Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

opatent... co? O.o

you just kiddin' me D:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal nie rozumiem - jak chcesz opatentowac mgle w grze? moze pomysliles slowa - implementujesz, to ok, ale opatentowujesz to jakis zart :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, wlasnie nie rozumiem, co ma patent, do optymalizacji. opatentowac, czyli zglosic cos do urzedu patentow w celu otrzymania wylacznosci na prawa do tego.

nie uzywajmy slow, ktorych znaczenia nie rozumiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
nadal nie rozumiem - jak chcesz opatentowac mgle w grze? moze pomysliles slowa - implementujesz, to ok, ale opatentowujesz to jakis zart :D

To tak samo jakbym powiedzial "właśnie pichcę nowy system particlesów", też nijak ma się pichcenie do kodzenia, czy robienia, a jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowac Wam to? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to spoko, mi zwykle na zakodowanie layoutu strony tego typu schodzi jedna noc. Oczywiście podchodzę do tego profesjonalnie, trzymam się walidacji, całość oparta o divy, css i jquery, więc krótki czas to tylko zaleta, nie zaś dowód dla pseudo-wadliwych prac ;) (tak, zarabiam na tym, mam conieco na koncie zrobionego, stąd "zwykle")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie ficzery ten portal ma mieć?

zakodowanie tego co widzę, to jedna noc, mały portal to do 5 dni.

btw. ajax, mysql wchodza w to, przwaznie zawsze ich uzywam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
a jakie ficzery ten portal ma mieć?

zakodowanie tego co widzę, to jedna noc, mały portal to do 5 dni.

btw. ajax, mysql wchodza w to, przwaznie zawsze ich uzywam :)

O ficzerach nie ma co publicznie gadać, ale nie jest to na pewno mały portal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem. Czyżbyś dyskryminował gry pisane w innym języku niż GML? A może uważał, że w C++ gry robi się łatwiej?

 

E:

@Marcinxx, spoko gierała się szykuje :)

 

 

Stawiam że bardziej miał na myśli że w gm to łatwizna i wg, a że w cpp kox xd

Chyba sobie jaja robicie. Mówimy o ilości linijek kodu ,a wyjeżdżacie z tym, że łatwiej albo trudniej jest pisać w GML/C++.Wcale nic takiego na myśli nie miałem, chodzi o to, że w C++ bendzie więcej linijek kodu, niż w GML ,więc bez takich prosze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieńcie tego małego gostka na dużego ,z budową dorosłego.

Możecie się wzorować na tym:

http://www.polskamanga.pl/images/stories/a...ys/szkielet.png

Niby to z mangi, ale manga jest przecież wzorowana na człowieku :thumbsup:

Jeżeli takie coś wam nie pasuje, to moge dać skan sylwetki do prawdziwego szkicu, jednak to niewiele się różni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

screen22platformshooter.png

 

Doszli nowi przeciwnicy, teraz jest ich 8. Screen z mgłą, nowymi bonusami/broniami i poprawionym otoczeniem będzie jutro.

 

Edit:

 

screen23platformshooter.png

 

Jednak mgła już dzisiaj jest. To jest wersja pre pre alpha. Trzeba ją zoptymalizować. Być może w grze będzie tylko jako opcja do wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...