Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 17.09.2022 o 20:46, Wojzax napisał:

Ale to ładne :) karabin może trochę zbyt małe pikselki w porównaniu z resztą, ale tak to ok

 

#EDIT:

założyłem profil na ArtStation

https://www.artstation.com/vitofiori

 

vito-fiori-portfolio1.jpg?1663506834

Świetnie to wygląda! To będzie jakieś płatne/darmowe narzędzie? Super gdyby była opcja eksportu modeli jako spritesheetów z animacją ruchu pod ustalonym kątem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2022 o 00:18, Chell napisał:

tez sie pochwale, bo kodze dzien w dzien a w sumie nigdy nic nie pokazuje - 4 rok studiow, 3 ciekawy przedmiot. implementuje se różne tryby pracy szyfratora AES
image.thumb.png.590815a01020a3d206d8b2838584684d.png

Oby tak dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Z takimi rzeczami jest jak z gitarą basową. Normalnie nikt nie zwraca uwagi na bas w piosenkach, ale weź zabierz gitarę basową i każdy nagle zauważy. Tutaj pewnie będzie tak samo - niby nikt nie zwróci uwagi (ale tylko dlatego, że po prostu taki ruch będzie naturalny), ale jakbyś go wyłączył w połowie gry, to od razu przykumają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo że nie jest to główna tematyka gry to jednak wiele osób zachęciła sama możliwość zmniejszenia jaj konia pod wpływem temperatury. W GTA 5 też jest sporo takich małych detali np odrywające się japonki od stopy podczas biegu i dźwięk klepania japonki o stopę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Miałem robić tą grę na konkurs, ale tak mi się nie chciało, że postanowiłem uderzyć w końcu w shadery i trochę się ich poduczyć. To mój trzeci i jak na razie jestem bardzo zadowolony.
- można wybrać barwę
- próg koloru
- próg blendowania / przejścia pomiędzy kolorem a skalą szarości. 


shader_blend.gif
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...

Witajcie po dłuższej przerwie!

Przez kilka lat bawiłem się w wolnym czasie w tworzenie efektów dźwiękowych i sprzedawanie ich na AudioJungle, czas jednak leci, markety takie jak AJ się skończyły i można było zająć się innymi projektami. Próba powrotu do GMa, wciąż na 1.4 - taki projekcik chodził mi po głowie, roboczy tytuł Orbital Patrol, opis pod filmem:

 

Przy okazji na playliście są inne moje projekty z dawniejszych czasów.

 

Mam jeszcze pytanie do osób co są na bieżąco w temacie: co się stało z polskim amatorskim game-devem? Wszystkie fora jakie pamiętam pozdychały, ogłaszało się tam sporo osób szukających współpracy itp. Gdzie teraz takich ludzi szukać gdybym chciał stworzyć jakiś konkretny projekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Uzjel napisał(a):

Dlaczego używasz 1.4, skoro 2.3 jest za darmo? 

Przyzwyczajenie od lat i wygoda pracy, siadam do 1.4 i tworzę, siadam do 2.x i odechciewa mi się. Rozumiem, że do nowego wyglądu programu można się w końcu przyzwyczaić ale jak nie ma w nim rzeczy które robiły robotę w 1.4 czyli wszystkich funkcji edytora graficznego to kto robił dużo animacji postaci i pojazdów oraz wycinał maską wie o czym mowa. Na razie na moje potrzeby 1.4 mi wystarcza i nie zniechęca do tworzenia. Może kiedyś podejdę na nowo do 2.x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
W dniu 14.02.2024 o 21:15, pk100 napisał(a):

nie ma w nim rzeczy które robiły robotę w 1.4 czyli wszystkich funkcji edytora graficzneg

W sumie nic nie stoi na przeszkodzie używania dawnego edytora graficznego i potem importowania grafik. Jest trochę więcej zabawy, ale... a tak konkretnie których opcji brakuje? Bo wydaje mi się, że głównie brak filtrów, reszta być może jest za mocno ukryta? Pytam, bo zgłosiłem bodaj dwa Feature Requesty do YYG w tej sprawie, to mogę kolejne i może przywrócą brakujące rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni przywrócić moim zdaniem wszystkie opcje które były w 1.4 w menu Sprite Editor: Transform, Images i Animation. Genialne narzędzia, taki Shift którego można używać globalnie na całej animacji albo tylko w wybranych klatkach tak jak zresztą pozostałych funkcji czy nieodzowny Set Alpha from file, doskonałe narzędzie do wycinania sprajtów z renderów 3d przy pomocy masek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
5 minut temu, pk100 napisał(a):

opcje które były w 1.4 w menu Sprite Editor: Transform, Images i Animation

żebym ja pamiętał jakie :D

 

Ale jeśli chodzi o Images, to jest to zgłoszone: https://github.com/YoYoGames/GameMaker-Bugs/issues/3184 i przez jakiś czas było w kolumnie "planned - IDE" ale tymczasowo zniknęła ;) Także wygląda, ze to wszystko wróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
9 godzin temu, pk100 napisał(a):

Shift, Mirror/Flip, Rotate, Scale, Skew, Resize Canvas, Stretch, Trim.

Shift klatki mozna zrobić: image.png

Rotate (ale tylko o 90) jest, Flip jest, Trim jest, Resize jest

image.png

 

Scale jest:

image.png

 

Brakuje w sumie rotate o dowolny kąt i skew.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby "Shift" trafił jako kolejna opcja do menu Obrazy tam gdzie już są "Odbicie lustrzane" i "Przerzuć" razem z możliwością wyboru "wszystkie ramki/wybrane ramki" oraz okienkiem wyboru przesunięcia w px w pionie/poziomie to byłoby super. Tam też powinna trafić opcja rotacji o dowolny kąt i właściwie temat narzędzi z Transform byłby kompletny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja się niedawno dowiedziałem że da się wyłączyć to cholerne wklejanie do pędzla, kamień milowy normalnie haha.

 

 

A z mojej strony chciałbym się pochwalić że od niedawna do tematu tworzenia muzyki poważniej podszedłem, i zacząłem się sporo uczyć, rozwijać w tym temacie. Kilka kawałków stworzyłem z których jestem dumny ale przymierzam się dopiero teraz do szerszego publikowania mojej twórczości i dlatego aktualnie pracuję nad animacją video do jednego z utworów. Musiałem się trochę zagłębić w to jak działa format Midi, to była katorga 🙈🙈 Ale no przebrnąłem jakoś i niebawem coś na pewno wrzucę:

image.thumb.png.3c2d1706fc8fa4817a056df08010d56a.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
W dniu 29.02.2024 o 18:47, I am Lord napisał(a):

da się wyłączyć to cholerne wklejanie do pędzla

 

To jest już dostępne od 1,5 roku :D Było w release notes, było nawet na GMCLANIE: https://gmclan.org/news/658 - "- tradycyjny sposób wklejania obrazków do image editora (bez tworzenia brushy)".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...