Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9417
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    46

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 22 Styczeń

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

149 Diament społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

85089 wyświetleń profilu
  1. Skalowanie obrazu na mobilki

    Hmm, nie próbówałem jeszcze gry tak odpalać... zdaje mi się, ze nie kazda apka na to pozwala.
  2. Szukam grafik do gry

    Masz, firma która na giełdzie dostała chyba ponad 2 miliony złotych, robiła wielkie MMO Edengrad, mozesz poczytać różne rzeczy o nich na wp, money, bankierze i ogólnie niby profeska. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.HuckleberryGames.Minglers 100+ pobrań gry Toż to jest żal. I na pewno wpakowali w promocję trochę grosza, a tu nic. Także ja bym na za wiele nie liczył. Jak powiedział kiedyś TeeGee - dobrze, jak pierwsza gra sprzed się w 1000 kopii Jak będzie dobra, druga sprzeda się lepiej
  3. Skalowanie obrazu na mobilki

    Z mojej perspektywy robisz tak: - szerokość view albo ustalasz na sztywno wszędzie, albo do szerokości telefonu (ale to wymaga przygotowania wszystkich etapów o szerokości co najmniej zgodnej z najszerszym ekranem, żeby nie było pasków, a wysokosci zgodnej z największym ratio). Oczywiście view może być 1:1, ale może też być mniejszy większy niż telefon, generalnie nie ma to znaczenia, byle zrobić to tak, że zawsze gracz widzi jakieś tam założone minimum na lewo i prawo od gracza. - wysokość view ustalasz z proporcji ekranu. Robiąc grę musisz pamiętać, że o ile w szerokość już ustaliłeś ile się miesci, tak w wysokość na jakimś dziwnym ekranie czasem coś może zniknąć, więc trzeba projektować levele i podążanie kamery tak, żeby ważny element (np. przycisk za dwiema ścianami który masz zobaczyć) się jednak nie schował. Trzeba też czasem postawić elementy otoczenia w miejscu gdzie ekran mógłby być za wysoki, żeby nie było pusto. I teraz wyjdą dwa warianty - albo z lewej i prawej widzisz zawsze to samo, a góra dół się lekko zmieniają, albo obcinasz/dodajesz zawsze parę pikseli na view, żeby było ładne ratio pikseli, podzielne przez 2, wiec bez rozmazywania Z GUI natomiast robi się ciut inaczej: - zakładasz sobie, gdzie będą elementy - np. cztery rogi ekranu, srodek ekranu, czy dolna część (na wyświetlanie dialogów) - zakładasz, ze te elementy nigdy nie zajmują 1/4 ekranu, tylko mniej - elementy w każdym rogu rysujesz nie względem 0,0, a względem tego rogu. Czyli w dolnym prawym rogu, piszesz draw_text(<gui_width> - 100,<gui_height>-20, "...."); Dzięki temu, jaki telefon nie będzie i zmienisz rozmiar GUI, to wszystko się automatycznie zbliży/oddali od siebie, ale będzie dokładnie tak daleko od rogu jak chcesz. Jest z tym nieco zabawy, ale jak się dobrze zaplanuje to się okaże, że mógłbyś dowolną rozdziałkę zmyślić, a i tak gra będzie działać. I nawet nie trzeba jej będzie na tych innych rozdziałkach długo testować - praktycznie tylko jak już będzie gotowa, ostatniego dnia, sprawdzić, czy na pewno coś w GUI się nie nakłada.
  4. Ignis

    A nie możesz tego jak prawdziwy indyk dokończyć sam po godzinach ?
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wczesne testy stylu i paru rzeczy z których można skorzystać w GMS2 i zrobić fajny efekt - ot, tutaj generowanie cieni na surface na podstawie spritów (zamiast obiektów) ustawionych na różnych layerach. Generalnie tak myślę nad jakaś kreskówkowo-rysunkową grą obecnie. Kto jest na GMCLANie od dawna to pewnie nawet wie nad jaką
  6. Temat zbiorczy na drobnostki

    Drugi tab. Wiesz, że ten program ma coś takiego jak dokumentacja (przycisk F1 podaj, Menu Help też ma skrót) i tam jakbyś wpisał view to wszystko jest opisane?
  7. Przycisk gazu

    Hm, generalnie zrobiłbym to poza eventem, ale niech zostanie. Daj w create: pressing = -1; w step if pressing > -1 then pressing--; if pressing == -1 { <nazwa_zmiennej_od_predkosci> -= 1; } a w tym getsture tap: pressing = 1; Powinno nienajgorzej zadziałać (zacznie zwalniać po 1 klatce obrazu).
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Nie było tam nigdzie napisu VIEW ?
  9. Glorious: Companions

    Pięknie to wygląda, pięknie.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Och, pamiętam te charakterystyczne rendery Ale w sumie w wielu grach lat '90 tak właśnie robiono postaci - 3D, potem render, a potem sprite 2D.
  11. Kolizja - sterowanie padem

    a próbowałeś z move_outside_solid zamiast tego while ? Jak dla mnie, to tam gdzieś jest kolizja z dwoma kamieniami na raz i wtedy kierunek od nie tego jest brany, dlatego ten skok.
  12. A jakby utworzyć te pola javascriptem, to przeglądarka też je uzupełnia?
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Babka od fizy w gimbazie tak wyglądała. Tylko miała zeza rozbieżnego dodatkowo i okulary.
  14. Jaka przeglądarka? Mi to akurat na bank działa, wiele razy używałem. https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/Security/Securing_your_site/Turning_off_form_autocompletion
  15. Szyfrowanie PHP - > C# - > PHP

    Tzn. liczysz, że jak użyjesz szyfrowania (nie hashowania), to dane w MySql będą bezpieczne? Jak ktoś pozna klucz (a będziesz go miał w aplikacji C# zapewne) to dupa zbita. Co do tego, że dane po https są przesyłane jawnie - cóż, przed wysłaniem (w przeglądarce) i po odebraniu (w PHP) owszem są jawne, ale przeglądarka pokazuje dane przed wysłaniem pakietów, a PHP po przetworzeniu przez Apache/Nginx. Co do włamów do bazy MySql - nie udostępniaj bazy z zewnątrz, to ryzyko włamania spadnie niemal do zera. A jak się ktoś włamie na serwer, to wierz mi, że nie trzeba nawet wejść do mysql, można po prostu zrobić loggera przychodzących danych w odpowiednim miejscu i je nawet na mejla wysyłać. Co do danych kart kredytowych - po co je chcesz zapisywać? Nawet jak robisz płatności-subskrypcje, to wystarczy autoryzowanie z bramki płatności i otrzymanie z niej kodu płatności i potem powoływanie się na niego, żeby ściągać kasę (capture). Sam numer karty też najlepiej, gdyby klienci podwali w bramce (payu/dotpay itp) - to jest miliard razy bezpieczniejsze. Zrobiłem w życiu ponad 50 sklepów internetowych i zawsze zalecamy klientom, aby nie wpisywać i nie przechowywać ŻADNYCH danych kart kredytowych na ich stronie i zostawić to bramkom płatności.
×