Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
@ANtY Jak byłem w blenderze total noobkiem to też tyle mi czasu na taką prostą czynność zeszło :D a potem drugie tyle na zaczajenie czemu na wyrenderowanym modelu współrzędne UV mapki są inne niż w podglądzie w texture mode :D

wliczyłem to już w te godzinę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagrałem taki jakby troche poradnik do Never Heard From Ever Again LionXa, troche zawiech jest bo po ang po raz pierwszy komentuje, ale warto było spróbować

szok że taka dupna jakość przy renderu trwającym ponad 6 godzin :P zapomnialem przelaczyć we frapsie na full-size :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, a zacząłem już snuć jakież to technologie mogłyby stać za tym. :D

I tak sobie myślę, wbrew pozorom jest to do ogarnięcia i to całkiem niskim kosztem. Wystarczy rozszerzyć klasę sprite (albo podmienić funkcję w gm od draw) tak, aby rysując "rzeczywiście" rysowało z automatu ten sam egzemplarz w formie wektora z maską w specjalnym fbo. Można wziąć pod uwagę każdy przypadek: przemieszczanie, rotacja, nawet skalowanie. I to wszystko byłoby obrabiane jednym, całkiem prostym shaderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś co napisałem dzisiaj:

gra

Link od screenów:

https://gmclan.org/up4155_6_Bez_tytu_u.html

 

Jest to gra logiczna. Jak na razie są trzy poziomy. Zadaniem gracza jest tak przesuwać żółte kółeczka, aby wszystkie linie były zielone. Do każdej kulki przyczepiona jest różna liczba linii. Gdy linie się nie przecinają, to stają się zielone, w przeciwnym razie są czerwone.

 

Jak myślicie warto to ciągnąć dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, lepiej zepsuć cały efekt syntezatorem :D

Nagrywaj czym możesz, odszumianie w Audacity potrafi zdziałać cuda.

A czy ja gdzieś napisałem że syntezator zostanie? Zanim wyjdzie demo zostanie zastąpiony. Dodałem go jedynie dla testów żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś co napisałem dzisiaj:

gra

Link od screenów:

https://gmclan.org/up4155_6_Bez_tytu_u.html

 

Jest to gra logiczna. Jak na razie są trzy poziomy. Zadaniem gracza jest tak przesuwać żółte kółeczka, aby wszystkie linie były zielone. Do każdej kulki przyczepiona jest różna liczba linii. Gdy linie się nie przecinają, to stają się zielone, w przeciwnym razie są czerwone.

 

Jak myślicie warto to ciągnąć dalej?

 

Nie pobrałem bo jestem na tablecie, ale fajne by było zrobić takie coś na telefony. Czy poziomy są generowane losowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś co napisałem dzisiaj:

gra

Link od screenów:

https://gmclan.org/up4155_6_Bez_tytu_u.html

 

Jest to gra logiczna. Jak na razie są trzy poziomy. Zadaniem gracza jest tak przesuwać żółte kółeczka, aby wszystkie linie były zielone. Do każdej kulki przyczepiona jest różna liczba linii. Gdy linie się nie przecinają, to stają się zielone, w przeciwnym razie są czerwone.

 

Jak myślicie warto to ciągnąć dalej?

czyżby zżynka z gry(bugs coś tam z pajeczyna) na windows mobile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej żeby były predefiniowane (poziomy). Gracze nie lubią full randomu który nie ma ładu ni składu. Z tych node-ów można by tworzyć jakieś fajne motywy które urozmaicały by poziomy jako "wkład artystyczny" (tak jak namacalny content typu grafiki, dzwięki etc.). Losowanie jest dobre jako dodatkowy feature kiedy skończy się zapas poziomów, ew. jako generyczne wyzwanie. W przeciwnym przypadku powinno się tego unikać jak ognia. Tak sobie wtrąciłem trzy grosze skoro poruszono ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyżby zżynka z gry(bugs coś tam z pajeczyna) na windows mobile?

Dzisiaj wpadł mi taki pomysł do głowy. Możliwe, że coś podobnego już jest.

 

Nie pobrałem bo jestem na tablecie, ale fajne by było zrobić takie coś na telefony. Czy poziomy są generowane losowo?

Jak nauczę się kiedyś kodzić, to może zrobię to rówwnież i na telefon. Mapy nie są generowane. Ale może dodam taką opcję.

 

Oczywiście to całość będę zmieniał. Dadam jakąś grafikę, dźwięki i muzykę.

 

Dzięki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki cudownej szybkości programowania w C#, IDE do programowania robotów powinno być gotowe na poniedziałek.

intuicio_ide_ss_01.PNG

Dialekty języka, jakie będa obsługiwane na początku to: Assembly (assembler VMki), Flow (wizualne algorytmy jak w Kismecie z Unreala). Następnie zostanie dokończony dialekt GML i pozniej Lua :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mylisz sie, nie jestescie jedynym targetem tej gry i dlatego koncept zostal rozbudowany :)

1) to juz nie jest wylacznie pojedynek walk robotow - to sa dowolne symulacje, ktorych zasady designuja grazce.

2) nie tylko scena GMa chce w to grac, wiele glosow odzewu bylo od ludzi, ktorzy programuja natywnie, oraz innych jezykach zarzadzanych, a nawet w assemblerze(!).

3) to jest sandbox - gre definiuja gracze, nie ja. udostepniam wylacznie mozliwosc programowania robotow i tworzenia symulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to miało być takie dla nas, do zabawy, do szybkiego użycia, bo mieliśmy ochotę. A teraz się okazuje nawet, że nie jesteśmy targetem dla tego programu. To można było zrobić normalne zawody botów dla nas, przy użyciu najprostszych rozwiązań, a YXE niech by sobie wtedy swój programik robił w tle, jako swój zwykły projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...