Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

@propa

A wiesz że chciałem zrobić coś podobnego do Eye of the Beholder czy też Ultima underworld :P Jeszcze mi się tak do końca to nie odwidziało. A to podobne gry do waxworks tyle że oparte na zasadach D&D. W Waxworksa nie grałem ściągnę to i przejdę bo jestem tego ciekawy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eye of beholder tez bylo mocne ;] Chociaz jak dla mnie wlasnie nic nie zje klimatu waxworksa (moze dlatego ze gralem w to jak mialem mleko pod nosem) a gra nawiazywala do roznych horrorow, od cmentarza pelnego zombie, przez egispkie piramidy i mumie do takich histori jak Kuba Rozpruwacz (i ten tlum z pohodniami od ktorego trzeba bylo spieprzac!) Nigdy nie przeszedlem zadnej misji bo sie balem :) A teraz mi nie chodzi na XPku

A jeszcze Ishar z tego typu gierek :D To tez bylo mocne, wbijanie do karczmy, zgarnianie ekipy, po czym zabieranie im przedmiotow i zabijanie :) To przeszedlem chyba cale z bratem, chociaz pamietam ze misja w gorach w zime dawala w kosc.

magia tych gier jest taka ze maja mniej wiecej 20 lat a ja i tak nie umialbym zrobic lepszej grafy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up dosbox na nim odpalisz stare gry bo to emulatora Dosa. W Eye of the Beholder w tych tunnelach była masa zagadek i ukrytych przejść a mając postacie z I części można było importować do II. Szczerze mówiąc to bez postaci z I EoBa drugiego nie potrafiłem przejść.

Mało tam było fabuły i rozmów, gra była bardziej postawiona na czajenie gdzie się idzie i odkrywanie sekretów, nie było mapy więc pamiętanie tych tunneli to była masakra, trzeba było nawigować kompasem, to mi się podobało.

 

Edit: O w II fajny był motyw używania spella holdmonster by unieruchomić meduzy na płytach naciskowych po czym uwięzić je zamykając im drzwi by przejść dalej. Albo używanie teleporterów by posłać zbędne przedmioty na przyciski otwierające drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak widoczną ale gość serio wygląda jak by nie miał ręki albo za szerokie barki. Postaram się poszukać przykładu jak powinno wyglądać

EDIT: no znalazłem coś takiego http://www.gmclan.org/uploader/4821/gta3sprites5ux.png mniej więcej chodzi mi o taki efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

projekt na studia (opcja na studiach),platformówka na razie na etapie pisania silnika, zrobione oświetlenie, liny(szubienice) i cały ruch gracza. niestety grafikiem nie jestem więc zastępczo gruuby pixel ;p. ma wyjśc coś w stylu super meat boya easy mode.

skrin1.png

skrin2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...