Skocz do zawartości

SimianVirus7

Użytkownicy
  • Zawartość

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana SimianVirus7 w Rankingu w dniu 16 Marzec

SimianVirus7 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Dobry człowiek

O SimianVirus7

  • Tytuł
    Cadet
  • Urodziny 11/15/1997

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Leszno
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1624 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Brzmi dobrze, czyli taki one punch man na sterydach. Czekam na więcej odcinków. Miałem zamiar obejrzeć na netflixie, ale wydaje mi się, że Twoja forma bardziej do mnie trafia
  2. Rozne pokoje a ich wielkosci

    Cześć, Dam Ci pokrótce takie małe wyjaśnienie co robią dane rzeczy w konfiguracji pokoju Room Settings: Jeśli ustawiasz w swoich pokojach dwie inne wartości przy Width/Height to na pewno ich wielkości są różne. Jeśli nadal coś jest nie tak, to zapewne jest problem z View'ami - obszarem wyświetlania gry. Room Views: Pamiętaj aby zaznaczyć kwadraciki ptaszkiem (albo myszką, jak wolisz :D) Jeśli nadal nie rozwiązałeś swojego problemu, podaj jakieś screen'y
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Nirvan Nie oglądałem nigdy one punch mana, a po obejrzeniu Twojego zdubbingowanego odcinka stwierdzam, że chciałbym. Tylko pytanie, czy to jest seria zachowująca oryginalną fabułę, tylko spolszczona i dodane coś od Ciebie, czy to kompletna parodia tego anime? Bo szczerze mówiąc trudno mi było to wyłapać
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Jezu, ta wejściówka, fenomenalnie to wyszło edit: Będę oglądał.
  5. 12 Prac Herkulesa

    Pobrałem jeszcze raz i rzeczywiście, teraz wszystko ok Podoba mi się ten czytany prolog, jest dobrze zrobiony, nie wiem kto użycza głosu ale pasuje idealnie.
  6. 12 Prac Herkulesa

    Jest dużo błędów, jest dużo niedociągnięć ale jest też duży potencjał. Adriann ma racje. Mi to przypomniało moje pierwsze starcie z tym programem kiedy robiłem rpg z otwartym światem, rozbudowanym systemem questów, masą broni i oczywiście systemem craftingu. Grafika jest bardzo urocza. Nie poprzestawaj, będzie ciekawie oglądać Twój postęp w posługiwaniu się game makerem^^ ps: Do interfejsu proponuje użyć DRAW GUI i rysować go za pomocą hport/wport, żeby dostosować się do okna wyświetlania, wtedy unikniesz tego, jeśli ktoś ma inną rozdzielczość:
  7. Well, nie mam pojęcia, wszystko wygląda ok. Możesz spróbować zapisać to inaczej. Może coś się koliduje z poprzednim los = irandom_range(0, 4); var _los = irandom_range(0, 15); if(_los < 15) { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } Możesz jeszcze spróbować zrestartować gm'a :V
  8. Pokaż troszkę więcej kodu, gdzie używasz funkcji irandom_range, może gdzie indziej jest błąd
  9. Błąd z "or"

    W pewnym sensie już go zamknąłeś. Jeśli chodzi Ci o taki przycisk zamykający temat to nie, nie ma (a przynajmniej ja o nim nie wiem ). Zwykle zamykamy tutaj tematy podziękowaniami^^
  10. Błąd z "or"

    Musisz powtórzyć całą składnie, nie możesz zrobić or tak na skróty if( floor(obj_gracz_widoczny.image_index) == 0 or floor(obj_gracz_widoczny.image_index) == 4 ) { // kod } albo if( floor(obj_gracz_widoczny.image_index) == 0) { // kod } else if( floor(obj_gracz_widoczny.image_index) == 4 ) { // kod }
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    a ja myślałem, że dodanie () po nazwie skryptu definiuje go jako void. Dlatego jeśli chciałem aby mi zwrócił int'a to napisałem go bez nawiasów. Dzięki za odpowiedź, tego potrzebowałem kilka razy ale zawsze jakoś sobie radziłem na około
  12. Temat zbiorczy na drobnostki

    Mam taką zagwozdkę, może mnie ktoś oświecić? W evencie kolizji z obiektem Dlaczego ten kod nie działa: if(scr_arrow_can_hit == 1) { //Zrob cos } other.array_objectID[array_length_1d(other.array_objectID)+1] = id; SKRYPT: ///scr_arrow_can_hit var i; var al = array_length_1d(other.array_objectID); for(i=0; i<al; i++) { if(other.array_objectID[i] == id) return 0; } return 1; Wynik: Nie wyrzuca żadnego błędu, tylko nie wykonuje if'a, tak jakby wynik zawsze był !=1 Ale ten napisany bez skryptu tylko ciągiem w jednym kodzie już tak: var al = array_length_1d(other.array_objectID); for(i=0; i<al; i++) { if(other.array_objectID[i] == id) exit; other.array_objectID[array_length_1d(other.array_objectID)+1] = id; } //Zrob cos Te returny jakoś inaczej działają w gml'u?
  13.  1bit_arena

    Publikuje wersję 1.1 Nie jest tego za wiele ale większość poprawek wprowadziłem, które mi napisaliście wyżej Menu: - Dodanie w menu wybór rozpoczęcia poziomu Arena - Możliwość wyboru w menu za pomocą strzałek i myszki - Zmienione menu wyboru po zakończonym epizodzie (dodano opcję "Kontynuuj") - Dodany kursor Gameplay: - Portal otwiera się od razu po zabiciu wszystkich przeciwników - Od teraz strzały czarodzieja przelatują przez ścianę - Zmieniona muzyka/mechanika serii - Powiększone pociski - Zwiększone obrażenia każdej broni (prócz pistoletu) - Miecz zużywa mniej wytrzymałości - Bardziej dynamiczna arena, bo tamta wyglądała jak lek na bezsenność Bugi: - Naprawiony błąd, który uniemożliwiał zadawanie obrażeń przeciwnikowi za pomocą łuku, kiedy on stał na poprzednio wystrzelonej strzale - Poprawione pomniejsze bugi kosmetyczne
  14.  1bit_arena

    Miałem zamiar zacząć nowy projekt, aczkolwiek po tych słowach chyba zostanę jeszcze na chwile Ogólnie zgłaśnianie i ściszanie muzyki to jedna z mechanik robienia Serii, gdy nie masz żadnej muzyka gra cicho, a gdy wyświetla się napis SERIA: n! to muzyka gra głośniej. Ale miałem z tym problemy pomiędzy przejściami poziomów, także mógł być to jakiś bug. Proszę mnie zastrzelić. Ogólnie sam łapałem się na tym, że używam strzałek w menu i to nie działało, ale nie naprawiłem tego, dlaczego? Tak wiem, ale tylko te stworki pierwszego stopnia. Nie ogarnąłem tego do końca, ale dałem zabezpieczenie w postaci if outside of room then instance_destroy(); Well, jest on zrobiony, tylko w sumie ukryty ._. Trzeba przejść w sekcje Wybór Poziomu i wybrać Arena Za wszystkie grzechy żałuje, obiecuję poprawę!
  15.  1bit_arena

    Tytuł: 1bit_arena Gatunek: top-down Opis: Wejdź na 1bit arenę i wykręć jak najlepszy wynik, a następnie pochwal się nim on-line! Znajdziesz tu cztery rodzaje przeciwników i sześć rodzai broni, które urozmaicą starcia na arenie. Oprócz zwykłej bitki, czeka na Ciebie Trzy epizodowa kampania dla jednego gracza! Cóż, miało to wyjść o wiele lepiej, myślę, że Podziemia Księżyca są milsze do ogarnia, ale tragedii chyba nie ma Download: Wersja 1.1 Rozmiar pliku: 12Mb Autorzy: Programowanie: SimianVirus7 Fabuła: SimianVirus7 Grafika: SimianVirus7 Muzyka: Juhani Junkala, TFLM Screeny:
×