Skocz do zawartości

Wojo

Użytkownicy
  • Postów

    891
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    30

Ostatnia wygrana Wojo w dniu 13 Września

Użytkownicy przyznają Wojo punkty reputacji!

1 obserwujący

O Wojo

  • Urodziny 19.07.1997

Informacje

  • Nagrody
    ?Cytat roku (CA 2017)
    ?Cytat roku (CA 2016)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Tak

O mnie

  • Skąd
    Polska
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Posiadanie wolnego czasu

Ostatnie wizyty

139 833 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Wojo

  1. Stworzyłem sobie swój pierwszy model 3D ludzika celem opanowania podstaw blendera. Został on stworzony w oparciu o ten poradnik, a założenia były takie żeby stworzyć ludzika low poly i jestem w miarę zadowolony. Jak dodam kości i go zaanimuję to może tutaj wrzucę. PS. sorki za spam, ale na forum mało kto wrzuca posty i wygląda to tak jakbym pisał sam z sobą (lub rozmawiał z ręką)
  2. Wklejałem to na discorda już wcześniej, ale i na forum się pochwalę. Mój "klon" gry Super Crate Box (jest na steam za darmo, fajna gierka). Nic niezwykłego, ale miło zostawić po sobie chociaż taką pamiątkę na tym świecie Założenie gry jest takie, że gramy tym chłopkiem z pistoletem i zabijamy duszki, które spadają z góry do dołu. Z czasem rozgrywka nabiera takiego tempa, że nie da się w to grać (właściwie po kilku sekundach). Wysłałem tę grę mojej dziewczynie żeby mogła sobie zagrać, ale dosłownie nie da się u niej w to grać bo się nawet nie chce uruchomić... Ta gra to póki co rozdział półotwarty bo może kiedyś wrócę do tego projektu EDIT: Klon wolfensteina 3D jest już tylko minimalnie uchylony. Nie chcę do tego wracać bo w tej formie python ma za dużo ograniczeń na tego typu projekt...
  3. Wojo

    Galeria Grafik

    Świetnie wygląda @Murrri W czym ten model stworzyłeś?
  4. Klasyczny tekst w stylu Woja Założenia były takie, że moja "reprodukcja: ma przypominać trochę to co widać poniżej
  5. Robię klona pierwszego poziomu z Wolfenstein 3D w pygame z użyciem raycastingu Póki co to bardzo okrojona zawartość w porównaniu do tego co zaserwowało id Software, ale nawet nie przymierzam się do pokonania Wolfensteina 3D bo wiem, że już na starcie jestem przegrany w tym starciu
  6. U mnie to różnie, ale zazwyczaj daję na publiczne. I tak to nie jest coś wybitnego, a niech sobie ktoś z tego skorzysta jeśli ma ochotę.
  7. Fajna muzyka i fajnie wykombinowałeś to z tymi dialogami czytanymi bo to dodaje mocniejszego klimatu. Muzyka jakoś szczególnie mi się spodobała bo kojarzy mi się z filmami na VHS z lat 90 i głos tej kobitki co czyta jest miły dla uszu. Widać że bardzo się przy tym starałeś bo dodałeś efekt ciemnego terenu i inne efekty graficzne. Klimat gry jest mocny, mroczny i przypomina straszne sny i kojarzy mi się trochę z doom 3, half life, postal brain damaged i z jakimiś grami kojimy (nie grałem za dużo w nie). Najmocniejsze wrażenie zrobiły na mnie te ściany z gębami i strzelanina w prosektorium. Ogólnie gra ma duży potencjał według mnie bo fajną fabułę obmyśliłeś. Jeśli chodzi o rzeczy, które mi się nie podobają to zmiana broni (nie wiem jak to zrobić), o co chodzi w niektórych poziomach (nie wiem jak je przejść), w niektórych momentach jest aż zbyt ciemno, ale bardzo podobają mi się te takie masowe strzelaniny jak w alien shooterze albo serious samie i rozumiem zamysł. Jeśli chodzi o dźwięk to jest bardzo nierówny bo dialogi się nakładają za siebie albo są za głośne i trochę trudno zrozumieć co się dzieje w hałasie. Nie wiem czy to był jakiś błąd, ale jak zamieniamy się w żołnierza to gra z trybu pełnoekranowego zmienia się w okienko (chyba że ja coś nacisnąłem przypadkiem). Fajnie przemyślałeś też motyw z regeneracją życia jak w nowszych gierkach więc to na plus, a grę przeszedłem całą obowiązkowo 😉 Także Dyzmek dobra robota i czekam na więcej produkcji od Ciebie (choć ja najbardziej czekam na jakieś boomer shootery jak survival matters, ale rozumiem że gra tego formatu wymaga ogromnego nakładu pracy, wyrzeczeń itp. więc najlepiej jak będziesz robił to co ci w duszy zagra i dalej się rozwijał, realizował cele i spełniał swoje marzenia) i pamiętaj, że jesteś mega wporzo gość i życzę ci sukcesów oraz powodzenia!
  8. Ha, nadeszły czasy, że obecnie ich "SHoutbox" nie działa, a gmclanowy działa! Bardzo dobra robota gnysek!
  9. Jak będę mial czaaaaaas to pobioooooorę
  10. A ja się ostatnio zastanawiałem co u Ciebie bardzo dobrze, że nadal tworzysz coś kreatywnego, a kawałek i wizualizacje super! Czekam aż więcej tutaj zaprezentujesz
  11. Doskonale pamiętam tę grę. Fajnie, że coś się nadal dzieje w jej kierunku i życzę powodzenia 😁
  12. Wojo

    NecroArcher

    Te Devlogi przyjemnie się ogląda i słucha. Co do samej gry to zapowiada się bardzo dobrze i będę wyczekiwał. Dodałem na listę życzeń Steam.
  13. Wojo

    Męczymy AI z ChatGPT

    To też napisał chat gpt i w założeniu ma zbierać te żółte kwadraciki
  14. Wojo

    Męczymy AI z ChatGPT

    Wszystko było zrobione za pomocą chatgpt z wyjątkiem wyżej wspomnianego samochodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...