Skocz do zawartości

Nirvan

Użytkownicy
  • Zawartość

    1096
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Nirvan w Rankingu w dniu 2 Listopad 2018

Nirvan posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Dobry człowiek

O Nirvan

  • Tytuł
    Misiek
  • Urodziny 04/23/1993

Contact Methods

  • AIM
    WTF?
  • MSN
    WTF?
  • Website URL
    http://https://www.facebook.com/DragonsShadowStudio/
  • ICQ
    999999990
  • Yahoo
    Jahuu

Previous Fields

  • Team
    Dragon's Shadow Studio
  • Tlen
    O
  • GG
    1142696
  • last.fm
    Radio eska FM
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Wagrowiec
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Game maker , modelowanie 3D , c++ , directx ,ogre

Ostatnie wizyty

13407 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ludzie z Unity poprosili mnie abym napisał artykuł do newslettera i dali by kupony dla czytelników na moją najnowszą paczkę to się zgodziłem Pierwszy artykuł w moim życiu jaki napisałem, po angielsku więc nie było mi łatwo ;d ale niby sprawdzili to powiedzieli że jest ok ale wydaje mi się że to nie jest do końca poprawnie gramatycznie itp. ale mniejsza, opisałem jak to ze mną było że wyćwiczyłem to animowanie + tutorial ponad 40 minutowy pokazujący w pełni jak robiłem setup smoka do trailera paczki. https://connect.unity.com/p/hybrid-procedural-animation-rigs
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ostatnie dwa tygodnie były masakryczne pod kątek ilości pracy, ale w końcu skończyłem swój algorytm do którego podchodziłem już z 4 razy
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W końcu moje paczki zostały zatwierdzone, parę osób chciało video z testem obciążeniowym to zrobiłem i mnie rozwaliło jak ciekawie potrafi to wyglądać
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie lubię Unreala, złe wspomnienia jak coś robiłem na nim w 2015 Wolę C# i workflow Unity
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Prace nad paczką na unity asset store, spoglądanie w dany punkt z wieloma trickami poprawiającymi wygląd takiej animacji W filmie omawiam mniej więcej jak co działa, może komuś przydadzą się takie informacje
  6. Nagrany na szybcika ale do refrenu musiałem specjalnie się rozgrzewać, bo masakrą jest dla mnie sięgać tak wysoko + żeby było w miarę stabilnie, ale chcę to jakoś ogarnąć żeby rozciągnąc swoją skalę głosu.
  7. Dzięki Teraz tak mniej przykładałem wagi do mixu bo nie mój instrumental, mój kijowy leciał w tle ledwo słyszalnie żeby lekko podbić parę dźwięków Nie chciałem całego na mocnej chrypie dla urozmaicenia Trzeba się szkolić cały czas i tak, talentu nie mam to muszę jeszcze więcej i więcej roboty włożyć
  8. Nowy cover ode mnie, w trochę innej formie. Sporo pracy i przejedzony meteriałem, ale nie było co zwlekać dłużej Co sądzicie?
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W ruchu wygląda zajebiście Chyba będzie lyric video w unity, zrobili spoczko narzędzia do cut-scenek, brakuje trochę podstawowych funkcjonalności ale chyba i tak uda mi się z tego zrobić coś fajnego Poprzednio robiłem w after effecsie ale ten program to szaleństwo dla mnie i dla mojego lapka, zawiechy co kilka sekund, crashe i rendering 30godzinny * 2 na końu :d, a w unity mam full 3D, realtime bez crashy, a rendering do full HD to pare minut
  10. Znalazłem na dysku moją aranżację którą zrobiłem chyba jakos ponad rok temu która mnie przygotowywała to muzyczki którą kompoowałem do Dark Time, chyba ją też niedługo wrzucę bo nie wiem kiedy będę kontynuował projekt :D
  11. I kolejny cover wpadł ;) Tym razem dosyć mocno zmodyfikowana wersja utworu źródłowego. Przez cały utwór w oryginale są praktycznie 4 akordy, nawiązałem do nich częściowo w refrenie ;) Starałem się by cover oddał klimat Hybrid Theory i Meteory. Zapraszam:
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Kilka cubeów, kapsuła, kilka kulek, kilka efektów, kurz i dwa światła (na jednym też taki efekt) :D
  13. GRIP - Pętla Iluzji EP

    Ale ogółem słucha się fajnie? ;) Progress w porównaniu do dema jest, więc i kolejna produkcja powinna poczynić progress w stosunku do tej ;)
  14. GRIP - Pętla Iluzji EP

    Dzięki :) W przyszłym roku pewno spróbujemy wystartować do eliminacji. Super że się podoba :)
×