-
Postów
2 911 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
14
Ostatnia wygrana Threef w dniu 27 Maja 2023
Użytkownicy przyznają Threef punkty reputacji!
O Threef
- Urodziny 03.01.1993
Informacje
-
Team
Huuuge Games
-
Nagrody
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012) -
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Tak
-
Steam
threef_games
O mnie
-
Skąd
Szczecin
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
Edytowalne przez adminów
- Lawful Evil
Osiągnięcia Threef
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja
-
I am Lord zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
Threef zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Tekst litera po literze z centrowaniem
-
Threef zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Optymalizacja Światła
-
Threef zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
Threef zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
Widać, nachodzi na siebie, bo nie sumujesz ich ze sobą. Pokombinuj z innymi blend modes
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Pathfinding - algorytm Dijkstry
-
Pathfinding - algorytm Dijkstry
Threef odpowiedział(a) na SimianVirus7 temat w Pytania zaawansowanych
Polecam https://www.youtube.com/playlist?list=PLFt_AvWsXl0cq5Umv3pMC9SPnKjfp9eGW Co prawda pan Sebastian robi to pod Unity, ale opisuje problem od podstaw. Bardzo rzadki przypadek gdy polecam komuś tutorial na YT -
Klawisz skoku przed dotknięciem podłoża
Threef odpowiedział(a) na Adriann temat w Pytania początkujących
No to bardzo prosto. Zamiast resetować jumps=2 tylko przy kolizji z podłożem wykrywaj też czy ta kolizja będzie za x kratek. Najprostsze rozwiązanie to (nie ważne jakiej funkcji używasz) place_meeting(x, y+max(0,vspeed+gravity)*2, podłoże) // *2 jest jako 2 klatki w przyszłość // max(0,vspeed+gravity) max() robimy by brać pod uwagę tylko gdy postać spada. A same vspeed+gravity to nasza prędkość która będzie się zwiększać o gravity co klatkę Edit: w razie jakby obiekt poruszał się szybciej niż jest jego wysokość to trzeba zastosować collision_line() pomiędzy punktami -
Threef zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Szukamy programisty do wykonywania gier komputerowych na poważnie
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Zamiana ANSI na UTF-8
-
Klasyczny problem bazodanowy. Pewnie twoja tabela ma inne formatowanie niż dane
-
Threef zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Polskie znaki
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GMS 2.3.2 / krzywa Beziera a strzelanie do obiektów poruszających się na ścieżce.
-
Threef zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Kod będzie wydajny o ile font_add_sprite_ext() użyjesz tylko raz (np w create). Brakuje ci też na pewno tutaj draw_set_font()
-
@Konrad-GM dał całkiem ok rozwiązanie. Ja bym jedynie wyeliminował distance = sqrt(x*x + y*y) i zamiast tego light_pow podnosił do potęgi. Ale to i tak zapisanie tych świateł jest najmniejszym problemem. Rysowanie ich będzie o wiele bardziej obciążać zasoby. I o ile nie będzie zrobione dobrze (zapisane na surface raz) to będzie zbytnio spowalniać grę. Been there done that
-
Discord powstał już jakieś 2-3 lata po tym jak ludzie rozeszli się. My z Uzjelem próbowaliśmy ratować co się da organizując konkursy. Odpływ jest tak jak mówi @gnysek do FB i innych portali. Zwyczajnie użytkownicy którzy byli z nami długo wiedzieli na temat GM wystarczająco by nie zadawać pytań o niego i jedynie korzystali z vallhalli. I z czasem okazało się że FB jest lepszy do wrzucania luźnych tematów i fotek z nad Bałtyku niż sprawdzanie czy na forum już jest temat "nasze fotki z Bałtyku"
-
Ojojoj. Właśnie sobie uświadomiłem, że 3 lata temu robiłem to samo co teraz. Od prawie 5 lat siedzę w Szczecinie gdzie się przeprowadziłem za pracą i tak sobie pracuję. Jako tester automatyczny PrZy GrAcH. Z testerów mam największy staż w projekcie, a drugi największy na 650 osobową firmę. Jako że firma używa własnego silnika do gier to ja rozwijam nasz własny framework do testów. A jako że zwolniło się teraz kilka osób naraz to muszę tymczasowo przejąć obowiązki testera manualnego w teamie więc robię to samo co 3 lata temu. Przez ostatnie kilka lat, po godzinach, pracowałem głównie nad 4 gramy. 3 mobilki z gatunku idle i "2 Guys 1 Gun" które było designowane na Ouya. Czego wielce żałuję, bo mam teraz do przerobienia zbyt wiele. 2g1g leży głęboko w szufladzie i tylko pęcznieje DD gdy uda mi się wpaść na coś nowego co połączy zaplanowane akty gry w spójną całość. Mobilki ciągle są rozwijane i żadna nie zobaczyła światła, bo je polishuję, balansuję i zbieram kasę na release. Temat szkoły i matury poruszyliście? Nie przydaje się wcale. Jedynie pytają o nią w ankietach w internecie. ? A skończyłem technikum informatyczne o specjalizacji sieci komputerowe. Maturę pisałem dla jaj, z czego tylko czułem się na siłach. Informatyka, rozszerzona Matma, geografia, biologia. Do niczego się nie przygotowywałem. Próbowali mi zabronić, ale system nie kara za zbyt wiele matur napisanych. Nawet niezdanych. A zaliczyłem wszystko. Na studia nie szedłem, bo po co? 2 Lata temu miałem ofertę prowadzić zajęcia na uczelni wyższej. lol W życiu prywatnym 10/10. Tutaj poznałem świetną dziewczynę. Mieszkamy razem od drugiego miesiąca znajomości. Teraz siedzi za moimi plecami i razem za mną zdalnie pracuje w tej samej firmie. 3 razy zmienialiśmy mieszkania już. Teraz mieszkamy w świetnej okolicy, mamy 2 koty i w przyszłym tygodniu mamy zaczynać kurs prawa jazdy.
-
GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?
Threef odpowiedział(a) na PDesigner temat w Dyskusje o GM
Google Play w zeszłym roku wprowadził wymaganie że każde apk wrzucone do sklepu musi być 64bit. Dalej przyjmują 32bit ale tylko gdy jest obok niego już 64bit (masz wtedy 2 wersje dla kompatybilności wstecznej). GM:S1.4 nie ma możliwości kompilacji do 64bit więc to co zrobisz nie możesz zuploadować do Google Play Store. Bardzo dużo za coś, co jest nielegalnie sprzedawane i może przestać działać z dnia na dzień. Support dla 1.4 skończył się już dawno temu. Wystarczy jeden pretekst, jaki pisał wcześniej gnysek i program przestanie działać całkowicie. Nie ma najmniejszego sensu inwestować czasu i pieniędzy w 1.4, bo i tak trzeba będzie z czasem dokonać zmian w projekcie przenosząc go do 2.0 -
GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?
Threef odpowiedział(a) na PDesigner temat w Dyskusje o GM
Jedyna szansa teraz to kupić od resselerów kluczy. Czy ktoś kupił klucze jak były na Humble Bundle i teraz trzyma licząc że ktoś kupi i zarobi na tym. Nie ma sensu kupowować od takich osób. Niech ich pieniądze pozostaną tam gdzie są. Przekazane na środki charytatywne -
GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?
Threef odpowiedział(a) na PDesigner temat w Dyskusje o GM
1.4 nie tworzy aplikacji 64 bitowych więc tworząc coś na Androida nie będziesz mógł wrzucić tego do sklepu Google Play. Inne sklepy wciąż wchodzą w grę... ale sam możesz siebie zapytać ile takich znasz. 1.4 utracił wsparcie i nie będzie już rozwijany. Poza tym nie da się kupić już z legalnego źródła 1.4 -
Lina pozioma łamana łukowa pod różnym kątek + fizyka?
Threef odpowiedział(a) na Pogromca_kodu77 temat w Pytania początkujących
W room edytorze zmienić mu skalę na -1. I od takich drobnych pytań mamy specjalny temat: -
Chyba chodzi ci o to: draw_sprite_part(sStamina_bar, 0, 0, _h -(stamina/100)*_h, _w, _h, 15, room_height/2 - _h/2)
-
Lina pozioma łamana łukowa pod różnym kątek + fizyka?
Threef odpowiedział(a) na Pogromca_kodu77 temat w Pytania początkujących
Jak chcesz za to komuś zapłacić to szukaj najlepiej na https://www.fiverr.com/ albo https://www.upwork.com/