Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

abcfa07f8bbed192d58db7295cf20aca.png

 

Taki projekcik gry 'Loot Game' wczesne stadium.

 

Informacje o projekcie: http://warsztat.gd/projects/arcadia_beginning/info

:lubieto:

Dodaj jakieś losowe kępki trawy żeby aż tak nie było widać powtarzania. Powodzenia w dalszej robocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj wyglada pusto bo to mapka glownie do testowanie ficzerow, do dopieszczenia terenu przyjdzie czas, na razie biore sie za generator podziemi, na razie dziala ladnie, ale trzeba dopracowac. Potem system przejsc miedzy swiatem nad ziemia i podziemiami. Wiele jeszcze brakuje, ale i tak to najbardziej rozbudowany projekt jaki robilem. I widze duzy postep od stycznia (pamietacie moj projekt warlords? - no wlasnie :)). Dzieki za komentarze za jakis tydzien bede w stanie udostepnic demo tylko musze ukryc kilka niesprawdzonych ficzerow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
To wilki, przecież jest napisane w okienku na górze.

Ja tam nawet czytac nie musiałem, wyglądają na wilki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasze prace nad gra w kolko i krzyzyk ida jak burza :)

Program rozrósl sie.

Podzielilismy kilka obiektow na mniejsze i teraz wyglada wszystko przejrzyscie, (chociaz jest wiecej obiektow).

Dolozylismy tez marker ostatniego ruchu.

Ostatnio jak pokazywalem wam gre to miala chyba 14KB a u mnie na komputerze osiagala 37 fps'ow.

Obecnie ma juz 17KB a osiaga.....86 fps'ow! takze postep jest :)

Zostaje nam juz tylko zrobic ai i na koniec dodac grafike.

 

aktualna wersja gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystajcie w końcu z czegoś takiego:

GML
if(mouse_check_button_pressed(mb_right))

{

xx=mouse_x-view_xview[0]

yy=mouse_y-view_yview[0]

}

 

if(mouse_check_button(mb_right))

{

view_xview[0]=mouse_x-xx

view_yview[0]=mouse_y-yy

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gnysek, fps sprawdzamy wlaczajac gre w trybie debug, no a wzrosl bo dopisalismy dzisiaj ograniczenie obszaru rysowania wylacznie do tego co sie widzi. (2 linijki programu)

@Threef kosmetyke graficzna zostawilismy na sam koniec.

 

ps: zwracam sie teraz do tego kogos kto sciagnal gre.

Prosze o skasowanie tego pliku bo zamiescilem go niechcacy!!!

i moge miec klopoty od t-800 :(

Mielismy ten plik dopiero udostepnic po ukonczeniu, a nie teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gnysek, fps sprawdzamy wlaczajac gre w trybie debug, no a wzrosl bo dopisalismy dzisiaj ograniczenie obszaru rysowania wylacznie do tego co sie widzi. (2 linijki programu)

@Threef kosmetyke graficzna zostawilismy na sam koniec.

 

ps: zwracam sie teraz do tego kogos kto sciagnal gre.

Prosze o skasowanie tego pliku bo zamiescilem go niechcacy!!!

i moge miec klopoty od t-800 :(

Mielismy ten plik dopiero udostepnic po ukonczeniu, a nie teraz.

 

To jest dobre a link we wcześniejszym jego poście ciągle działa. ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Boże bedziom weź nie nabijaj postów bo im będziesz miał więcej to nie sprawi ,że cie ktoś tutaj polubi.

Kurde, mnie właśnie to motywuje do codziennego tu pisania :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedyzziomku.. zlamales mi serce tym podstepnym pytaniem!!!

 

Co do gry kolko i krzyzyk to komputer bedzie gral na trzech poziomach trudnosci:

1. gdzie bedzie gral defensywnie (nastawiony bedzie tylko na obrone)

2. gra mniej wiecej na poziomie sredniego gracza-czlowieka (obrona i atak)

3. poziom mistrzowski (przewidywanie na przod 2 ruchow czlowieka)

 

Zobaczymy co z tego wyjdzie.

... Na razie szybciutko napisalem AI mniej wiecej wystarczajace

do nawiazania rownorzednej walki z tymi gmclanowiczami ktorych mam na... czarnej liscie :death:

 

kolko i krzyzyk

 

ps: nie jestem msciwy i ustawilem tak zebyscie mieli jakas tam szanse wygrac !!!

np: zmniejszylem pole walki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha :)

napisalem przeciez ze chodzilo mi o nawiazanie ROWNORZEDNEJ walki z moimi przeciwnikami na gmclanie!!!

Nie sadze zeby im tak latwo poszlo jak Tobie czy na przyklad mi!

Podejrzewam ze w ich przypadku bedzie 70%-75% szans na wygranie komputera.

 

 

ps: finalnie oczywiscie bedzie algorytm taki jak opisale poprzednio, czyli 3 stopnie trudnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer czasem oszukuje i nie stawia swojego kółka na planszy, (...) to jakaś strategia w celu zdezorientowania przeciwnika.

To calkiem mozliwe.

Niestety bylem zbyt przerazony tym co stworzylem, i szybko wykasowalem program AI z game makera, zanim zdazyl przejac kontrole nad swiatem.

 

//edit

@HuderLord "Bo pewnie stawia na zajętym wcześniej miejscu i nie widać nowego kółka."

Mozliwe ze tak, ale moze je tez stawiac poza widokiem. Dalem widok nieruchomy na tylko na fragment pola gry.

No ale juz nie sprawdze co on naprawde kombinowal, bo ta wstawke "ai" :) juz wykasowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...