Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

@konrad: na ilu graczy planujesz? podział na drużyny czy cuś?

Jak na razie walczę z efektywną synchronizacją tego wszystkiego u innych graczy. Póki co będzie tylko rzeź, tzn. każdy z każdym. Później może coś wykombinuje z CTF, i TDM. :P Ale nie przewiduje więcej jak 10 graczy na serwerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwaga fabularny SPOILER:

 

o teraz grafika i stylizacja dużo bardziej mi podchodzi, fajnie się prezentuje. Tylko to bieganie ala anime z łapami do tyłu śmichowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem,że ktoś tu robi GTA od góry top down a ja robie trochę inaczej ale i tak będzie lepsze od GTA 5,bo będzie więcej skillsów a bohater to mix CJ`a z GTA SA i Max Payne`a plus Neo z matrixa,bo będzie zatrzymywać czas i pociski plus robić inne kosmosy.Jednym słowem szykujcie się na beke. W grze możemy zobaczyć CJ`a ,Sama Fishera z Splinter Cell,tego psychola z Manhunt, Larę Croft z Tomb Raider, Neo,Trinity, łysego Hitmana,Kane & Lynch i inni bohaterowie z gier i filmów.

Biedny screen dla ludzi,którzy kupują w biedronce,ja też tam kupuje:

szajs.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

You made my day ;)

 

Grafika na razie testowa,póki co na zapowiedź za wczęśnie ale będzie hardcore.

Gif prezentujący Slow Motion,czas płynie powoli a my możemy bohaterem robić uniki i nasz skok jest o wiele większy niż normalnie.Muzyka zwalniana jest w czasie rzeczywistym jak i dźwięki otoczenia w tym rozmowy NPC.

bullet.gif

Zatrzymywanie czasu jak i dźwięku w czasie rzeczywistym.Wszystko stoi w miejscu tylko Ty możesz się poruszać.Możemy chodzić po wodzie lub ogniu jak po normalnych podłożach.Zerknijcie na pociski jak zasygły w miejscu,wzorowałem się na Blood Rayne 2:

 

stop.gif

Furia czy jak to się tam nazywa u mnie wstępnie nazwane Blood Pain,czas zwalnia się 4 krotnie zaś Ty masz zwiększoną siłe i odporność.Możesz rozwalać rękami głowy,wyrywać głowy,rzucać ludźmi.Do tego widzisz ważne informacje,na razie tego nie ma na ekranie a informacje nie istotne są rozmywane(mało widoczne):

bloodpain.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzucasz screenami a nic tu nie ma, więc moja rada brzmi tak: najpierw coś zrób, a później się chwal... Bo tak patrząc na to na chwile obecną, to muszę stwierdzić, że niezły gniot się szukuje

 

Przecież to nie zapowiedź tylko 'Nad czym aktualnie pracujesz'...

 

Edit:to nie screen tylko gif i jest to co opisane więc się tak nie denerwuj.Meliske sobie zaparz,bo nam tu zejdziesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie zapowiedź tylko 'Nad czym aktualnie pracujesz'...

 

Edit:to nie screen tylko gif i jest to co opisane więc się tak nie denerwuj.Meliske sobie zaparz,bo nam tu zejdziesz :)

 

I co skoro to "Nad czym aktualnie pracujesz" to można wrzucać byle screena z byle produkcji? Powiem Ci tak, jak ktoś chce aby jego gra trzymała jakiś poziom to na pewno tak nie uczyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zabrałem się za kontynuowanie odczytywania WADów Dooma w GMS. Dotychczas miałem odczyt tylko IWADów a dzisiaj udało mi się dorobić odczyt PWADów czyli można już odczytywać własne mapy a nie tylko te oryginalne.

Na razie odczyt jest w formacie orginalnym Doom I lub II ale będę jeszcze robił dla formatu Hexena więc będzie można też odczytać mapki Hexena i Heretica :D

 

U góry screen z odczytanymi danymi a na dole screen z dooma tejże mapy.

NEnMu38.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zabrałem się za kontynuowanie odczytywania WADów Dooma w GMS. Dotychczas miałem odczyt tylko IWADów a dzisiaj udało mi się dorobić odczyt PWADów czyli można już odczytywać własne mapy a nie tylko te oryginalne.

Na razie odczyt jest w formacie orginalnym Doom I lub II ale będę jeszcze robił dla formatu Hexena więc będzie można też odczytać mapki Hexena i Heretica :D

 

U góry screen z odczytanymi danymi a na dole screen z dooma tejże mapy.

Wygląda naprawdę ciekawie, dobra robota

nie mogę się doczekać by przetestować :P choć nie do końca wiem jak takie mapki się robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu naprawiłem dużego buga! :D

Teraz mogę mieć też funkcje z inputem.

 

EDIT: IF działa, fajnie.

to Square width
    repeat 4 [forward :width;turn 90]
end
to Triangle width
    repeat 3 [forward :width;turn 120]
end
to Shape pick number
    if [:pick == Sq] [Square :number]
    if [:pick == Tr] [Triangle :number]
end

Shape Sq 300 # it works

turn left 90
forward 100

Shape Tr 300 # this one too

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Huder:

1) jedno cokolwiek - interpretacja dowolna, wyzwól umysł :P

2) LD48, bo 48 to rodzaj kompo, a nie jego numer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam tego tematu. "You Only Get One" Jedno co? I to jest LD28 nie 48
Jedno życie, jeden bonus, jedno cokolwiek. Ja mam zamiar zrobić różne power-upy, ale gracz będzie musiał poświęcić aktualny na rzecz nowego (1 aktywny). Jeżeli nie wyrobię się, to zrobię z tego roguelike. :P

 

WIP:

ofovWn0.gif

fs0mZLr.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że znasz rozwinięcie skrótu IMBA. :P Przyznaję że postać ma problem z utrzymaniem równowagi, ale to tylko przez to że nie wiedziałem co zrobić z nogami żeby się nie plątały. :D

2 godziny roboty. Hłe Hłe Hłe. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...