Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Maja 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Z racji, że pełna wersja wyszła, temat o Becie zamknąłem ;) http://yoyogames.com/news/105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ten cache przy zapisie to rewelacja, projekt zapisywał mi się ok. 5 sekund, a teraz zapisuję się w momencie kliknięcia :) w niecałą sekundę. 1000 zapisów i ponad godzina życia więcej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Dokładnie, ja tylko czekam na polskie fonty i Almora będzie na Studiu śmigać, bo mogę wszystkie grafiki wrzucić do GMa teraz, nie muszę już nic kombinować. Ani tych śmiesznych szyfrowanych plików do map, bo mogę sobie generować plik gml na dysku z gotowym skryptem, a nie jakieś śmieszne bity jeden za drugim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Czy ja dobrze widzę? "data.win" ten plik trzyma w sobie wszystko? po instalacji gry. Zatem exe ma 2MB i można update'y robić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Nie sprawdzałem, ale jeśli runner jest osobno, a zasoby w drugim pliku, to faktycznie, update'y idą lżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Głupie pytanie: Studio ma obsługę multi-touch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Chyba nie ma, nie wiem czy o to chodzi, ale np. jak lewym kciukiem steruje się analogiem i prawym uderzając w kółko atakuje, to działa. Natomiast jak próbuję nacisnąć w tym samym momencie dwa przyciski, to nie działa. Tak samo nie działają wibracje :( Chociaż sam nie wiem, bo gnysek coś tu prezentował kiedyś: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ma. device_mouse_check_button(palec, przycisk myszy) (w sumie tylko lewy działa jako place...) i pozostałe funkcje - reference > user interaction > device input - w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Bomba, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Z tego co wiem to mb_right działać powinien jako dwuklik. Trzeba sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Przy porcie na Androida da się ładować zasoby z zewnątrz? I jak jest z GEXami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Właśnie w weekend będę robić testy z zapisywaniem plików, stanu gry, zabezpieczeniami etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Adam - nie, a z gexami jest tak, ze nie ma już gexów. Są rozszerzenia, ale DLLki nie działają na androidzie, to jest oczywiste. Kiedyś będzie sobie mozna pisac DLLki pod andka i iOS, ale to w jednym z przyszłych update'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Zrobiłem prostą grę w Gm Studio pod html5 otrzymałem plik index.html,index.js i obrazek index_texture_0.png ze wszystkimi sprajtami ogólnie działa ale tylko offline jak zrobić żeby umieścić tę grę na serwerze i aby działała ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Wrzucić wszystko na serwer do jakiegoś katalogu i podawać w adresie ścieżkę do tego katalogu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 ja zrobiłem tak: wrzuciłem ten javascript na serwer i w index.html podałem adres do tego pliku ale co z obrazkami?? w index.html nie ma do nich adresu ;/ chyba że są do nich ścieżki w javascript ale tam jest 935 linijek długiego kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Nope. Musisz wrzucić ten sam plik index.html i obrazki w tej samej relacji, jak na dysku się wygenerowało (index.html + podfoldery). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Głupie pytanie: Studio ma obsługę multi-touch? Co-op na iPada? :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 ok już jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Co-op na iPada? :thumbsup: Si :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Si :). ArcMagi na Tablety na 2 graczy :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Panowie ja chyba dostaję erekcji myśląc o tych grach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Adam - nie, a z gexami jest tak, ze nie ma już gexów. Są rozszerzenia, ale DLLki nie działają na androidzie, to jest oczywiste. Kiedyś będzie sobie mozna pisac DLLki pod andka i iOS, ale to w jednym z przyszłych update'ów. Czyli trzeba czekać aż będą przepisane lub dawać własne rozwiązania. A jak z multi przez Bluetooth/WiFi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Obecnie nie ma. Tyle mogę powiedzieć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Mysle ze ten temat sie nadaje bo to apropo androidów, tyle ze w drugą stronę - Idzie emulować GM'a(ktoregokolwiek) na androidzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Mysle ze ten temat sie nadaje bo to apropo androidów, tyle ze w drugą stronę - Idzie emulować GM'a(ktoregokolwiek) na androidzie?Dobrze rozumiem? Odpalić na Androidzie IDE GameMakera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Tak, ewentualnie jakiś program emulujący windowsa na tyle dobrze aby przez niego odpalić GM'a. Słabo się znam na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Tak, ewentualnie jakiś program emulujący windowsa na tyle dobrze aby przez niego odpalić GM'a. Słabo się znam na tym. 98 spokojnie by pociągnęło. Moja Nokia N95-8GB ładnie sobie radziła z 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 GM nie dziala na 98... i sporo innych rzeczy których GM by wymagał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Mówiliście że GmStudio Beta się zablokuje po uruchomieniu, a mi śmiga że aż miło :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się