PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 po to na githubie, zeby inni mogli zobaczyc, jak pracujemy. w koncu ma to byc gra, z ktorej moznaby sie czegos nauczyc, nie? czy chcecie robic to wsio "sekretne"? szczerze, nie widze sensu, by ta gra byla sekretna, skoro gmclanowa gre robia mozgi to moglyby one podzielic sie wiedza z mniej ogarnietymi userami GMa, right? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Piszę DD, udostępnię jak będzie już jakiś kształt, mam nadzieję, że wam się spodoba. ΨΧΞ zajmij się stroną techniczną, ja tych Gitów i Bitbucketów nie używałem jeszcze. Projekt może być dostępny do podejrzenia, ale nie sądzę, że dużo osób będzie zainteresowanych stroną techniczną projektu. Dodatkowo, jeżeli z projektu coś wypali to i tak w pewnym momencie trzeba będzie go schować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 projekt na bitbucketcie zrobiony, ale lepiej zeby byl uzyty jak faktycznie cos z tego wyjdzie, tak czy siak projekt jest latwy do importowania z githuba. Uzjel, nazwa konta na githubie, plis :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 No ja też tych gitów nie używałem, mam to teraz po instalowane i nie wiem co dalej :D Jak all mają fb to możemy grupę zrobić jakąś czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Polecam manuala od gita :) A teraz koniec offtopu, bo to temat do pokazywania prac a nie do waszego projektu ;) Chcecie to załóżcie osobny temat (Psychix i Uzjel powinni mieć prawa wydzielenia postów na nowy temat). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A grupa na FB nie jest dobrym pomysłem do zarządzania projektem. Szybko uciekają informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 zaraz ogarne zarzadzanie projektem na Trello i tam opisze konsolowe komendy gita (najlepiej jest konsolowa wersje uzywac). danke, Uzjel. EDIT: Zakładajcie konta na Trello.com i ślijcie mi username Wasze, dodam Was do projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Huder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ciekawe czy wyjdzie jak zwykle przy zabieraniu się od dupy strony ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 dzięki, dzięki za zdanie. sam jesteś od dupy strony. a może bys tak wystawił w takim razie jakieś argumenty, lub powiedział, czemu zabieramy się od dupy strony? bo oceny wygłaszane bez poparcia są, jak wiemy, wiele warte <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Wojzax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 <Subiektywna opinia> Po prostu podejście jak zwykle.. na początku repo i dd. Gdzieś to już się widziało. Nie musisz się rzucać, twa duma nie ucierpiała. good luck w każdym razie. <subiektywna opinia> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Ale Will ma rację. Projektu nie zaczyna się od durnych githubów tylko od planu rozgrywki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Yxe bardzo lubi gry na andka Wojzax bardzo chce gre na andka Wszyscy na pewno lubia pieniazki Chyba nie musze mowic jakiej platformy oczekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 moi drodzy, od designu mamy goscia, ktory naqwet napisal na keidy przygotuje wstepny projekt, zdaje sie ze racja? ja sie w design nei mieszam, wiec ogarniam sprawy techniczne i srodowiskowe, bo w tym moj udzial jest, racja? od dupy strony byloby, gdybysmy teraz siedli i zaczeli robic grafe i kod, a tak sie nie dzieje, ot. dzialamy wspolbierznie jezeli mozemy, nie czysto krokowo, sztucznie blokujac postep prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Wojzax bardzo chce gre na andka Tak tylko napomknąłem, jestem otwarty na różne inne pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Cały problem w tym, że nie powinno się działać współbieżnie. A przynajmniej doświadczony programista powinien być przy każdym "zdaniu" pitch doca żeby w razie czego powiedzieć "nie" i zamknąć feature już na starcie(no i tworzyć tech doc'a) lub zrobić prototyp żeby odp na pytanie: będzie fun? trudne do zrobienia? nieopłacalny feature? itp itd Najlepiej zrobić spotkanie teamu i razem stworzyć game proposal. To jedyne sensowne rozwiązanie, całość będzie akceptowalna jeśli chodzi o pomysły bazowe już od startu ze strony kodu/logiki/grafiki itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 cholender, no pacz, bo postawienie repo i srodowiska do merytorycznego zarzadzania projektem wymaga ode mnie znajomosci design doca D: nadal: nie zabieramy sie jeszcze za robienie gry, przygotowujemy srodowisko w czasie, gdy powstaje wstepny projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 "moi drodzy, od designu mamy goscia, ktory naqwet napisal na keidy przygotuje wstepny projekt, zdaje sie ze racja? ja sie w design nei mieszam" -ehh chyba pisałem o tym+ nie o dd tylko pitch/concept docu, no ale dobra poddaje się bo wiem jak to się potoczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Bardzo dużo mądrych słów, ale wydaje mi się że ciągle rozmawiacie o tworzeniu projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 nie za duzo profesjonalnych pojec jak na kilku gosci z gmclanu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A ja nie wiem co to DD :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 +1 Chell. Nie wystarczy ta burza mózgów, żeby każdy mógł zacząć swoją część roboty, nie przejmując się jakimiś sztucznymi ograniczeniami? Czy trzeba każdy projekt robić jak inni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 amateratsu: dobre zasady nie są złe, o ile nie wpycha się ich na siłę. przygotowanie środowiska technicznego jak i zarządzania projektem jest nijak związane z planowaniem projektu, bo w tym przypadku wiemy w czym to robimy i jakich narzędzi używamy, które ustaliliśmy razem i na jakie się już zgodziliśmy i nie zamierzam blokować swojej części pracy, która nie wymaga czekania na wynik pracy innej osoby, tylko dla tego, że ktoś uznał że muszę bo tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A ja nie wiem co to DD :( "Design Document". Coś co Adrian Chmielarz robił ze swoją grą przez ostatnie pół roku. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Huder: mam ja w silniku algorytm malowania przejsc tilemapy, mozna by algorytm zaadaptowac. na przyklad z mapki zlozonej z kafli teren-woda robi ladne przejscia. plik z definicja kafli: http://db.tt/mc8jjTaK plik z definicja zasad malowania: http://db.tt/yo2f2Ere Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 U siebie w Maze Strategy mam coś podobnego. Uproszczony algorytm który nie sprawdza rogów wygląda tak: GML if ( instance_position( x + 32, y, o_solidWall ) ) image_index |= 1; if ( instance_position( x - 32, y, o_solidWall ) ) image_index |= 2; if ( instance_position( x, y + 32, o_solidWall ) ) image_index |= 4; if ( instance_position( x, y - 32, o_solidWall ) ) image_index |= 8; Wtedy poszczególne klatki sprita muszą być ułożone w odpowiedniej kolejności. w MS mam to bardziej rozbudowane bo sprawdzam jeszcze rogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 U siebie w Maze Strategy mam coś podobnego. Uproszczony algorytm który nie sprawdza rogów wygląda tak: GML if ( instance_position( x + 32, y, o_solidWall ) ) image_index |= 1; if ( instance_position( x - 32, y, o_solidWall ) ) image_index |= 2; if ( instance_position( x, y + 32, o_solidWall ) ) image_index |= 4; if ( instance_position( x, y - 32, o_solidWall ) ) image_index |= 8; Wtedy poszczególne klatki sprita muszą być ułożone w odpowiedniej kolejności. w MS mam to bardziej rozbudowane bo sprawdzam jeszcze rogi. image_index = (instance_position( x + 32, y, o_solidWall ) != noone)*1 | (instance_position( x - 32, y, o_solidWall ) != noone)*2 | (instance_position( x, y + 32, o_solidWall ) != noone)*4 | (instance_position( x, y - 32, o_solidWall ) != noone)*8; Nie mam pojęcia czy to GML trawi C: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 dzięki, dzięki za zdanie. sam jesteś od dupy strony. a może bys tak wystawił w takim razie jakieś argumenty, lub powiedział, czemu zabieramy się od dupy strony? bo oceny wygłaszane bez poparcia są, jak wiemy, wiele warte <3 :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 nie zalapales, anty. inna sprawa, ze widze, iz od dawna masz jakas awersje do mnie, a ja nawet nie wiem o co poszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się