Skocz do zawartości

doctor

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana doctor w dniu 15 Kwietnia

Użytkownicy przyznają doctor punkty reputacji!

Reputacja

1 Neutralny

O doctor

  • Tytuł
    Chicken

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. doctor

    Fervi Team ogłasza nabór!

    Wut, czemu to widzę na głównej to nie wiem XD Tu jest mirror wpisu: https://steemit.com/polish/@fervi/parafirmy-robiace-gry-nie-robcie-tego
  2. Możesz zawsze wrzucać na Jamendo Co do formatów - nagrywaj i zapisuj w FLAC, a jak ktoś kupi to dopasuje do siebie. Kodek Opus jest w teorii najlepszy (ze stratnych), ale jak mówię - jak ci Gej Mejker nie obsłuży to trzeba konwertować, a z FLAC w teorii najlepsza jakość.
  3. W dokumentacji jest też info, że można odpalić protokół GIT, chociaż faktycznie nie o to chodziło. Sprawdzę. Jakieś tam znalazłem i skompilowałem, ale prawda taka, że nie wiem czy jest jak w oryginale (funkcja może działać niepoprawnie mimo tego, że się kompiluje). Ciekawe czy masz jakiś cel czy po prostu mile wspominasz Jajogejs
  4. To nie fair, pobite gary! Część działa, część nie. Niestety GMowcy nie wiedzą do czego służy protokół git ani jak pisać gry i powstają gry z wbudowanymi DLLkami Nie róbcie tego. Ogólnie wolę i tak portować projekty zamknięte na otwarte. No i oczywiście jest moja gra, ale dość prosta (chyba najtrudniejszym kodem jest u mnie Data structures XD)
  5. Jasne, ale mówię o błędach w runnerach, a nie interfejsie Chociaż P O T Ę Ż N Y Mark robił wszystko i to za 20 dolarów xD
  6. Możliwe. Po tym jak Jajogejs rozwiązywali problemy GM:S1.4 nie zamierzam kupować dwójki
  7. @gnysek GMS jest jak Windows - szpieguje. Część osób tego nie lubi A ogólnie oba mają swoje plusy i minusy jak pisałem. Oczywiście mówimy o programie do tworzenia gier dla dzieci.
  8. No tak "Ej, chcę, by Wasze gry przetrwały i może były rozwijane" - Cisza "Enigma-dev" - DOPIERDOLIMY MUUUU xd Nie no, ale jak ktoś ma jeszcze stare kody źródłowe i chce się nimi podzielić na licencjach Open Source (tutaj możecie wybrać jaką, byle zgodną z DFSG) to piszcie xd Chyba, że wszystko teraz na Discord siedzi
  9. @gnysek Nie ma znaczenia czy łatwo coś sportować na Enigmę, skoro jest kompatybilny z Game Makerem. Ogólnie zauważyłem dwa bugi kiedy pisałem grę, z czego jeden znany (mówię o 1.4), czyli: - Simple effects nie działają na HTML5 - Zmiana rozdzielczości nie działała poprawnie w runnerze Ubuntu jeśli była ona zmieniana przez kod gry I ten drugi błąd zgłosiłem i został olany. W kodzie gry miałem takie coś, że na start "obj_init" sprawdzał rozdzielczość monitora użytkownika i uruchamiał na pełnym ekranie grę odpowiednio wyliczając sobie wartości. I w wersji na Ubuntu o ile wart
  10. Kiedy Was będą bić dildami serwery Microsoftu, ja będę grał w SuperTuksa To akurat nie problem, coraz więcej funkcji działa na Enigmie, a reszta to szukanie odpowiednika I załatali te błędy? Wątpię. Zresztą śmiesznie by było gdyby załatali w 2.0, a nie chcieli w 1.4 jak było wsparcie
  11. No elo Jako, że minęło sporo czasu od mojego siedzenia tutaj, a Game Maker Studio niestety nie umarło (xD) to może czas reaktywować projekt portowania testowych Waszych projektów na Enigma-dev. Fajnie jeśli projekt, który wrzucacie możecie dać na Open Source w całości, założę Githuba i będę umieszczał takie projekty (ZSRR motzno). Tak tylko przypomnę, że Enigma-dev to projekt mający na celu stworzenie otwartoźródłowej wersji Game Makera. Na razie projekty można kompilować oficjalnie na Windowsa, MacOS, Linuksa i FreeBSD; nieoficjalnie na Androida. Z powodu swojego podejścia kod jak
  12. Hmm, ciekawe. Po prostu muszę jakoś to ogarnąć, a nie byłem pewien czy z poziomu GMa to możliwe. Tak więc tragedii z nim nie ma Poza cenami xd Fervi
  13. Bążur Panie i Panowie Taki se problem wymyśliłem. Otóż powiedzmy, że robię grę w HTML5, do której trzeba się autoryzować. Jednak nie można się autoryzować (w tym przypadku) z poziomu gry, a trzeba z poziomu strony (w Personal HomePage). Pytanie czy gra w HTML5 może jakoś pobrać ciastka, localstorage (lub inny system) dane i zapisać sobie jako zmienną? Fervi
  14. Bo nie łączę się ze swoją stroną, a z czyjąś stroną, ktora działa jak OAuth2. Jak już bym miał te dane to http_request i reszta bez problemu, ale bez zdobycia access_token (który jest udostępniany po przejściu procedury logowania) to nie ma opcji chyba Fervi
  15. Witam, tak się zastanawiam czy są takie funkcje: 1) Czy jest możliwość, że "na grze" odpali się przeglądarka i zrobienie operacji zapisze zmienne GET do gry? [musi być niestety cała sekwencja, więc nie mogę po tym Asynchu] 2) Jeśli (potencjalnie tak) to czy taka przeglądarka się wyłączy jak otrzymany HTML będzie miał jakiś ciąg znaków 3) Czy GMS2.0 (hipotetycznie) w wersji Web ma już opcję komunikacji z serwerami WWW? Fervi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...