Skocz do zawartości

SimianVirus7

Użytkownicy
  • Zawartość

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana SimianVirus7 w Rankingu w dniu 1 Wrzesień

SimianVirus7 posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

29 Mała Cegła Społeczności

1 obserwujący

O SimianVirus7

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 11/15/1997

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Leszno

Ostatnie wizyty

5137 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Z racji, że gms2 nadal nie obsługuje sql, a rozszerzenie z gamemakerserver.com działa tylko pod gms, postanowiłem coś ruszyć w tej sprawię i zacząłem coś pisać w pythonie. To moje pierwsze starcie z tym językiem i naprawdę mnie denerwuje, co po chwile mu coś nie pasuje. Ale po trzech dniach jest mały postęp. Python sczytuje dane z sql i wysyła do game makera.
  2. ?, z tego co ja wiem solid nie sprawia automatycznie, że obiekty kolidują na siebie nawzajem, tylko trzeba do tego dopisać stosowny kod. Generalnie ja nie korzystam z flagi solid więc mogę się mylić. Jaki błąd?
  3. a jaki jest twój kod kolizji z platformą?
  4. Nie wiem jak wygląda Twój kod ale jeśli używasz vspeed, to możesz sprawdzać kolizje tylko wtedy, jeśli postać opada albo stoi. Czyli: If (vspeed >= 0) then kolizja Bo vspeed < 0 czyli np vspeed = -3 to skakanie, bo postać porusza się w górę, czyli wtedy nie sprawdzaj kolizji tylko przenikaj przez platformę.
  5. Biegnij Jeżyku!

    Dziękuje :> Hmm.. też się nad tym chwilę zastanawiałem, więc bardzo możliwe, że tak jest. Nooo, to prawda Kolega mówił, że po kilku sesjach jego oczy chcą wypaść z oczodołów (づ。◕‿‿◕。)づ
  6. Biegnij Jeżyku!

    Tytuł: Biegnij Jeżyku! Gatunek: Endless Runner Opis: Wcielając się w super Jeża Jerzego, musisz biec ile sił w nogach, by zdobywać punkty. Punkty dostajesz również za jedzenie jabłek (to jest mit, jeże są drapieżne) lub za rozbijanie skał, ale uwaga! Skały rozbijają się dopiero wtedy kiedy ubierzesz pelerynę, a żeby ubrać pelerynę musisz mieć moc, a żeby mieć moc, musisz zjeść grzyby - logiczne. Gra ma też pojawić się na androida, kwestia kilku dni. Tworzona z myślą o zainteresowaniu jeżami pewnej znajomej i o tym, że lubię szybkie krótkie gierki - pochłaniacze czasu - szczególnie na posiedzeniu, bądź na przerwie w robocie. Download: https://narkoleptyk.itch.io/biegnij-jezyku Autorzy: Programowanie: SimianVirus7 (Narkoleptyk) - Ja Grafika: SimianVirus7 (Narkoleptyk) - Ja Muzyka: www.zapsplat.com Screeny:
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Dziwne, bo dodanie tego minusa nie zmieniło działania. Generalnie już nie trzeba, bo się przyzwyczaiłem, ale pamiętam, że często nad tym kminiłem :/
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Witam, Z racji, że jestem noga z matmy, proszę o pomoc. Mam pasek wytrzymałości na bazie sprite'ów. Zależnie ile punktów wytrzymałości bohater posiada, tyle sprite'a rysuje. Tylko rysuje mi go od góry, a ja na przekór losu chciałbym, aby rysował mi go od dołu. Kolega nie znający się na programowaniu powiedział, że mam napisać kod odwrotnie no coś w tym jest ale nie mogę dojść do ładu. Create: stamina = 0; //ilość wytrzymałości (max 100) Draw: var _h = sprite_get_height(sStamina_bar) + 10; // +10 - bo ramka tyle ma var _w = sprite_get_width(sStamina_bar); // (stamina/max_stamina)*wysokość_sprite'u draw_sprite_part(sStamina_bar, 0, 0, 0, _w, (stamina/100)*_h, 15, room_height/2 - _h/2) // wypełnienie draw_sprite(sStamina_bar, 1, 15, room_height/2 - _h/2); // ramka Wynik: Stamina = 20; Max_stamina = 100; Więc generalnie chciałbym aby rysował wypełnienie od dołu w górę. Jakieś wskazówki?
  9. Jak wykryć nowe linie w stringu?

    Zawsze możesz zapisywać co jakiś czas linijki do pliku tekstowego i wczytywać je stopniowo. Czyli mieć to jakby podzielone na części, np. Jeśli numer_linijki >= 100 wtedy doczytaj drugie 100 z pliku tekstowego. Jeśli numer_linijki <= 99 wtedy doczytaj pierwsze 100 z pliku tekstowego. No coś w ten deseń (pseudokod jak marzenie)
  10. Jak wykryć nowe linie w stringu?

    Raczej ogranicza Cię tylko RAM komputera. Przy 16gb nic nie stanęło mi na przeszkodzie, żeby zrobić 45mln elementów w tablicy. Przy pustym pokoju i tylko wypisywaniu każdej linijki, przy 30tyś, fps spadł do 30 klatek. Choć pewnie ktoś z tego forum (choćby Gnysek), może powiedzieć o tym wiele więcej
  11. Jak wykryć nowe linie w stringu?

    Hej, zrobiłem coś takiego. Linie liczy, a żeby pokazywał tylko kilka pierwszych/ostatnich to pewnie wystarczy tylko zmienić pierwszy/drugi argument w forze. Projekt [gm:s2] - https://gmclan.org/up8556_18_Line_counter.html Zrobiłem liste, a w Draw umieściłem kod: var _break = 5; //Przerwa pomiędzy linijkami list_height = 0; //zeruj for(var i = 0; i < ds_list_size(list); i++) { draw_text_ext(5, 5 + (list_height), string(i+1) + ". " + string(list[| i]), 20, 300); list_height += string_height_ext(list[| i], 20, 300)+_break; }
  12. Jak wykryć nowe linie w stringu?

    draw_text_ext(x, y, lista[| i], 20, 300); Powinno łamać tekst... chociaż? Nie wiem, musiałbym popróbować. Wydaje mi się, że będzie łamać tekst, ale mogą się nachodzić góra/dół :/
  13. Jak wykryć nowe linie w stringu?

    Ja okno konsoli zrobiłem na ds_list. Każda lista to osobny string. Wtedy możesz policzyć linie po prostu licząc listy w tablicy
  14. wspólna gra

    Generalnie ja myślałem, że to ma być zabawa na tydzień dwa, a nie, że to jakieś poważne projekty.
  15. wspólna gra

    To co? Próbujemy? @Uhasz Ysz Zrób nowy post, albo w tym, dodaj projekt startowy, w którym już coś napiszesz. Po dodanym poście, ktoś odpowiada "przejmuje" i ma maks dzień, żeby coś dodać do kodu, jeśli tego nie zrobi, ktoś inny może "przejąć". Żeby uniknąć problemów, umówmy się, że zmienne podstawowe na życie, prędkość itp. będą zapisywane tak samo u każdego, np: hp - życie max_hp - maks. życie hspeed, vspeed - wbudowane, można z tego korzystać. Wtedy nie będzie problemów, że jak ktoś doda nowy pocisk to nie wywali błędu o nieznanej zmiennej na HP, czy coś w tym stylu. Wyjdzie pewnie wielka kupa bez kontekstu ale coś wyjdzie... chyba :V edit: a no i jeszcze jaka wersja gm:s? Studio 2 w wersji stabilnej?
×