Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9376
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    44

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 27 Wrzesień

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

145 Diament społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

83169 wyświetleń profilu
  1. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    Może po prostu weź napisz zgodnego składniowo JSONa i sprawdź, a nie nas pytasz ? W 10 sekund byś miał odpowiedź
  2. MySQL zabezpieczenie

    Nie, bo nawet jakbyś miał hasło gdzieś magicznie schowane, to i tak któryś plik by się z bazą łączył i wystarczy, ze osoba która się włamała doklei w tym pliku właśnie swoje zapytania SQL i bez hasła i tak odczyta dane
  3. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Osobiście pierwszy raz słyszę. Ale to przez to, że nie robię apek
  4. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Trochę prawda i trochę nie. Apki raczej pisze się w Javie / ObjectiveC zależnie od platformy. Aaaalle... są takie frameworki, jak Ionic czy Phonegap, które faktycznie pozwalają w HTML i JS zrobić apkę. I chyba tym powinieneś się zainteresować.
  5. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    Może mieć różne typy w tablicy, możesz nawet wstawić obiekt klasy (oczywiscie nie dla JSONa, mówię ogólnie), czy zasób (mysql, wskaźnik na plik, itp.). array['hp'] = 20; array['dmg'] = 30; to to samo co: $array = ['hp' => 20, 'dmg' => 30]; z tym, że pierwszy zapis nadpisze/doda dany klucz, a drugi nadpisuje/tworzy całą tablicę.
  6. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    Zarówno json_encode jak i json_decode świetnie radzą sobie ze zmiennymi typu null, bool, string, integer, float, array. Pozostałych JSON nie obsługuje. Przy czym warto pamiętać, że jak chcesz tablicę w PHP dostać, to robi to json_decode($data, true), inaczej masz obiekty.
  7. Niestety nie, chyba, że będzie to jakaś animacja ze Spine. Filmów GMS generalnie nie odtwarza. Sekwencje która pojawia się na przełomie tego roku w 2.5 będą tego namiastką.
  8. speedy w Physics room

    Przy pomocy lengthdirów lengthdir_x(dlugosc, kierunek); to jest właśnie hspeed. Mimo to, jeśli włączyłeś fizykę, to już musisz z niej korzystać (zresztą tam do poziomych i pionowych prędkości sa zmienne - poczytaj dokumentację).
  9. GM Studio 1,konwersja z gm8.0

    Tak, jeżeli gra nie korzystała z DLLi powinna praktycznie bez problemu pójść.
  10. GM Studio 1,konwersja z gm8.0

    Wszystko przerobi.
  11. speedy w Physics room

    Fizyka działa zupelnie inaczej, wtedy masz wiele czynników i tam tylko dodajesz przyspieszenia (na zasadzie pchnięcia). To nie jest tożsame, a i prędkośc nie może być stała, bo jest właśnie grawitacja. Można założyć, że zadajesz prędkosć, tak jak samochod gdy wciskasz pedał gazu, ale to jest funkcja physics_apply_force . Poczytaj dział Applying Forces w dokumentacji.
  12. Bonfire

    Dodałem już kilka dni temu <3
  13. Powino tez zadziałać SELECT DISTINCT data_id_sender FROM xxxx...., gdyby jednak był problem - to zapytanie powyżej. Pamiętaj tylko, że przy którymkolwiek grupowaniu nie wiesz z którego rekordu będą pozostałe pola. Zazwyczaj z pierwszego w danej "grupie", ale różnie bywa.
  14. Krabonszcz

    ale żeś przypakował bica kotem
  15. Quake 2

    Jakich czasów doczekaliśmy, letsplaye gier gmclanowych
×