-
Zawartość
9581 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
62
Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 27 Listopad 2020
gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
171 Filar społeczności
O gnysek
-
Tytuł
Właściciel GMCLANu
- Urodziny 11/25/1987
Contact Methods
-
Website URL
https://gnysek.pl/
Previous Fields
-
Team
FABLE INSIDE
-
Steam
gnysek
-
GG
5027526
-
Nagrody
Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
-
last.fm
gnysek
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Trójmiasto
Ostatnie wizyty
90611 wyświetleń profilu
-
Jak widać, wszystko kwestia tego, co dany twórca będzie chciał. Jeszcze takie info na temat tego kiedy wav a kiedy coś innego, zdaje mi się, ze do wszelkich efektów dźwiękowych w grze używa się wav, gdyż potrafi ich być sporo na raz i lepiej wrzucić w pamięć nieskompresowane audio, żeby procesor nie musiał go ciągle dekompresować w locie, szkoda procesora, natomiast skompresowane daje się wszystko dłuższe niż 5-10 sekund i co leci zazwyczaj jedno na raz. To jednak znów zależy od gry. Generalnie więc to jest najmniejszy problem, na pewno uda się zawsze znaleźć konsensus.
-
Napisał, że w 2021 roku skończy, mamy dopiero dwa tygodnie, daj chłopakowi czas...
-
No dobrze, ale odpaliłeś już coś na tej enigmie ? Masz mnóstwo projektów na githubie gotowych, wystarczy w search wpisać "gamemaker".
-
No cóż, niektórych nie mogli rozwiązać przez IDE w Delphi, dlatego powstała dwójka
-
Myślę, że to zależy już od twórcy danej gry. Jak ktoś nie jest audiofilem, to mu wystarczy MP3 z 64kbit/s Np. w Game Makerze i tak ustawiasz jaki ma być format docelowy i jakość, a program sam przepuszcza wszystko przez kodeki, więc nie dostajesz nigdy 1:1 . Jak np. ostatnio grałem w Assassins Creed Valhalla, to mam wrażenie, że tam dialogi są nagrane jako MP3 z 24kbit/s, więc różnie bywa. Generalnie - praktycznie bym się tematem nie przejmował.
-
Gdyby to było po angielsku, to by pewnie nabiło sporo graczy. Ale jest po polsku, a gra nie ma polskiej wersji, więc pewnie niewiele dało...
-
Znów masz jakieś dziwne i nieaktualne teorie. Wraz z wejściem GDPR usunięto z GMSa opcję zbierania danych.
-
Ale przecież gry z 1.4 można otworzyć w 2.0 bez problemu i tam rozwijać, a zabrzmiało, jakby się nie dało już
-
Nie wiem jakie błędy masz na myśli. Ale jeśli pokażesz mi jedna grę która źle działała w GMS a dobrze działa na Enigmie i łatwiej ją sprtowac na Enigmie odszczekam swoje żarty z tego tematu
-
Przypomnę, że piszesz o programie który wyszedł 5 lat temu, a styczeń to w sumie 4 lata od bety 2.0...
-
Mi to wygląda na odkrywanie ścian w promieniu "r" od gracza, czyli w idealnym kole.
-
[MySQL] usuwanie ostatniego zdjęcia
gnysek odpowiedział LolikZabójca ⇒ temat w HTML, PHP, mySQL, JavaScript
Ewntualnie coś w stylu (ale spróbuj to na kopii, zacznij od samego selecta, czy jest dobry) DELETE FROM images WHERE image_id IN ( SELECT * FROM (SELECT image_id FROM images ORDER BY id_image GROUP BY id_product LIMIT 0,10000000) AS p); Limit trzeba dodać dla nowszych SQLi i MariaDB, bo jakiś tam config bazy (już nie pamiętam) pomija sortowanie przy group by, a z limitem je uwzględnia -
Jak się już przełączę na Windowsa, to na pewno spróbuję, bo Battle City to jest moja bodaj pierwsza gra w życiu, a przez edytor map dziś jestem programistą Trochę mam wrażenie, że na obecnym etapie grafiki są czasem z różnych gatunków, więc to mam nadzieję jeszcze się zmieni, no i same fonty to już w ogóle pachną Wordem lat '90 Ale poza tym, z trailera nie będę się do niczego przyczepiał.
- 7 odpowiedzi
-
- tank
- battle city
-
(i 6 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To zależy gdzie będzie origin. Jeśli po lewej w środku, to tak jak wyżej (ew. zrezygnuj z max(a,b) i wstaw liczbę). Jeśli nie, no to trzeba dwa razy lenghtdir dać, w przeciwne strony.
-
Ok, jeśli zwiększyłeś jedno i drugie równo, to problemu nie będzie i wtedy collision line nie jest potrzebne, o ile korzystasz z image_angle, zeby obrócić i grafikę i maskę. Wtedy wystarczy zwykły event kolizji, z jakimś obiektem-rodzicem wszystkich przeciwników.