Skocz do zawartości

Threef

Moderatorzy
  • Zawartość

    2886
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Threef w Rankingu w dniu 17 Luty

Threef posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

31 Mała Cegła Społeczności

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 01/03/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Uplifting/Progressive Trance
    Freerunning

Ostatnie wizyty

48107 wyświetleń profilu
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    Też wszędzie jak potrzebuję ini to wszystko trzymam jako string. Jest to też łatwiejsze do edycji gdy każda wartość to string.
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ja wyraźnie widzę odczytywanie stringa z ini.
  3. Gmclan - wersja mobilna

    Nigdy nie miała być dostosowana. Gdy potrzebujesz informacji dotyczących GameMakera zazwyczaj masz go otwartego. Więc siedzisz na Windowsie, Macu czy czymkolwiek co ma duży ekran
  4. Gmclan - wersja mobilna

    Forum powinno działać całkiem znośnie. Strona główna raczej nie ma powodu by działała. Może co najwyżej artykuły, ale pamietam że całkiem przyjemnie się czytało na 3 calowym telefonie
  5. wspólna gra

    Odkąd projekt przestał być w jednym pliku to oczywiste że zaczął być wspierany
  6. Sezon #2, Tura #1

    Był sens. I to spory. Temat identyczny. Pomysł można jednak lekko zagiąć i dodać coś od siebie, a i tak najważniejsze na końcu jest wykonanie
  7. Pomoc w rysowaniu gui.

    Jak mówiłem prosty input który ma tylko jedną linię. Z wszystkim co napisałeś. Gdy ostatnio to robiłem to wystarczyło 8 godzin. Najwięcej roboty wciąż z zaznaczaniem tekstu myszą. A rzeczywistość jest taka że w większości przypadków wystarczy ci wyświetlenie tego co jest w inputcie na surface. Zawijanie tekstu gdy jest za długi. Obsługa ctrl+V, delete i jak chcesz być fancy to strzałki (może też z ctrl) oraz insert i delete. Nikt nie będzie się bawił w kliknięcie myszką by poprawić literówkę w mailu czy haśle (które i tak powinno być ukryte)
  8. Pomoc w rysowaniu gui.

    No zrobienie samemu pola tekstowego jak text input w HTML to jest dzień roboty. Włączenie z zaznaczaniem tekstu i kopiowaniem. I to jest zrobienie rozwiazania pod własny projekt a nie wstawienie czegoś co może działać a może nie bo jest "uniwersalne". Sam projekt wydaje się ok. Kiedyś myślałem o czymś podobnym ale jednak za mały zysk vs koszt bawienia się czymś takim
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ten element jest dla mnie zupełnie nie zrozumiały. Nie możesz zwyczajnie zrobić procent = irandom(100) Ogólnie nie wiem w czym masz problem. Nie zadałeś konkretnego pytania. Jedyny potencjalny problem jaki widzę to że gdy twój random trafi dla przykładu idealne 25.0 to nie spełni się żaden warunek bo masz sprawdzanie "<" i ">" a nie "<=" i ">=" A same procenty będzie ci lepiej określać nie przez takie ify a dzieki nadpisywaniu wartości wynikowej: randomize() // upewniamy się że seed będzie losowy i da losowe wyniki procent = irandom(100) //Zawsze domyślnie nie trafisz bodyshot = 6 //Ale jesli procent bedzie dobry to trafisz przynajmniej to if procent > minleg { //wieksze od 10 bodyshot = round(irandom_range(4,5)) } //A jak bedzie lepszy to już to trafisz. if procent > minarm { //wieksze od 25 bodyshot = round(irandom_range(2,3)) //Ten warunek jak się spełni to nadpisze poprzednią zmianę "bodyshot" więc nie musisz się martwić o sprawdzanie Min-max } if procent > mintorso { //wieksze od 30 bodyshot = 1 } if procent > minhead { //wieksze od 90 bodyshot = 0 } Ważne tylko by te sprawdzanie było wg kolejności szans jak dałem w przykładzie. 10, 25, 30, 90
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nice. Ale zdecydowanie powinieneś większe DPI dać i pamietać że warstw nigdy nie za wiele
  11. Nieostre tło

    Pokaż ustawienia. Bo na razie to wygląda na 2 rzeczy. Albo jest tak jak ustawiłeś więc nie ma co się dziwić, albo próbuje ci wyświetlić okno większe niż twoja rozdzielczość (ale ten problem nie występował w GMS 1.4)
  12. Temat zbiorczy na drobnostki

    Tak, ale ogranicza cię sandbox
  13. Jak zastąpić blendmode w HTML5

    Zaznaczyć w apce obsługę WebGL i zrobić to shaderem z podobnym efektem do bm_subtract
  14. Niska jakość grafiki w HTML5

    To co dzieje się w twoim przykładzie 1 to rozszerzenie okna z zachowaniem aspect ratio. Przykład trzeci to rozciągnięcie bez zachowania aspect ratio To co ty chcesz zrobić z przykładem drugim to zmiana aspect ratio gry i potem rozszerzenie go do okna. Przeczytaj to pogrubione na głos. Jeszcze raz, bo gdy ostatnio ci tłumaczyłem na Discordzie to zapomniałeś. Pobierz wymiary okna Wylicz aspect ratio okna Pomyśl sobie którą krawędź gry możesz zmieniać i przemnóż ją (room_wiidth/height albo camera zależy co używasz) przez aspect ratio okna Rozszerz rozmiar gry do okna z zachowaniem nowego aspect ratio Nie wykonuj poniższego checku bo wykonuje się zawsze. Jest chyba wbudowany event związany ze zmianami okna. Spróbuj go. Jak nie działa i chcesz zrobić mądrze to zapisuj nowe rozmiary okna po każdej zmianie i porównuj z tym if (browser_width != width || browser_height != height)
  15. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    Najprzyjemniejszy sposób jaki ja znalazłem to: rotspeed = 8 direction += angle_difference( direction, point_direction(x,y,gracz_par.x,gracz_par.y) ) / rotspeed
×