Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9542
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    58

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 21 Październik

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

167 Filar społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    https://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Trójmiasto

Ostatnie wizyty

88723 wyświetleń profilu
  1. GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?

    Co będzie coraz trudniejsze, bo nawet między 2.2.5 a 2.3.0 ludzie mieli tonę problemów.
  2. GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?

    Google aktualizuje co jakiś czas swoje API, wychodzą też nowe wersje Androida. Ostatni raz jak GMS 1.4 wyszedł, to był pewnie Android 9, więc kod od YYG nie obsługuje już nowszych. Do tego, jeśli jakiekolwiek stare API dostanie aktualizację, eksporter od YYG może nie być kompatybilny, bo nie będzie np. obsługiwał jakieś nowej metody w kodzie wymaganej do rekompilacji. Gra po prostu się nie wyeksportuje do androida. I nie był to skok na kasę, bo 1.x został wydany w 2012 roku i po wyjściu 2.x support trwał prawie dwa lata, oraz była spora zniżka na nowego GMa. Większość marud kupiła GMS 1.4 na Humble Bundle za dolara i narzeka. To normalne, że co kilka lat trzeba płacić za licencję, sporo programów dlatego przeszło na subskrypcje, żeby nie być tak drogimi i nie musieć wspierać w nieskończoność starych wersji, tylko mieć jedną najnowszą.
  3. Bonfire

    Chyba idzie zaimportować do 1.4, ale pewnie jakieś funkcje mogą wymagać zmian.
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ale wtedy nie masz historii. Wrzucenie do gita jak robisz projekt samemu to jest dwa kliknięcia - commit wszystkiego i push. I masz do tego dostęp na całym świecie. Teraz github ma za free prywatne repozytoria.
  5. Bonfire

    Nie wiem czy było już w temacie, ale widziałem to na discordzie i jest urocze Gra po 8 godzinach prac:
  6. GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?

    Jakbyś wszedł na stronę GameMakera to byś zauważył, że nie da się kupić 1.4...
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Pomyliłeś GMS2 z GMS1.
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jak na moje, to zaktualizowałeś GMa przy okazji A backupy to się robi samemu, korzystając z gita (poza GMS). Spróbuj też na najnowszej becie, albo wywalając katalog options.
  9. Almora Darkosen

    I jak po kilku tygodniach, dalej się kręci?
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    Niestety, też mam ten problem. Ale przełączanie layerów trwa tak krótko, że w mojej grze teraz zrobiłem po prostu kodem jeden layer na każe 25 pikseli i jakoś to nawet działa - aczkolwiek to się sprawdzi tylko w grach jak stare RPG, gdzie postaci są wyrównywane do siatki.
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    W GMS2 nie powinno się używać depth, gdyż są layery i wtedy każdy obiekt trafia na wirtualne layery, oraz kłóci się z tym co jest na layerach (bo one już mają narzucony depth). Depth został dla kompatybilności, ale jego status to "deprecated" i w GMS3 zniknie.
  12. Temat zbiorczy na drobnostki

    Jeśli FPSy nie spadają, to shader powinien się wykonać co klatkę jeśli kod jest dobrze napisany, gdyż one nie są asynchroniczne - musiała by cała gra zwolnić razem z nim. Może nie czyścisz surface i zostają w nim rzeczy z poprzednich klatek i stąd dziwy efekt?
  13. wyjaśnienie kodu

    Z początku chciałem napisać, ze w tej sytuacji ostatnia linijka jest też zbędna, bo przecież hsp = 0, ale to nie prawda - jeśli akurat pozycja gracza jest idealna, ze nie wystąpi ten problem, wtedy właśnie hsp ma wartość która zbliży nas na 0 pikseli do ściany, więc jednak to musi być (chociaż mogło by tam być else). Sprytne.
  14. Czarny ekran po załączeniu gry

    Może cache z poprzedniej wersji GMa
  15. Czarny ekran po załączeniu gry

    A próbowałeś trybu debugowania, żeby zobaczyć czy w ogóle gra chodzi, czy tylko się nie wyświetla ?
×