

Threef
Moderatorzy-
Zawartość
2893 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
8
Ostatnia wygrana Threef w Rankingu w dniu 17 Luty 2020
Threef posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
32 Mała Cegła Społeczności
O Threef
-
Tytuł
Lawful Evil
- Urodziny 01/03/1993
Contact Methods
-
Website URL
http://www.facebook.com/damian.komorowski
Previous Fields
-
Team
Huuuge Games
-
Steam
threef_games
-
Nagrody
Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
Najlepszy Uzytkownik (CA 2012) -
last.fm
Threef3F
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Uytkownik Godot
Tak
Profile Fields
-
Skąd
Szczecin
-
Płeć
Mężczyzna
-
GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?
Threef odpowiedział PDesigner ⇒ temat w Dyskusje o GM
Google Play w zeszłym roku wprowadził wymaganie że każde apk wrzucone do sklepu musi być 64bit. Dalej przyjmują 32bit ale tylko gdy jest obok niego już 64bit (masz wtedy 2 wersje dla kompatybilności wstecznej). GM:S1.4 nie ma możliwości kompilacji do 64bit więc to co zrobisz nie możesz zuploadować do Google Play Store. Bardzo dużo za coś, co jest nielegalnie sprzedawane i może przestać działać z dnia na dzień. Support dla 1.4 skończył się już dawno temu. Wystarczy jeden pretekst, jaki pisał wcześniej gnysek i program przestanie działać całkowicie. Nie ma najmniejszego sensu inwestować czasu i pieniędzy w 1.4, bo i tak trzeba będzie z czasem dokonać zmian w projekcie przenosząc go do 2.0 -
GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?
Threef odpowiedział PDesigner ⇒ temat w Dyskusje o GM
Jedyna szansa teraz to kupić od resselerów kluczy. Czy ktoś kupił klucze jak były na Humble Bundle i teraz trzyma licząc że ktoś kupi i zarobi na tym. Nie ma sensu kupowować od takich osób. Niech ich pieniądze pozostaną tam gdzie są. Przekazane na środki charytatywne -
GameMaker Studio 1.4 Professional czy warto kupic?
Threef odpowiedział PDesigner ⇒ temat w Dyskusje o GM
1.4 nie tworzy aplikacji 64 bitowych więc tworząc coś na Androida nie będziesz mógł wrzucić tego do sklepu Google Play. Inne sklepy wciąż wchodzą w grę... ale sam możesz siebie zapytać ile takich znasz. 1.4 utracił wsparcie i nie będzie już rozwijany. Poza tym nie da się kupić już z legalnego źródła 1.4 -
Lina pozioma łamana łukowa pod różnym kątek + fizyka?
Threef odpowiedział Pogromca_kodu77 ⇒ temat w Pytania początkujących
W room edytorze zmienić mu skalę na -1. I od takich drobnych pytań mamy specjalny temat: -
Chyba chodzi ci o to: draw_sprite_part(sStamina_bar, 0, 0, _h -(stamina/100)*_h, _w, _h, 15, room_height/2 - _h/2)
-
Lina pozioma łamana łukowa pod różnym kątek + fizyka?
Threef odpowiedział Pogromca_kodu77 ⇒ temat w Pytania początkujących
Jak chcesz za to komuś zapłacić to szukaj najlepiej na https://www.fiverr.com/ albo https://www.upwork.com/ -
Opcje są 3: - Albo źle liczysz - Albo roisz 15*room_speed przed zmianą room_speed - Albo masz lagi w grze i nie masz pełnych 60FPS
-
Też wszędzie jak potrzebuję ini to wszystko trzymam jako string. Jest to też łatwiejsze do edycji gdy każda wartość to string.
-
Ja wyraźnie widzę odczytywanie stringa z ini.
-
Nigdy nie miała być dostosowana. Gdy potrzebujesz informacji dotyczących GameMakera zazwyczaj masz go otwartego. Więc siedzisz na Windowsie, Macu czy czymkolwiek co ma duży ekran
-
Forum powinno działać całkiem znośnie. Strona główna raczej nie ma powodu by działała. Może co najwyżej artykuły, ale pamietam że całkiem przyjemnie się czytało na 3 calowym telefonie
-
Odkąd projekt przestał być w jednym pliku to oczywiste że zaczął być wspierany
-
Był sens. I to spory. Temat identyczny. Pomysł można jednak lekko zagiąć i dodać coś od siebie, a i tak najważniejsze na końcu jest wykonanie
-
Jak mówiłem prosty input który ma tylko jedną linię. Z wszystkim co napisałeś. Gdy ostatnio to robiłem to wystarczyło 8 godzin. Najwięcej roboty wciąż z zaznaczaniem tekstu myszą. A rzeczywistość jest taka że w większości przypadków wystarczy ci wyświetlenie tego co jest w inputcie na surface. Zawijanie tekstu gdy jest za długi. Obsługa ctrl+V, delete i jak chcesz być fancy to strzałki (może też z ctrl) oraz insert i delete. Nikt nie będzie się bawił w kliknięcie myszką by poprawić literówkę w mailu czy haśle (które i tak powinno być ukryte)
-
No zrobienie samemu pola tekstowego jak text input w HTML to jest dzień roboty. Włączenie z zaznaczaniem tekstu i kopiowaniem. I to jest zrobienie rozwiazania pod własny projekt a nie wstawienie czegoś co może działać a może nie bo jest "uniwersalne". Sam projekt wydaje się ok. Kiedyś myślałem o czymś podobnym ale jednak za mały zysk vs koszt bawienia się czymś takim