Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi


Let's flame begin ;)
W trailerze walka jest bez dodatkowych efektów bo nagrywało pokaz slajdów (musze je zoptymalizować). Następny nagram z wszystkimi możliwymi detalami (flesze aparatów w tle, lecący pot,krew itp. )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy zobaczyłem skrinszota, od razu wiedziałem, że kamera będzie problemem - jakoś chaotycznie się obraca i w ogóle takie niewiadomoco z tego wyszło. grafika wygląda dobrze na obrazkach, ale w ruchu jest tak sobie. zdecydowanie należy poprawić animacje. wszystko jest takie bez mocy, brakuje kopa (chociaż może te efekty o których wspominałeś pomogą).

 

poza tym, widać niepotrzebne białe piksele w jednym miejscu na trailerze.

 

ogólnie jednak jestem przekonany, że będzie dobrze :)

 

ostatni edit: a, i "Let's flame begin" co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jaklub:

Z kamerą jeszcze się męcze choć jak się gra to przeszkadzają tylko szarpnięcia.Animacje są trochę stare, bo pracuje od tygodnia nad nowymi (ładowane są starsze, bo nowych mam tylko kilka). Do planowanego wydania mam prawie 2 miesiące więc raczej zdąże wszystko dopracować.

 

Edit:

poza tym, widać niepotrzebne białe piksele w jednym miejscu na trailerze.

Grafa ringu ma ciut za dużą maskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Let's flame begin ;)

W trailerze walka jest bez dodatkowych efektów bo nagrywało pokaz slajdów (musze je zoptymalizować). Następny nagram z wszystkimi możliwymi detalami (flesze aparatów w tle, lecący pot,krew itp. )

za mało ruchów tułowiem i głową, zdecydowanie no niestety ;/ zobacz jak oni garde trzymają z tak wyprężoną szyją wygladają jakby specjalnie no nastawiali sie na strzała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mało ruchów tułowiem i głową, zdecydowanie no niestety ;/ zobacz jak oni garde trzymają z tak wyprężoną szyją wygladają jakby specjalnie no nastawiali sie na strzała

To jest garda zwykła(że tak powiem). Garda zasłaniająca twarz lub tułów jest w grze (strzałka góra/dół + X). Jak by była garda od razu to by sensu nie miało. Pomyśl - czekasz sobie aż przeciwnik się wystrzela i nie ma już staminy,ładujesz mu szybką serie i 1runda nokaut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wojo:

Rękawice i tak pewnie pójdą do wymiany. Też czasami mi się zdaje że się kurczą. Może to przez to że i tło i rękawice są czarne i bardziej widoczne są tylko jaśniejsze części.

 

@Bedziom:

Chudzi aż tak bardzo to nie są, ale chyba trochę za wysocy więc ich "rozciąga" ;) W sumie nie każdy bokser w wadze ciężkiej jest gruby ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze porównując postacie z wcześniejszej grafiki wypadały one lepiej. Te co są teraz są takie sztuczne :P Walczą jak roboty a dokładniej mają takie ruchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie to miałam robić, ale wczoraj był "Hero" w telewizji... naoglądałam się i miałam ochotę taką coś narysować...

Praca w trakcie...pracy:)

To czerwone będzie zlikwidowane, tylko sobie kolorystykę ustawiałam. I tak już dziś nie zdążę, idzie wielka burza do nas...

 

lucznik_na_koniu4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Let's flame begin ;)

W trailerze walka jest bez dodatkowych efektów bo nagrywało pokaz slajdów (musze je zoptymalizować). Następny nagram z wszystkimi możliwymi detalami (flesze aparatów w tle, lecący pot,krew itp. )

Brakuje mi paru elementów typu klincz - jakieś przepychanki , odrzutu po celnym ciosie , proste są troche za krótkie. Animacje tu pies pogrzebany - może ostatnią klatkę deczko wydłuż żeby dłużej trwała

edit walka nie może ciągle toczyć się w półdystansie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie to miałam robić, ale wczoraj był "Hero" w telewizji... naoglądałam się i miałam ochotę taką coś narysować...

Praca w trakcie...pracy:)

To czerwone będzie zlikwidowane, tylko sobie kolorystykę ustawiałam. I tak już dziś nie zdążę, idzie wielka burza do nas...

 

lucznik_na_koniu4.jpg

teraz pytanie - kto jest lepszy Shil czy Anty xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi paru elementów typu klincz - jakieś przepychanki , odrzutu po celnym ciosie , proste są troche za krótkie. Animacje tu pies pogrzebany - może ostatnią klatkę deczko wydłuż żeby dłużej trwała

edit walka nie może ciągle toczyć się w półdystansie

Klincz i odpychanie jest w planach,ale do tego muszę całkowicie przebudować AI. Co do walki w półdystansie - przez to w grze po kilku rundach strasznie wieje nudą. W planach mam ataki z dobiegu/doskoku i szybki powrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gh27_1.png

 

Wracam do projektu. Poprawiłem wiele błędów, które nie pozwalały na zaawansowaną edycje.

Dodałem nowy runner i usprawniłem blokadę na dekompilacje kodu i resource gier.

Projekt jest darmowy i nie będzie wymagał rejestracji itepe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIP giereczki

 

aNEto.png

@Anty: I tak i nie. Tzn. mamy masę pomysłów, a tak niewiele czasu ;) . [coś źle mi się zacytowało]

Dołóz grafike bo na razie to nawet gdyby czlowiek chciał to po prostu nie ma co hejtowac.

Idealnie opisałeś uczucie, jakie mi towarzyszy, gdy czytam Twoje posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do państwa rysowniczych to według mojego skromnego zdania, to Antykowi należy się miejsce w loży. On ma w swoich pracach coś, co wydaje się być treningiem przez długi okres czasu. I tak go nie lubię. Co do Shil, cóż. Jej prace mi nie pasują. Są zbyt rozmazane. Takie mdłe. Ale to tylko moje zdanie.

 

Co do tego całego pojedynku, może DMT Trip?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Let's flame begin ;)

W trailerze walka jest bez dodatkowych efektów bo nagrywało pokaz slajdów (musze je zoptymalizować). Następny nagram z wszystkimi możliwymi detalami (flesze aparatów w tle, lecący pot,krew itp. )

Ta kamera jest zbyt sztywno przypięta do korpusu.

Upłynnij jej ruch chociażby taką prostą operacją:

GML
var _diff;

_diff = dirKamery - zadanyDir;

dirKamery -= _diff / regulacja_plynnosci; // np. regulacja_plynnosci = 10;</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Let's flame begin ;)

W trailerze walka jest bez dodatkowych efektów bo nagrywało pokaz slajdów (musze je zoptymalizować). Następny nagram z wszystkimi możliwymi detalami (flesze aparatów w tle, lecący pot,krew itp. )

Moim zdaniem CALA PARA POSZLA W GWIZDEK.

Ile slow bys nie napisal, jak bardzo bys to kolorowo opowiedzial w kolejnym poscie to niestety,

ale to co nam pokazujesz to 2 sprajty na przeciwko siebie ruszajace rekami.

Nawet gdybys polal je(sprajty) wiadrami potu i litrami krwi... to ja tam walki bokserskiej niestety nie widze.

 

Nie ma t800 zeby mnie oswiecil na temat boksu, ale jest tam chyba sporo roznych ciosow, do tego dochodzi poruszanie w przod-tyl no i uniki. Ciekawe wiec jak rozwiazales sterowanie?

 

(Dołóz grafike)......

 

Idealnie opisałeś uczucie, jakie mi towarzyszy, gdy czytam Twoje posty(brak grafiki????).

Sernat, w tej prowokacji rozumiem ze chodzi ci o to zeby specjalnie dla ciebie pod tekstem postu, rysowac "wyjasniajace" historyjki obrazkowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...