Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
No koniec na dzisiaj, dodane orginy, normale, przesuwanie textur, skalowanie textur. Można coś nawet na tym podziałać. Jutro najtrudniejsze, kolizje taaaa pewnie na tym się poddam bo nie będzie mi się chciało kombinować.

kurde, jakby takie rzeczy ladowaly we wlasciwych dzialach (tu: silniki) to a) cos by sie dzialo na gmclanie B) byloby co nominowac do CA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będzie open source? Fajnie jakbyś zrobił jakieś domyślne style animacji w sensie wiesz, wstawiasz obrazki, które są częściami postaci, a program dostosowuje je do szkieletu ;) Nie mniej jednak czekam, aż skończysz, bo dzięki temu można naprawdę wiele stworzyć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

ale odzew, mozna zapomniec ze sie jest na gmclanie :')

 

A będzie się dało zmienić liczbę kości?

myslalem o tym dlugo i namietnie (choc bardziej nad jakimis mieczami i innymi takimi duperelami w animacji bardziej niz o kosciach samych w sobie), i na chwile obecna nie mam pomyslu jak ten problem ugryzc, wiec najpierw zajme sie tym, zeby smigalo ladnie pieknie i robilo co ma robic, a dopiero pozniej bede kombinowal nad ficzerami

 

To będzie open source?

yup, czego ja nie zrobie zrobi wspaniale community

 

Fajnie jakbyś zrobił jakieś domyślne style animacji w sensie wiesz, wstawiasz obrazki, które są częściami postaci, a program dostosowuje je do szkieletu smile2.gif Nie mniej jednak czekam, aż skończysz, bo dzięki temu można naprawdę wiele stworzyć!

 

nie jestem pewien czy myslimy o tym samym, zamysl jest taki zebys pod kazda konczyne mogl podstawic obrazek jaki sobie tylko wymarzysz, tylko ze pozniej musisz skonfigurowac (x i y origina i odleglosc od origina do punktu laczenia z nastepna konczyna). poki co jest taki haczyk, ze ogarnia tylko obrazki pod odpowiednm katem (gdzie oba punkty leza na jednym x), ale bede kombinowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

comment_ceow0yoUkFEIqeDhlAq2wpvnBNoIDhDo.jpg

 

Jeśli miałbym jakoś określić Kaiju, to nazwałbym go JSem w wersji very very very strict, i właśnie dlatego mi go on zastąpi (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

 

Repo tu: https://github.com/PsichiX/Kaiju (plik /test/test.kj pokazuje test funkcjonalności języka).

A teraz dobranoc! ^^

 

EDIT: ah, robię też małą bibliotekę do tworzenia gier - taki prosty wrapper na SFMLa, co by na windzie i linuxie działało i co by przetestować jak się shell spełnia jako runner gier/ jak wypali, to wtłaczam Kaiju do takopyska 2.0 jako jego język skryptowania (notabene kompilowanego natywnie na obsługiwane platformy) ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

silnik na moją grę o jeżdżeniu pociągiem i uciekaniu przed innym pociągiem i ulepszaniu pociągu i zbieraniu itemków już jest prawie skończony. Fraps mi grę spowolnił o jakieś 0.3x no i jakość ssie, ale wszystko widać i słychać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś nowy silniczek?

Języczek programowanka działający z powłoczką systemikową.

I z giereczkami.

Taki kolejny ficzurek do mojego game makerika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już się zmieniło - najnowszy update dodał operatory ;) nei mniej na chwilę obecną projekt stoi, bo po benchmarku wyszło iz wieloletnia już maszyna wirtualna Intuicio na której to działa, jest za wolna jak na moje potrzeby i przepisuję ją pod nową architekturę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim: nawet, jeśli tak będzie, to ja nadal nie widzę w tym problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...