Skocz do zawartości

Threef

Moderatorzy
  • Zawartość

    2825
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Threef w Rankingu w dniu 21 Luty

Threef posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

22 Mała Cegła Społeczności

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 01/03/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Uplifting/Progressive Trance
    Freerunning

Ostatnie wizyty

44764 wyświetleń profilu
  1. email

    Nie Chell, to nie będzie już działać. Żeby wykorzystać to co pisałem potrzebujesz podstawowej znajomości PHP, jakiegoś serwera WWW z PHP i tylko kilku funkcji. W GM wysyłasz mail funkcją http_get() na adres twojego skryptu z parametrami GET. Wygląda to tak: wiadomosc = "Test maila" http_get("http://www.mojastrona.pl/skrypty/slijmail.php?wiadomosc="+string(wiadomosc)) Potem twój slijmail.php musi umieć to odtworzyć czyli odczytać parametry GET. http://php.net/manual/en/reserved.variables.get.php $message = $_GET['wiadomosc']; Ostatnia rzecz to podstawienie odebranych wiadomości pod funkcję mail() http://php.net/manual/en/function.mail.php mail('caffeinated@example.com', 'Temat', $message);
  2. email

    Możesz wysyłać GET i PUSH przez HTTP. Więc możesz przekazywać dane do PHP i tam wysyłać. Pewnie są też jakieś rzeczy w Marketplace do tego.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    GM. Czekam właśnie na grafiki od artysty i muszę poprawić algorytmy wyszukiwania ścieżki. Później zacząć robić tryb online :/
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    W innym projekcie mam same prace polishingowe więc nie miałem co pokazać. Ale tydzień temu zacząłem nowy projekt na miesięczny konkurs. Dziś w nocy napisałem większość menu.
  5. Show_Question

    Nie. Najprawdopodobniej potrzebujesz całego kontrolera i maszyny stanu do sprawdzania czy pojawia się okienko by zablokować wszystko inne w tle. Potem w jakiś sposób musisz rysować okienko i zbierać input. Funkcje tobie potrzebne: mouse_x, mouse_y, mouse_check_button_released(), draw_sprite()
  6. [GMS1.4] Błąd Android

    I pytanie czy po zmianie ścieżek ustawiłeś znów poprawne zmienne środowiskowe?
  7. [GMS1.4] Błąd Android

    Nie istnieje bo ścieżka jest za długa by mógł być przekazany do parametru. A gdzie masz Android SDK? Bo jak w C:/Program Files/... to za długo i powienieneć mieć jak najkrócej. Na przykład c:/Android SDK
  8. Ale nawet do prostych się nie nadaje. Jak tylko tgo użyjesz to zobaczysz że dwa cienie będę na siebie nachodzić brzydko
  9. [GMS1.4] Błąd Android

    @gnysek i @Uzjel w dalszym ciągu stary SDK Manager działa bardzo dobrze i Android studio jest tylko niepotrzebnym gigabajtem danych. @MaxGaming twój problem to za długie ścieżki dla cache i temp. Zmień je w ustawieniach GM:S i wyczyść by projekty używały ich od nowa. To jest na pewno jeden z twoich problemów może być więcej. No i ściągnij SDK tylko to co jest podane w artykułach wyżej.
  10. Bardzo, bardzo prymitywne. I w zupełności nie wydajne. Jedyny plus taki że możesz kontrolować osobno depth cieni (czego na razie nie robisz), ale niestety masz przez to 2 razy więcej obiektów.
  11. instance_activate/deactivate

    collision_circle() zwraca tylko jedno ID obiektu. Pierwsze jakie się trafi. To co ty chcesz zrobić to iterować przez wszystkie obiekty i sprawdzać czy spełniają warunek czyli czy są dostatecznie blisko. instance_activate_all() with(obj_dzewo) { if(point_distance(x,y,other.x,other.y) < 120) { instance_deactivate_object(id) } }
  12. Niezależny zegar gry

    Możesz to zrobić na wiele sposóbów. Po swojemu to potrzebujesz server z PHP na którym wrzucisz plik czas.php a w nim to co podał gnysek. Później twoja gra odpytuje ten plik na twoim serwerze przy pomocy funkcji http_get(). Drugie rozwiązanie to odpytywanie jakiegoś publicznego API takie jak to http://api.geonames.org/timezoneJSON?formatted=true&lat=47.01&lng=10.2&username=demo&style=full Zwraca ci ono informacje jako JSON. Możesz je odczytać przy pomocy funkcji json_encode() która zamienia te dane w ds_map który potem możesz odczytać. Wszystkie przykłady są w dokumentacji przy każdej z tych funkcji.
  13. Niezależny zegar gry

    Chyba że pobierasz więcej danych niż sam unix time, albo jeszcze szyfrujesz jakimś banalnym sposobem.
  14. Niezależny zegar gry

    Wystarczy zapytanie do serwera o czas.
  15. Czytelny Zegar

    Ja jak najbardziej rozumiem. Jest spore ryzyko wrzucając swój pierwszy własny projekt i strach że się popełni jakieś błędy. Na przykład kliknięcie publish przy nie gotowej apce albo opisach. Ja na przykład sam zrobiłem podobnie wrzucając coś bardzo bardzo starego ale dodając tam highscore z Play Services i chyba mały baner reklamowy. Nie wiem o co ból dupy?
×