Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9621
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    65

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 16 Marzec

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

178 Filar społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 25.11.1987

Contact Methods

  • Website URL
    https://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Trójmiasto

Ostatnie wizyty

92818 wyświetleń profilu
  1. Untitled skradanko-strzelanka

    Najdziwniej wygląda w tylnej szybie, tam faktycznie sprawia wrażenie glitcha.
  2. I reklamy wyleciały z forum :)

  3. Opera przeglądarka, dziwne znaki

    Wygląda na błąd fontów, bo to powinien być specjalny znak: Nie mam natomiast pojęcia jak to rozwiązać. Znalazłem jedynie podobny błąd tutaj: https://forums.opera.com/topic/48169/breadcrumb-path-rendered-in-wrong-encoding-at-opera-bookmarks . Z tego co widzę, to najnowsza wersja (77) naprawia błąd DNA-92401 . https://blogs.opera.com/desktop/changelog-for-77/ Masz tę wersję ?
  4. Fervi Team ogłasza nabór!

    Pierwszy post został edytowany po wstawieniu, więc stracił sens
  5. Odtwarzanie muzyki z katalogu

    Jest jakaś taka funkcja sound_is_playing albo podobna i sprawdź z jej pomocą czy się załączył. Popatrz też na audio_create_stream to chyba obecnie lepsza funkcja. Jak siądę do PC spróbuję popatrzeć na problem, z telefonu ciężko.
  6. sound_delete v$ sound_discard

    sound_delete usuwa całkowicie zasób. sound_discard nie powinni być używane bo ma status "przedawnione" i usuwało bufor z RAMu, ale to dotyczy tylko kawałków które są skompilowane razem z grą a więc w pliku data.win. Ponowne odtworzenie ładowało je znów do pamięci. Tych dodanych w czasie gry to nie dotyczy, bo utraci też ich źródło.
  7. Odtwarzanie muzyki z katalogu

    A co ma kasowanie do odtwarzania? Jak się nie odtwarzają, to może nie są prawdziwymi wav.
  8. The Tenants

    4000+ graczy na raz, nie spadło poniżej 2000 jak na razie, to chyba niezły wynik.
  9. The Tenants

    Czy to jest takie The Sims, w którym Simy robią co chcą a my mamy kilka domów na raz ?
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    A czemu nie enum herostate { idle, walk } set = [scrHero_idle, scrHero_walk]; Wtedy 0,1,...,n samo zostanie ustawione kolejno ? Btw. w 2.3 skrypty nie są po kolei z drzewkiem i reszta zasobów też nie.
  11. Odtwarzanie muzyki z katalogu

    sound_delete po odtworzeniu
  12. Odtwarzanie muzyki z katalogu

    Nie piszesz nic o usuwaniu po pobraniu dźwięków, więc zakładam, że tego nie robisz, więc załadowanie wszystkich plików w projekcie gry na start dałoby ten sam efekt. Co więcej, tak mi coś wygląda, że w ten sposób który tutaj pokazałeś, niektóre dźwięki załadujesz ponownie pod nowym ID i będą zamulać niepotrzebnie RAM pamiętaj o zwalnianiu zasobów.
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    . @Wojzax na razie typowe HM, mam parę koncepcji co więcej można zrobić, ale jeszcze nie mogę się zdecydować, staram się mierzyć siły na zamiary i nie przesadzić z wdrażaniem rzeczy, które zajmą miesiące. Mam jeszcze jakiegoś buga przy kodzie odpowiedzialnym za powtarzanie akcji na przytrzymanym klawiszu, korzystam z "if keyboard_check_released(vk_any)" i potem "keyboard_lastkey" i jak w jednej klatce obrazu puszczę dwa przyciski, to kod wykrywa tylko jeden, dlatego na koniec kamera zjechała na sam dół
  14. CV 16 latka

    Przerażające jest to, że autor ma 27, być może nawet dom i dzieci, a wtedy miał 16 lat
  15. CV 16 latka

    11 letnia nekromancja na forum, nieźle.
×