Skocz do zawartości

Threef

Moderatorzy
  • Zawartość

    2858
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Threef w Rankingu w dniu 16 Styczeń

Threef posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

28 Mała Cegła Społeczności

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 01/03/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014)
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Uplifting/Progressive Trance
    Freerunning

Ostatnie wizyty

47232 wyświetleń profilu
  1. Skalowanie obrazu na mobilki

    Każdą aplikację można odpalić na współdzielonym ekranie. Lepiej czy gorzej. Dopisać obsługę trzeba by działała w tle gdy focus ma druga aplikacja. Sam interfejs się zeskaluje odpowiednio źle w zależności jak ustawisz
  2. Skalowanie obrazu na mobilki

    Drugie rozwiązanie to aby jedni mieli więcej widoczności niż drudzy :| Tam gdzie wchodzi w grę ratio urządzenia tam będą takie problemy. Rozwiązaniem jest niestety projektowanie gier w taki sposób aby zasięg widzenia nie grał istotnej roli. Ach chciałem tylko przypomnieć że dziwne ratio to nie wszystkie problemy Są też notche które wymagają "save zone" bo inaczej gra może rysować elementy tam gdzie jest akurat notch kamery, albo zaokrąglone boki Na to rozwiązanie jest jedynie designować tak aby nic nie było przy krawędziach (lol) albo zerkać na konkretną nazwę device i obsługiwać je specjalnie Edit: A niektóre telefony pozwalają na uruchomienie 2 aplikacji na podzielonym ekranie gdzie można regulować rozmiar. Wiec apka może mieć dowolne ratio xD
  3. Skalowanie obrazu na mobilki

    fyi aktualnym standardem ratio od 2019 roku jest 19,5:9 i takie ratio mają już prawie wszyscy producenci
  4. Szukam grafik do gry

    W zależności od licencji na jakiej każda jest. Przy każdej jest informacja i jest opisane co z nią można zrobić. Niektóre są w pełni za darmo, niektóre wymagają wymienienia autora w creditsach, inne nie pozwalaja np edytować grafik. Każdą licencję trzeba przeczytać
  5. Szukam grafik do gry

    https://www.fiverr.com/ Od $5 w górę. Każdy ma swoje ceny
  6. Szukam grafik do gry

    https://opengameart.org/ https://www.kenney.nl/ Ciężko będzie Ci znaleźć darmowe lepsze
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Wygląda na to że masz ustawione w pierwszym room width i height room albo view na bardzo małą wartość. Pokaż screena
  8. Kolizja - sterowanie padem

    To wyraźnie wygląda jakby wyjście z kolizji z jednego kamienia wrzuca cię w kolizję z drugim. Dodaj sobie var _id = instance_place(x, y, oRock); show_debug_message(_id) I zobacz czy ID jest wciąż jedno czy więcej. Ogólnie wydaje mi się że wystarczy przy wykryciu kolizji cofnąć do ostatniej pozycji if(!place_free(x, y)) { speed = 0 // moze nie być potrzebne x = xprevious y = yprevious }
  9. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    Tak. Generujesz hash a podanego hasła i wysyłasz go z zapytaniem by porównać
  10. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    A czytałeś co zwraca funkcja? Najlepiej jakbyś wygenerował kilka testowych i porównał co ci potrzeba. Ja nie wiem nie dotykałem SQL od 3 lat
  11. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    Jako argument podajesz chyba to co podał user z tym co masz dla danego loginu w bazie. I podałem te funkcje jako przykłady. To nie są jedyne rozwiazania hashowania haseł. Ale są przynajmniej opisane
  12. draw_text(mouse_x, mouse_y, instance_count) Jakby co możesz też użyć instance_number(nazwa obiektu)
  13. PDO prepare działa jakby miał lowercase

    No ok. First things first. Nie przechowuje się haseł. Wtedy nie ma się problemu a wielkimi i małymi literami. Jeżeli ktoś dobierze się do twojej bazy danych to mogą cię czekać nawet srogie kary pieniężne. Przechowuje się hash połączony z seed https://www.php.net/manual/en/function.password-hash.php https://www.php.net/manual/en/function.password-verify.php
  14. Porady odnośnie delta time w projekcie.

    No to wyobraź sobie że twój zryw FPS jest akurat u szczytu skoku i źle obliczy ci maksymalną wysokość. Albo podczas kolizji z przeciwnikiem/pociskiem? Jak rozwiążesz te problemy? delta time ogólnie dokłada więcej problemów niż rozwiązuje
×