodziłem Pierwszy artykuł w moim życiu jaki napisałem, po angielsku więc nie było mi łatwo ;d ale niby sprawdzili to powiedzieli że jest ok ale wydaje mi się że to nie jest do końca poprawnie gramatycznie itp. ale mniejsza, opisałem jak to ze mną było że wyćwiczyłem to animowanie + tutorial ponad 40 minutowy pokazujący w pełni jak robiłem setup smoka do trailera paczki. https://connect.unity.com/p/hybrid-procedural-animation-rigs
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ostatnie dwa tygodnie były masakryczne pod kątek ilości pracy, ale w końcu skończyłem swój algorytm do którego podchodziłem już z 4 razy
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W końcu moje paczki zostały zatwierdzone, parę osób chciało video z testem obciążeniowym to zrobiłem i mnie rozwaliło jak ciekawie potrafi to wyglądać
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie lubię Unreala, złe wspomnienia jak coś robiłem na nim w 2015 Wolę C# i workflow Unity
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prace nad paczką na unity asset store, spoglądanie w dany punkt z wieloma trickami poprawiającymi wygląd takiej animacji W filmie omawiam mniej więcej jak co działa, może komuś przydadzą się takie informacje
  13. Nagrany na szybcika ale do refrenu musiałem specjalnie się rozgrzewać, bo masakrą jest dla mnie sięgać tak wysoko + żeby było w miarę stabilnie, ale chcę to jakoś ogarnąć żeby rozciągnąc swoją skalę głosu.
  14. Dzięki Teraz tak mniej przykładałem wagi do mixu bo nie mój instrumental, mój kijowy leciał w tle ledwo słyszalnie żeby lekko podbić parę dźwięków Nie chciałem całego na mocnej chrypie dla urozmaicenia Trzeba się szkolić cały czas i tak, talentu nie mam to muszę jeszcze więcej i więcej roboty włożyć
×