Skocz do zawartości

Threef

Moderatorzy
  • Zawartość

    2893
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Threef w Rankingu w dniu 17 Luty

Threef posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

32 Mała Cegła Społeczności

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 01/03/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

49263 wyświetleń profilu
  1. GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?

    Google Play w zeszłym roku wprowadził wymaganie że każde apk wrzucone do sklepu musi być 64bit. Dalej przyjmują 32bit ale tylko gdy jest obok niego już 64bit (masz wtedy 2 wersje dla kompatybilności wstecznej). GM:S1.4 nie ma możliwości kompilacji do 64bit więc to co zrobisz nie możesz zuploadować do Google Play Store. Bardzo dużo za coś, co jest nielegalnie sprzedawane i może przestać działać z dnia na dzień. Support dla 1.4 skończył się już dawno temu. Wystarczy jeden pretekst, jaki pisał wcześniej gnysek i program przestanie działać całkowicie. Nie ma najmniejszego sensu inwestować czasu i pieniędzy w 1.4, bo i tak trzeba będzie z czasem dokonać zmian w projekcie przenosząc go do 2.0
  2. GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?

    Jedyna szansa teraz to kupić od resselerów kluczy. Czy ktoś kupił klucze jak były na Humble Bundle i teraz trzyma licząc że ktoś kupi i zarobi na tym. Nie ma sensu kupowować od takich osób. Niech ich pieniądze pozostaną tam gdzie są. Przekazane na środki charytatywne
  3. GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?

    1.4 nie tworzy aplikacji 64 bitowych więc tworząc coś na Androida nie będziesz mógł wrzucić tego do sklepu Google Play. Inne sklepy wciąż wchodzą w grę... ale sam możesz siebie zapytać ile takich znasz. 1.4 utracił wsparcie i nie będzie już rozwijany. Poza tym nie da się kupić już z legalnego źródła 1.4
  4. W room edytorze zmienić mu skalę na -1. I od takich drobnych pytań mamy specjalny temat:
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    Chyba chodzi ci o to: draw_sprite_part(sStamina_bar, 0, 0, _h -(stamina/100)*_h, _w, _h, 15, room_height/2 - _h/2)
  6. Jak chcesz za to komuś zapłacić to szukaj najlepiej na https://www.fiverr.com/ albo https://www.upwork.com/
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Opcje są 3: - Albo źle liczysz - Albo roisz 15*room_speed przed zmianą room_speed - Albo masz lagi w grze i nie masz pełnych 60FPS
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Też wszędzie jak potrzebuję ini to wszystko trzymam jako string. Jest to też łatwiejsze do edycji gdy każda wartość to string.
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ja wyraźnie widzę odczytywanie stringa z ini.
  10. Gmclan - wersja mobilna

    Nigdy nie miała być dostosowana. Gdy potrzebujesz informacji dotyczących GameMakera zazwyczaj masz go otwartego. Więc siedzisz na Windowsie, Macu czy czymkolwiek co ma duży ekran
  11. Gmclan - wersja mobilna

    Forum powinno działać całkiem znośnie. Strona główna raczej nie ma powodu by działała. Może co najwyżej artykuły, ale pamietam że całkiem przyjemnie się czytało na 3 calowym telefonie
  12. wspólna gra

    Odkąd projekt przestał być w jednym pliku to oczywiste że zaczął być wspierany
  13. Sezon #2, Tura #1

    Był sens. I to spory. Temat identyczny. Pomysł można jednak lekko zagiąć i dodać coś od siebie, a i tak najważniejsze na końcu jest wykonanie
  14. Pomoc w rysowaniu gui.

    Jak mówiłem prosty input który ma tylko jedną linię. Z wszystkim co napisałeś. Gdy ostatnio to robiłem to wystarczyło 8 godzin. Najwięcej roboty wciąż z zaznaczaniem tekstu myszą. A rzeczywistość jest taka że w większości przypadków wystarczy ci wyświetlenie tego co jest w inputcie na surface. Zawijanie tekstu gdy jest za długi. Obsługa ctrl+V, delete i jak chcesz być fancy to strzałki (może też z ctrl) oraz insert i delete. Nikt nie będzie się bawił w kliknięcie myszką by poprawić literówkę w mailu czy haśle (które i tak powinno być ukryte)
  15. Pomoc w rysowaniu gui.

    No zrobienie samemu pola tekstowego jak text input w HTML to jest dzień roboty. Włączenie z zaznaczaniem tekstu i kopiowaniem. I to jest zrobienie rozwiazania pod własny projekt a nie wstawienie czegoś co może działać a może nie bo jest "uniwersalne". Sam projekt wydaje się ok. Kiedyś myślałem o czymś podobnym ale jednak za mały zysk vs koszt bawienia się czymś takim
×