Skocz do zawartości

Threef

Moderatorzy
  • Zawartość

    2873
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Threef w Rankingu w dniu 17 Luty

Threef posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

30 Mała Cegła Społeczności

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 01/03/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Uplifting/Progressive Trance
    Freerunning

Ostatnie wizyty

47471 wyświetleń profilu
  1. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    8192x8192 to trochę brzmi jak problem. Przez takie ustawienie pewnie większość tekstur leci na ten texturepage... a twoja karta graficzna nie może go obsłużyć i skaluje go wewnętrznie. Gdzieś tam masz przycisk w ustawieniach projektu by podejrzeć texturepage. Zobacz czy wszystkie zdeformowane grafiki nie są przypadkiem na jednym wspólnym
  2. Przesiadka na GMS - Spadek jakości

    OK sporo widzę już. Zobacz swoje fonty. Musisz dodać brakujące znaki. Rozpixelowane sprite mogą być z wielu powodów. Albo są za duże i musiały być zeskalowane w dól by texturepage mieścił się w rozmarze. Albo masz jakiś dziwny rozmiar okna/view. Albo zapisujesz je na surface i tu problemów moze być jeszcze więcej (np rozmiar nie 2^x) Albo masz po prostu wygładzanie krawędzi
  3. pole widzenia

    W nowszych GM (chyba od 8.1) możesz zastąpić if dir > direction - (max_angle/2) && dir < direction + (max_angle/2) przez if angle_difference(dir, direction) < max_angle To powinno rozwiązać problemy z "dziwnymi" wartościami direction I pamietaj aby najpierw sprawdzać direction a dopiero potem collision_line(), bo ten drugi jest "cięższy dla procesora" więc chcesz go sprawdzać tylko gdy pierwszy warunek już jest spełniony
  4. pole widzenia

    Przykład był pisany 14 lat temu. Sporo się pozmieniało i jak pozostałe przykłady służy do nauki nie jest gotowym rozwiązaniem. Zadaj konkretne pytanie jaki jest problem
  5. Prestashop - jak to zrobić? cz.1

    1. To edycja template. Chyba że to menu to moduł. Wtedy albo jest konfigurowany i musisz zerknąć do konfiguracji modułu, albo jak nie jest konfigurowany to edytować template modułu.
  6. Twoje podejście w tym momencie to: "Jakoś się zrobi", "przecież to tylko podpięcie", "damy radę", "wiem jak". Ale wszystko wskazuje, że nie masz pojęcia jak. Jest to naiwne myśleć, że każdy może siąść i zaplanować, a co więcej napisać sklep internetowy. Samochód też ma 4 koła, drzwi, karoserię, i silnik, który jeździ na paliwo. Paliwo trzeba podawać i działa. Jak ktoś chce to można radyjko zamontować... xD
  7. Dalej nie zrozumiałeś. Siądź sam i przemyśl co ma mieć twój sklep. Mając taką listę możesz wrócić z konkretnymi pytaniami. GDPR widzę że już nie rozumiesz. Nie jest "dane mają być bezpieczne" bezpieczne mają być w każdym serwisie który operuje na danych. GDPR ma pozwalać użytkownikowi na wgląd w swoje dane, możliwość ich edycji oraz usunięcia. I to nie jest zwykłe "usuń z MySQL". Jeżeli chcesz dalej próbować to droga wolna. Ale systemy jak Presta i Magento powstały właśnie po to aby uniknąć 80% tych problemów. Nie łatwo się się je konfiguruje ale też nie robi się tego samemu.
  8. Nie rozumiesz. Stoisz twardo przy swoim pytając jakie możesz napotkać problemy, podczas gdy jest ich setka. Siądź chwilę i rozpisz sobie co jest ci potrzebne do twojego sklepu. Samo wyświetlanie produktów z bazy to nic. Pomyśl o procedurze sprzedaży. Wystawiania faktur, pilnowaniu czy produkty są "in stock". Procedurach bramek płatnościowych. Przechowywaniu danych usera. GDPR. Rozliczaniu płatników z poza polski. Nie będę wymieniał już. To ty twierdzisz że "programiści gdy projektują takie rzeczy to robią to technicznie, a nie czując potrzeby klienta" więc chyba wiesz czego potrzebuje twój sklep. Jak będziesz miał taką listę to możesz zacząć gdybać ile czasu by ci to zajęło. I to powinien być twój punkt wyjścia. W tym momencie tylko marnujesz siły próbując pytać o szczegóły.
  9. Dlatego nikt nie zabiera się za pisanie sklepu od podstaw (pomijając brak wiedzy) tylko od razu uderza się do agencji która zrobi to w krótkim czasie i bez komplikacji. Bazując na doświadczeniu i zaufanym teamie. Chcesz sobie zacząć już to pisać? Zacznij od generowania PDF faktury. Po 2 tygodniach pracy nad tym przemyśl ponownie co chciałeś zrobić. Tylko nie ośmieszaj się, że nie wiesz co ma być na fakturze. Zapytaj specjalisty od sprzedaży. On na 100% będzie wiedział.
  10. Jeżeli sam nie znalazłeś to nie ma. Język polski nie jest językiem powszechnie technicznym. Jeżeli coś jest po polsku to znaczy, że jakiś amator przetłumaczył z Angielskiego.
  11. Galeria Grafik

    Na Discordzie sobie wspominaliśmy ludzi
  12. Galeria Grafik

    No hej. Ostatnio nawet o tobie wspominaliśmy Prace na poziomie
  13. No nie. Zazwyczaj autor wtyczki o to dba. Większość będzie nie udokumenowana aby nikt samemu sobie nie dopisywał funkcjonalności i zapłacił za nową
  14. Zapis gry

    Pliki ini są plikami konfiguracyjnymi. Nie nadają się do przechowywania danych. Możesz tam trzymać ustawienie dźwieku ale nie dane gracza. A jeżeli już chcesz trzymać dane, a szczególnie te o zakupach to trzymanie ich lokalnie na urządzeniu to zły pomysł. Takie rzeczy powinny być server-side. I pobierane przy logowaniu. A logować usera możesz np przed ID z Google Play Services
  15. Płatności w grach mobilnych

    1. Tak 2. Tak 3. Tak 1. Nie w GM 2. Nie w GM 3. Nie w GM Sam musiałbyś dopisać sobie
×