Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

nie będę kłamać, to jest gówno, a to, że bohaterami są kulki narysowane w paincie w 30 sekund, nie pomaga. napisy w górnej części ekranu to też nic oryginalnego.

 

prawdopodobnie najlepiej byłoby gdybyś zaczął od początku. teraz to wygląda fatalnie, ale jeśli się postarasz, powinno być dobrze. wróć kiedy będziesz miał bardziej interesujące obrazki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ m@rcixxx

Hmm.. nie leń się i zrób osobno, długo ci to nie zajmie : D ctrl+c / ctrl+v

A co do okienka charakteru, możesz pomniejszyć to od wyglądu np, uciąć te 2 rzędy awatarów i dać przewijane prawo lewo po 5 i najs będzie jeszcze jakaś animacja przesuwania się ich ładnie a nie skokowo i bd czuć klasę :D No i tam nad tym wsadzić chaootikk neutral jako jedyny słuszny charakter gry w rpg xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nadzieję, że charakter będzie coś znaczył w grze, w połączeniu z niską/wysoką inteligencją czy charyzmą zmieniać będą się dostępne opcje dialogowe: inteligentny i charyzmatyczny łotrzyk będzie oszukiwać staruszki, a tępy, acz przyzwoity młokos, nie będzie w stanie zrobić coś wbrew swoim zasadom ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Napisz jakąś oryginalną historię, albo zatrudnij kogoś do tego, bo z ciekawą fabułą i dialogami ta gra może być lepsza niż wszystko co tu do tej pory było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nie mam jeszcze zaprogramowanego wpływu charakteru na cokolwiek, jedną z przyczyn jest pewnie kompletny brak fabuły i systemu dialogów z wyborem tego co chcemy powiedzieć. Masz rację Wojzax, muszę kogoś chyba wynająć do fabuły i dialogów :).

 

@ Moldis - poprawię to kiedy indziej :), a co do bajerów w kreatorze to wolę nie przesadzać bo akurat na niego się najmniej napatrzymy ;). A pośrednie charaktery nie miały szczególnej racji bytu nawet w komercyjnych rpg więc sobie podaruję ;).

 

@ Bedziom - Ty chyba jesteś postacią tragiczną (w gimnazjum się dowiesz, kto to). Tyle się gada, żebyś się ogarnął w reszcie i pokazywał coś co było tworzone przez chociaż +1 dzień ale nie. Textura z painta i białe napisy to przecież hit sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu zamieściłem pierwszą rzecz jaką zrobiłem i którą można było już pokazać światu- wygenerowaną galaktykę eliptyczną(https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=359576).

Pracowałem nad ulepszeniem generatora jak i całej gry. Gry jeszcze niema co pokazywać, ale chcę pokazać mój postęp w generowaniu galaktyki. Generator teraz robi galaktyki spiralne. Udało mi się zrobić duuużo gwiazd bez wpływu na FPSy. W poniżej zaprezentowanych obrazkach są galaktyki mające około 30 do 60 tysięcy układów gwiezdnych. Planety póki co wygenerowane są do tablic podpiętych do każdej gwiazdy, jest ich około 5 razy więcej niż gwiazd. Są gwiazdy co nie mają planet a są takie co mają ich dużo. Starałem się używać sporo matematyki i statystyki, tak więc spirala galaktyki jest opisana zmiksowanym wzorem na spiralę Archimedesa i ciągu Fibonacciego, są różne zależności: liniowe,wykładnicze i hiperboliczne, liczba planet dla każdej gwiazdy jest opisana przybliżonym rozkładem normalnym( przybliżonym bo nie wymyśliłem póki co jak go zrealizować w GM).

 

1custom.png3customx.png2custom.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce zagrać w wersję podróży po galaktyce, dla samego sprawdzenia, jak wygląda z daleka, a jak z bliska taki układ, bo moja gra w podobnej konwencji stoi, a bardzo sie nakrecilem na zwiedzanie galaktyki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce zagrać w wersję podróży po galaktyce, dla samego sprawdzenia, jak wygląda z daleka, a jak z bliska taki układ, bo moja gra w podobnej konwencji stoi, a bardzo sie nakrecilem na zwiedzanie galaktyki :D

to co tutaj widać jest mapą tworzoną po wygenerowaniu galaktyki, którą potem można sobie obejrzeć klikając ikonę mapy na panelu w grze. Sam widok w grze obejmuje tylko niewielką część galaktyki i zawiera kilkanaście do kilkuset gwiazd w zależności od oddalenia. Nie ma opcji oddalenia widoku by objął całą galaktykę, bo jest za duża no i zbt wiele gwiazd do wyświetlenia. Może potem coś wykombinuję że wraz ze wzrostem oddalenia mniej gwiazd będzie się wyświetlało. Samych planet póki co nie widać, no ale powolutku powolutku będę dziubał w kodzie by planetki też były fizycznie w grze:)

 

No i galaktyka, w sensie jej zawartość(gwiazdy i obiekty podobne) będą raczej statyczne. Ewentualnie planetom nadam jakąś niewielką rotację wokół gwiazdy. Zresztą: zobaczy się, nie mam jak na razie sprecyzowanej ścieżki, którą podążę tworząc tą grę, więc wszystko może się jeszcze zmienić.

 

Dzięki za miłe słowa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co tutaj widać jest mapą tworzoną po wygenerowaniu galaktyki, którą potem można sobie obejrzeć klikając ikonę mapy na panelu w grze. Sam widok w grze obejmuje tylko niewielką część galaktyki i zawiera kilkanaście do kilkuset gwiazd w zależności od oddalenia. Nie ma opcji oddalenia widoku by objął całą galaktykę, bo jest za duża no i zbt wiele gwiazd do wyświetlenia. Może potem coś wykombinuję że wraz ze wzrostem oddalenia mniej gwiazd będzie się wyświetlało. Samych planet póki co nie widać, no ale powolutku powolutku będę dziubał w kodzie by planetki też były fizycznie w grze:)

 

No i galaktyka, w sensie jej zawartość(gwiazdy i obiekty podobne) będą raczej statyczne. Ewentualnie planetom nadam jakąś niewielką rotację wokół gwiazdy. Zresztą: zobaczy się, nie mam jak na razie sprecyzowanej ścieżki, którą podążę tworząc tą grę, więc wszystko może się jeszcze zmienić.

 

Dzięki za miłe słowa:)

 

Wg mnie dla takich ludzi powstał Game Maker! Nubosabuk nie musi uczyć się Cpp, poznawać biblioteki graficzne i uczyć się ich używać. Włącza GM-a i zaczyna pracować! Powodzenia w dalszej pracy, bo jest na co czekać :)

 

Co do Bedzioma: Co z twoją poprzednią grą? Znudziło ci się? Kiedy nauczysz się że projekty zrobione 'ot tak, bo chcę zobaczyć czy coś takiego umiem. O! Fajnie to wyszło zrobię z tego grę!' nas nie interesują? Zamknij się w pokoju i ucz się, rób sobie takie gierki, bo są one najlepszym sposobem na naukę programowania, ale odczep się od GMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie dla takich ludzi powstał Game Maker! Nubosabuk nie musi uczyć się Cpp, poznawać biblioteki graficzne i uczyć się ich używać. Włącza GM-a i zaczyna pracować! Powodzenia w dalszej pracy, bo jest na co czekać

+1 :)

ale odczep się od GMC.

ecchhh... szkoda, że taki jest do mnie stosunek tutaj :(

Dobra, nvm.

Co z twoją poprzednią grą? Znudziło ci się?

niee... nie musicie wiedzieć, czemu nie robimy.

Zamknij się w pokoju i ucz się, rób sobie takie gierki, bo są one najlepszym sposobem na naukę programowania

no bo są.

Kiedy nauczysz się że projekty zrobione 'ot tak, bo chcę zobaczyć czy coś takiego umiem. O! Fajnie to wyszło zrobię z tego grę!' nas nie interesują?

akurat "Was" to nie interesują żadne MOJE projekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo są z dupy.

 

Nie chodzi o to! Tu chodzi o to że widząc te screeny które pokazałeś ostatnio każdy z nas (?) wie dokładnie co masz w kodzie, wiemy że ameryki to nie odkryłeś i że nie ma czym się chwalić. Każdy z nas (?) robił kiedyś takie same gierki i wszyscy wiemy co się kryje za tymi twoimi projektami. Aż naszła mnie lekka ochota by zrobić sobie takie GTA jak twoje, tylko po to by pokazać że kilka wodotrysków i dopracowanych elementów jest w stanie zmienić oblicze całej gry i udowodnić Tobie że lepiej jest się do czegoś przyłożyć i zrobić to dobrze, niż próbować ciągle czegoś nowego. Szkoda że jutro jadę nad morze, ale może jak wrócę to zrobię GTA, z użyciem prostych MSPaint-owych grafik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo są z dupy.

Proste i trafne przesłanie.Tak bedziom, zamiast zrobić gre o np. taką:

RPG:

Czary

Ekwipunek

Fabuła

System expa i lvl'i

Muzyka

Boty

Robisz jakąś dupną platformówke.Dupną dlatego, że nie ma nic do zaoferowania oprócz skakania i np. zbierania monet(bardzo nudna i bezsensowna).

Nie dziw się komuś, że ci mówi ,,rób te swoje dupne gierki, ale odczep się od GMC", kiedy robisz dupne gierki i wstawiasz je na GMC.To jest jak spam na poczcie, ludzie niechcą żeby im coś przysyłano, a i tak im to przysyłają.Nikt niechce grać w gry skacz i zbieraj pieniążki, zrób przy tym jakieś pułapki, umiejętności bohatera(najlepiej zdobywane stopniowo), przeciwników, bosów, od razu gra staje się lepsza.Jaki z tego wniosek? Pracuj nad grą, chodźby to miało zająć miesiąc, czy rok byle żeby była dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przestaniesz być chamski i wścibski, a zajmiesz się naprawdę tworzeniem gier - czemu nie. Póki co piszesz za dużo, a robisz / pomagasz za mało.
Dobra, chamem jestem, ale wścibstwa we mnie nie widzę :P

Nie chodzi o to! Tu chodzi o to że widząc te screeny które pokazałeś ostatnio każdy z nas (?) wie dokładnie co masz w kodzie, wiemy że ameryki to nie odkryłeś i że nie ma czym się chwalić. Każdy z nas (?) robił kiedyś takie same gierki i wszyscy wiemy co się kryje za tymi twoimi projektami. Aż naszła mnie lekka ochota by zrobić sobie takie GTA jak twoje, tylko po to by pokazać że kilka wodotrysków i dopracowanych elementów jest w stanie zmienić oblicze całej gry i udowodnić Tobie że lepiej jest się do czegoś przyłożyć i zrobić to dobrze, niż próbować ciągle czegoś nowego. Szkoda że jutro jadę nad morze, ale może jak wrócę to zrobię GTA, z użyciem prostych MSPaint-owych grafik :D
hhmm... mądry tekst :)

udowodnić Tobie że lepiej jest się do czegoś przyłożyć i zrobić to dobrze,
próbuję. To, że mi nie wychodzi, to już inna sprawa.

niż próbować ciągle czegoś nowego
jak jedno nie wychodzi, to próbuję drugiego.

Zastanawiałeś się głębiej, dlaczego? ;)
taa...

Bo są z dupy.
aż mnie korci żeby odpowiedzieć, że sam jesteś z d., ale się powstrzymam :)

Proste i trafne przesłanie.Tak bedziom, zamiast zrobić gre o np. taką:

RPG:

Czary

Ekwipunek

Fabuła

System expa i lvl'i

Muzyka

Boty.

ta. bo to takie proste.

zrób przy tym jakieś pułapki, umiejętności bohatera(najlepiej zdobywane stopniowo), przeciwnicy, bossy, od razu gra staje się lepsza.Jaki z tego wniosek? Pracuj nad grą, chodźby to miało zająć miesiąc, czy rok, byle żeby była dobra
to zamierzam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hola, hola! Tylko niepełnosprytny programista poleca jako jedną z pierwszych gier zrobić RPGa D:

Bedziom właściwie to dobrze robi, najlogiczniej ze wszystkich newbie, bo tworzy małe gówienka, które go uczą czegoś, aż skończy którąś z tych małych gierek i dopiero zacznie na serio tworzyć coś fajnego. Po to jest ten temat, aby mógł sobie screeny z tych badziewnych gierek wrzucać, a nie zaśmiecać forum "zapowiedzi". Co innego, że ulega hejtowaniu go w tak marny sposób - zamiast brać to emocjonalnie, poprosiłby o wskazanie lepszej drogi do uzyskania lepszego efektu.

Czy ja się zrażałem za hejtowanie grafiki schroomsów, czy za te fatalne czołgi? nie, za to zabrałem się za ulepszenie, lub zacząłem kodzić coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziom, pokazujesz screena z grafikami, które i tak się zmienią. Przy czym gra poza grafikami jakiegoś specjalnego silnika, na moje oko, nie przedstawia. Albo to ty o niczym nie wspomniałeś (dwa zdania po angielsku średnie wrażenie na mnie robią). To tak jakbym wysłał screena z czarnym kwadratem na białym tle i powiedział, że wszystko i tak się zmieni. Jakoś sensu nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hola, hola! Tylko niepełnosprytny programista poleca jako jedną z pierwszych gier zrobić RPGa D:

Bedziom właściwie to dobrze robi, najlogiczniej ze wszystkich newbie, bo tworzy małe gówienka, które go uczą czegoś, aż skończy którąś z tych małych gierek i dopiero zacznie na serio tworzyć coś fajnego. Po to jest ten temat, aby mógł sobie screeny z tych badziewnych gierek wrzucać, a nie zaśmiecać forum "zapowiedzi".

Dzięki :)

Co innego, że ulega hejtowaniu go w tak marny sposób - zamiast brać to emocjonalnie, poprosiłby o wskazanie lepszej drogi do uzyskania lepszego efektu.

Czy ja się zrażałem za hejtowanie grafiki schroomsów, czy za te fatalne czołgi? nie, za to zabrałem się za ulepszenie, lub zacząłem kodzić coś innego.

Racja :/ Postaram się zmienić.

mnie interesuje ten gtapodobny, tylko jego pokazałeś
wstrzymane :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...