Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. gnysek

    Maskowana tekstura

    Hej. Bawiłem się przykładem masek z tutoriala YYG - https://www.yoyogames.com/blog/430/dynamic-rendering-masks i przerobiłem go tak, że jak ustawimy na layerze jakieś sprity, to w ich miejscu będzie się rysowała wybrana przez nas tekstura (za pomocą draw_sprite_tiled). Link do pobrania: https://gmclan.org/up23_18_layers_alpha.html W teorii GMS sam odrzuca sprity z layerów które są poza ekranem, a draw_sprite_tiled rysuje też tylko w widocznej częsci więc powinno to być optymalne - nie rysować wiele więcej niż widać. Poniżej zrzut pokazujący o co chodzi - z lewej mamy room, w którym są dwa layery typu asset (do ustawiania spritów), a z prawej jak to wygląda jak gra ruszy - w miejscu tych spritów pojawia się tekstura, zachowując parametry alpha layera. Nie do końca rozumiem czemu to działa (metodą prób i błędów zaczęło), polecam więc oryginalny przykład, może ogarniecie bardziej niż ja - wygląda to po prostu tak, że mnożymy kanały alpha w pamięci przy rysowaniu. W przykładzie można PPM i LPM tworzyć obiekt na jednym z dwóch layerów, który po czasie zanika.
    1 punkt
  2. I am Lord

    Seid-Chronicles

    Ależ graficzny postęp ! Dużo lepsza grafika niż w twoich pozostałych grach.
    1 punkt
  3. Ignatus

    Galeria Grafik

    Myślę że jako ciało wyciągnięte z ogniska to całkiem nieźle by się sprawdził.A ogólnie całkiem spoko
    1 punkt
  4. Ignatus

    Seid-Chronicles

    Czy to jest wilk na wózku inwalidzkim czy raczej ma coś wsadzone w tyłek?Nie ogarniam tej postaci
    -1 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...