-
Postów
9 788 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
131
Ostatnia wygrana gnysek w dniu 21 Sierpnia
Użytkownicy przyznają gnysek punkty reputacji!
O gnysek
- Urodziny 25.11.1987
Informacje
-
Team
FABLE INSIDE
-
Nagrody
Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
-
Steam
gnysek
O mnie
-
Skąd
Trójmiasto
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
-
Hobby
Tworzenie gier, wiadomo
Edytowalne przez adminów
- Właściciel GMCLANu
Osiągnięcia gnysek
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Seid to jeszczeeeee nie koniec II
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Wady pisania własnego sklepu internetowego od zera
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Beta GMCLANu v4
-
360 to jednak coś więcej, niż panorama.
-
Gamemaker ma też wbudowany shader do panoram, zastanawiałem sie czy nie pokusić się o grę typu Severed, ale z tym co tutaj wykonałeś też by w szło taką grę zrobić.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Gry ze zdjęć 360 sferycznych
-
Na co? Na tik taka? Z ciekawości, lepsze są tam zasięgi niż na YT?
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
Beta 0.8: - przepisanie Ligi 24 - swiper na homepage pokazuje teraz również najnowsze zasoby - w showcase można wejść w daną grę i napisać komentarz - showcase pokazuje się w wynikach wyszukiwania - generowanie obrazków og:image używanych przy wrzucaniu newsów/artów/plików/linków na facebooka, twittera i discord - nowy zarąbisty guziczek w dolnym menu na telefonach: - poprawki cssów w uploaderze i paru innych miejscach, aby odpowiadały wybranemu motywowi - przeniesienie 90% adminu panela - przepisanie kategorii z "nazwa,nazwa,nazwa" na korzystanie z "id", co ułatwia przenoszenie kategorii i artykułów, oraz zmniejsza liczbę zapytań SQL - poprawki seo, opengraph - nowy font nagłówków - poprawka przycisku "Idź" w paginacji, gdy wybieramy dowolną stronę z zakresu - mnóstwo zmian "pod maską" których nie widać na zewnątrz - przycisk beta przeniesiony na dół strony; jest to ostatnia wersja w której jest on dostępny - łącznie zmieniono 193 pliki (155 w nowej, 18 w starej wersji strony, oraz 19 cssów i obrazków) To jest ostatnia beta, przy następnej aktualizacji stara wersja strony przestanie być dostępna (google i goście widzą już wyłącznie nową).
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
Normalnie sprite ma teraz coś takiego jak broadcast event i tam można, ale dla spine to nie zadziała z dwóch powodów. Po pierwsze, nie ma podglądu spritów ze spine (xD - ale jest taki feature request zgłoszony), po drugie w spine można zrobić merge między dwoma animacjami i wtedy by się na siebie czasem także różne dźwięki nakładały.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
Wchodzisz tutaj - https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Feature-Requests/issues - dodajesz swoją prośbę i jest szansa, że zmiana zostanie wprowadzona do IDE. Ja mam już 14 takich zaakceptowanych zgłoszeń (niestety aż 10 w backlogu, więc "na później", ale cztery są przypisane już do IDE i nowego runtime, wiec jest szansa, że zobaczymy je wkrótce).
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: World of Horror
-
Jestem pod wrażeniem zwłaszcza stworzeń z większą ilością nóg, które zazwyczaj muszą działać naprzemiennie!
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
-
3r3se7ven zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Potrzebne obrazki pod placeholdery w 2d top down strategy.
-
Z darmowych polecam: https://www.kenney.nl/assets/category:2D https://itch.io/game-assets/free/tag-roguelike
-
Taka ciekawostka - gra wyjdzie w pudełku (niestety tylko w USA):
-
Ależ to wygląda coraz lepiej! Niektóre fragmenty wyglądają już na wylizane tak, że nadają się na premierę, a coś czuję, że i tak jeszcze wszystko zaliczy upgrade. Mam nadzieję, że sterowanie będzie przyjazne padom, bo coś czuję, że świetnie by się w to grało na Steam Decku! Dodałem już wcześniej do wishlisty, a teraz także do Showcase GMCLANowego: https://gmclan.org/showcase .
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Problem ze ścieżkami
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Problem ze ścieżkami
-
to akurat robiliśmy - ale o mp_grid_draw zapomniałem, dzięki za tip! Jakby ktoś chciał zobaczyć moją wersję powyższego, zrobioną w 40-60 minut, to jest tutaj: https://gmclan.org/uploader/plik/21277,worker_placement
-
Po sprawdzeniu tego prywatnie, dopiszę w razie czego, dla potomności: Ze względu na to co znajduje się w mp_grid, ścieżka może się czasem nie wygenerować, w związku z tym, w poniższym kodzie function citizenStateMove(){ if (pathStarted == false) { if mp_grid_path(... może zostać zwrócony false w ostatnim ifie, a wtedy path_position nadal będzie wynosić 1, bo obiekt nadal widzi ostatni path, na końcu którego stoi, dlatego warunek był od razu spełnianiany i gra zachowywała się tak, jakbyśmy wrócili do budynku gdzie zostawia się zasoby (tak naprawdę robiąc 0 pikseli), następnie szukając ścieżki do następnego zasobu. Nawet jeśli wydaje się to mało prawdopodobne, czasem warto dodać else i obsłużyć teoretycznie nieistniejący wyjątek. Potem łatwiej go znaleźć
-
Nie kojarzę nic innego z GMS1.
-
W jakim sensie dotknięć? Ile obecnie miejsc jest wciśnięte? Obstawiam takie coś: var _cnt = 0; for(var i = 0; i < 5; i++){ if (device_mouse_check_button(i, mb_left)) _cnt++; }
-
Próbowaliście z A-starem ?