Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Nad czym aktualnie pracujesz?

 

Nad rozreklamowaniem mojej gry, piszę do różnych ludzi, żeby o niej napisali, napisałem nawet do Dereka Yu (założyciela TIGSource) o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No dobra, tym razem zaszalałem aż za bardzo :D

 

Wprowadzam mały wątek ekonomiczny. Tzn. w grze będziemy mieli do czynienia z konfliktem zbrojnym dwóch państw, co będzie miało wpływ na ceny w grze - np. w mieście które zostało napadnięte i ograbione itemy mogą być 1.5x droższe, niż w innych, lub też z racji na nasze pochodzenie, sklepikarz może skupywać od nas rzeczy za śmiesznie małą kasę, lub w ogóle nie kupować przedmiotów pochodzących z danego regionu. Może być też tak, że jeśli ciągle sprzedajemy potiony u jednego sprzedawcy, to zacznie za nie dawać mniej kasy, bo ma nadmiar towaru - oczywiście po kilkunastu minutach ceny wrócą do normy.

 

To tylko jedna ze zmian, na którą pozwala single player.

 

Na razie teksty sa na szybko, takze nie wytykajcie błędów składni, no i z powodu problemów z polskimi znakami w nowym update 8.1 musialem je pominac... miejmy nadzieje, ze funkcja ansi_char() z nastepnego update naprawi ten problem.

 

sklep_lipiec.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie ostatnio kodzę mały projekcik w Cpp. Ma to być zwykła strategia na hexach, coś ala Bitter Glory.

Można już budować budynki na poszczególnych hexach i rozbudowywać je, lub niszczyć.

Screen_1.png

 

PS cała grafika jest testowa i zmienię ją(kiedyś).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest biegnący w prawą stronę player >_>

 

Dobra, żeby nie było sucho -

0:15 Widzę , że masz opracowany własny system kolizji i unikania nierówności .

Bedziom interesuje mnie jak tam twój pojedynek z imthelaw'em macie czas do jutra z tego co się orientuje , nie ?

 

gnys nie sądzisz , że wyrównywanie cen po kilkunastu minutach psuje cały smaczek tego ciekawego systemu ? Zapowiada się na prawdę ciekawie : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

No wiesz, odpowiednio się to wyważy, może więcej niż kilkanaście minut - ciężko mi w tej chwili stwierdzić jak będzie wyglądać podróż po świecie który ma 60k^2 pikseli rozmiaru, zwłaszcza, że przez drzewa to będzie lekki labirynt, no i trzeba będzie pokonywać po drodze przeciwników :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Zauważyliście, że prawie każda "gra" bedzioma KopytkoArtsStudios opiera się na bezcelowym biegnięciu w prawo ludzikiem bez animacji? Przykłady:

(Przewińcie do 1:00)

Labirynt (Tutaj małe odstępstwo od normy, bo chodzi się również w górę i w dół, ale i tak jest brzydko)

I tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gnysek, może wprowadzisz stałe szlaki handlowe przez co będzie się łatwiej podróżowało, a przy okazji będą tam stać handlarze i u nich można by się zaopatrzyć w itemy, których na przykład ci w tym momencie zabrakło ( jakieś poty itp.) albo szukać okazji i sprzedać to co masz w nadmiarze z zyskiem ( lub nie sprzedawać, bo dają za mało)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Albo szlaki handlowe, po których będziesz eskortował karawany kupieckie, albo sam je napadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...