Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Postów

    9692
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    83

Odpowiedzi społeczności

  1. gnysek odpowiedź w Jak ustawić głębie na background tak jak ustawia się to na obiekcie GMS 1.4 został oznaczony jako odpowiedź   
    Tło jest zawsze "w tle" (background), ewentualnie na "pierwszym planie" (foreground). Jak chcesz mieć pomiędzy obiektami w grze, to już nie jest tło Wtedy musisz użyć obiektu i np. draw_sprite_tiled, zależnie co chce uzyskać.
  2. gnysek odpowiedź w Czarny ekran po załączeniu gry został oznaczony jako odpowiedź   
    A próbowałeś trybu debugowania, żeby zobaczyć czy w ogóle gra chodzi, czy tylko się nie wyświetla ?
  3. gnysek odpowiedź w Usuwanie ds_list, czy to konieczne? został oznaczony jako odpowiedź   
    Tablice GM usuwa automatycznie, gdy znika obiekt/referencja w kodzie. A list nie (ale kiedyś mają to zmienić). Dlatego tablicami nie ma sie co martwić, bo one się kasują z pamięci, a wszystkie ds_xxx trzeba ręcznie.
  4. gnysek odpowiedź w Kolejność wykonywania kodu został oznaczony jako odpowiedź   
    Generalnie tak, kod jest wykonywany od id obiektu 100000 do 100000+n, aczkolwiek aktywowanie/deaktywowanie może zmienić kolejność.
    Wszystko oczywiście jest w dokumentacji:
    http://docs2.yoyogames.com/source/_build/2_interface/1_editors/events/index.html#object_event_order
  5. gnysek odpowiedź w Problem z zadawaniem obrażeń został oznaczony jako odpowiedź   
    1) w jakim evencie obiektu jest ten kod ?
    2) jaki jest event klikniecia myszką/klawiszem, żeby zadać atak ? może zamiast pressed/released masz po prostu event i tworzy się tyle obiektów zabiereających energię ile klatek obrazu trzymasz przycisk ?
  6. gnysek odpowiedź w instance_activate/deactivate został oznaczony jako odpowiedź   
    instance_deactivate_object(obj_drzewo); instance_activate_region(x-100,y-100,x+100,y+100,true,true) ;  
    jedno po drugim. obiekty są deaktywowane na koniec eventu step, więc się nie zdążą deaktywować w tej sytuacji
     
    Jeśli chcesz deaktywować wiecej obiektów na raz, stwórz obj_rodzic i ustawiaj każdemu z obiektów jakie chcesz deaktywować Parent=>obj_rodzic (w kodzie albo klikając na oknie właściwości obiektów w pole "Parent"). Zamień tylko na instance_deactivate_object(obj_rodzic);
  7. gnysek odpowiedź w 2 różne komputery nie mogą się połączyć został oznaczony jako odpowiedź   
    Mogłoby, ale jeśli na obu komputerach Twoja gra jest w wyjątkach firewalla, powinno iść.
  8. gnysek odpowiedź w Wbudowana przeglądarka został oznaczony jako odpowiedź   
    Dla 1.4 i tylko na Windowsa: https://marketplace.yoyogames.com/assets/683/web-browser
×
×
  • Dodaj nową pozycję...