Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      Nowa wersja forum   05.08.2017

      Pewnie widać, że wprowadziliśmy nową wersję forum. Skok z wersji 2 do 4 był dosyć trudny i musimy tu trochę posprzątać. Dajcie nam trochę czasu ~Administracja
    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.

Threef

Moderatorzy
  • Zawartość

    2761
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

O Threef

  • Tytuł
    Lawful Evil
  • Urodziny 03.01.1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/damian.komorowski

Previous Fields

  • Team
    Huuuge Games
  • Steam
    threef_games
  • Nagrody
    Najlepszy Uzytkownik (CA 2014) Najlepszy Uzytkownik (CA 2012)
  • last.fm
    Threef3F
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Szczecin
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Uplifting/Progressive Trance
    Freerunning

Ostatnie wizyty

43977 wyświetleń profilu
  1. Fizyka wody 2D

    Jeżeli gra spowalnia to znak że trzeba włączyć profiler i sprawdzić gdzie. Oraz to że muszę dokończyć dla was tekst o tym jak profilera używać. https://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/001_advanced use/profiling.html Nie możesz próbować szukać rozwiązań problemu jeżeli nie wiesz co go powoduje. - Jeżeli jest za dużo obiektów to możesz spróbować dezaktywować albo ukrywać te które nie są potrzebne. - Jeżeli za często jest sprawdzane czy możesz stworzyć wodę to możesz to ograniczyć - Może elementy tworzą się nie tam gdzie chcesz? Na przykład poza room? Jedno co na pewno możesz zrobić to podejście identyczne jak jest w Minecraftcie. Zrób stan który oznacza że woda się updatuje. Coś takiego create: update=true step: if(update) { if place_free(x,y+32) { instance_create(x,y+32,obj_water) } if place_free(x+32,y) { instance_create(x+32,y,obj_water) } if place_free(x-32,y) { instance_create(x-32,y,obj_water) } update = false } W ten sposób sprawdzenie wykona się tylko raz. Jeżeli chcesz z jakiegoś powodu ponownie wykonać sprawdzenie, bo np zabrałeś wodę, to wystarczy że w którymś obiekcie wody znów zmienisz update=true
  2. 2 Guys 1 Gun

    A żyje, żyje. Jakoś nie było za bardzo okazji by coś postować bo były zmiany w edytorze map i refactoring. Doszło kilka rzeczy ale postowałem je w Nad czym aktualnie pracujesz i w galerii grafik. Muszę domknąć aktualne zmiany żeby móc dodawać nowe feature.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie no, to takich mam i tak już za dużo. O tym się zastanawiałem bo właśnie nie jest ani super fajny ale też nie jest tak płytki jak ten co teraz kończę. Chce dobrze dokończyć kilka mniejszych projektów
  4. system niszczenia struktur

    Drugi problem wynika z tego że gdy już jest health<=0 to nowo postawiony obiekt również jest niszczony bo spełnia warunek.
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie mówię o tym żeby się za to teraz zabierać. Mam 3 projekty na najwyższym priorytecie. To pewnie zacząłbym w przyszłym roku. Korci mnie zrobienie jakiegoś twista na shmupa. To mogło by być łatwo rozwijane.
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Tak, chociaż tego jest troszkę więcej. Śledzenie kamery. Screenshake. I sterowanie które już mi się nie podoba. To powstało w kamperze jadąc wzdłuż Bałtyku. 😛
  7. Promocja na GM na humblebundle

    @I am Lcrd w ING tak mogę. A na Humble Bundle można bez problemu płacić swoją kartą. Nie jest na szczęście wymagany paypal.
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Cosik nowego co powstało w 8 godzin. Myślę czy coś z tym robić. Mało mam czasu :/
  9. Inwencja twórcza społeczności GMclanu

    Dlaczego ostatnia propozycja czołgi przypomina mi cycki? Może to przyzwyczajenie?
  10. Co tu się dzieje?!

    Jedna z najważniejszych rzeczy dla mnie w tym momencie to favicona. Bez niej się gubię, więc proszę o dopisanie do listy. i to gdzieś wysoko. ;)
  11. GMClan.org

    Z nazwy gmclan nigdy bym nie zrezygnował bo to element rozpoznawczy tego forum. Niestety. To jest ten moment w którym trzeba zadać sobie pytanie czy dalej pozostajemy circlejerk czy otwieramy się na innych.
  12. GMClan.org

    Ja niestety jestem fanem Slacka i Discord mnie odrzuca. Ale jestem za pozostawieniem SB w aktualnej formie. Przejście z forum na blog o Game Makerze na pewno poprawi renomę ale zabije community. Zawsze byłem przeciwnikiem tłumaczenia dokumentacji, bo i tak bez języka angielskiego nic się nie zrobi. Teraz trochę zmieniam zdanie. Tylko jeżeli YYG zamierza później tłumaczyć dokumentację i IDE to warto by się z nimi skontaktować i robić to tak by było to dla nich przystosowane. No i porzuciłbym nazwę GMClan w końcu.
  13. Foto-galeria

    Robię gry ze znajomymi na plaży nudystów.
  14. Woodstock i Ostroda

    Właśnie jestem w drodze. Wpadamy tylko na kilka godzin. Prawdopodobnie jutro ok 12:00 będziemy siedzieć z laptopami na krawężniku i robić gry.
  15. Kompilacja pod androida nie działa

    A czysty projekt gm?
×