Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Pracuję od wczoraj sobie nad silnikiem generującym udawane środowisko 2.5D bazując jedynie na obliczaniu kąta między graczem a obiektem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

czyżby http://image.dosgamesarchive.com/screenshots/sammax6.gif

 

CZołgu:

 

To jest super, same ściany średnio wyglądają, ale ta scenka ze stróżówką zajbista :))) A wolfensteiny to mogą ci buty czyścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Sam & Max? Nigdy nie grałem, ewentualne podobieństwo to przypadek :P.

Na szczęście powyższe postacie nie są głównymi bohaterami gry, ani nawet postaciami grywalnymi, a czytając opis S&M mogę z ulgą stwierdzić, że celujemy z ich charakterami w coś innego.

 

@Czołg: Ahh, raytracing, szanuję, muszę kiedyś wrócić do zabawy z tym :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamtaren - Ho, nie spodziewałem się że ktokolwiek kojarzy. Jako że prawie nikt nie grał w pierwszą część to nazwa będzie inna, ale tak, to KTC2 :D. Przed nami długa droga, ale silnik jest gotowy w jakichś 80%. Jeśli chodzi o fabułę to mamy dopiero zarysy, ale, w przeciwieństwie do poprzedniej iteracji gry, solidne zarysy :).

 

Badu - Dzięki serdeczne ;).

 

Wczoraj wreszcie udało nam się (a w zasadzie głównie Macronowi) zaimplementować odtwarzanie filmów zarówno w linuxowym jak i windowsowym buildzie, to oszczędzi roboty z cutscenkami, a i sama gra się pewnie skurczy o jakieś 50% bez tych wszystkich nieskompresowanych tekstur.

Mogę natomiast z czystym sumieniem stwierdzić, że MinGW to koszmar.

 

Swoją drogą, po 9 latach od rejestracji nareszcie mój setny post. Hurra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łosie zmądrzały, a bohater zainwestował w miecz.

(poprawione ai, combat, animacje, kolizje, usunięto staminę z gry, dev tools)

[LINK]

edit: grawitacja łosi po śmierci do poprawy

edit2: sterowanie A D SPACJA W B

edit3: potem zmienię B na M bo jest niewygodnie

Osoby które pobrały mogą śmiało komentować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: F1 można się samemu zabijać :P.

 

Nie ogarniam jak działa zmiana broni, bo najpierw pojawia się miecz, a potem łuk. Nie wiem, czy się to zmienia. Na pewno jest pusto w tej scenerii, ale to testowa wersja. Dodałbym może jakieś takie napisy nad łosiem, że został zaatakowany i np. że coś ma rozcięte (nawet, jak to nie wpływa na same obrażenia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Robię pierwsze przymiarki do nowego projektu, małej gry przygodowej z widokiem FPP w starym stylu ( skokowe poruszanie się po lokacjach jak w Myst ).

Demko pokazuje zmieniające się pory dnia ( w przyspieszeniu ) z różnym nasileniem zamglenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Cześć,

 

Robię pierwsze przymiarki do nowego projektu, małej gry przygodowej z widokiem FPP w starym stylu ( skokowe poruszanie się po lokacjach jak w Myst ).

Demko pokazuje zmieniające się pory dnia ( w przyspieszeniu ) z różnym nasileniem zamglenia.

 

 

o kurwa, zbudował pan klawesyn. Proszę wybaczyć offtop, ale bardzo to intrygujące. Ma pan już długo kontakt z muzyką? Czemu akurat klawesyn? Sam już próbowałem stworzyć własną czelestę czterooktawową, ale to jest tak niemożebnie dopieszczone, że brak mi słów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Skoro mamy chwilowy offtop)Oficlaność Twojej wymowy pięknie się komponuje z avatarem i stylem Twoich projektów.

No i podpinam się pod oświadczenie, że piękne wykonanie. A patrząc na inne, widzę, że łączysz pasję do muzyki z pasją do stolarstwa. Natomiast co do projektu gry, ciekawy koncept, dawno takich nie widziałem, oby coś z tego było! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, z muzyką mam kontakt od podstawówki, w wolnym czasie realizuję swoje pasje. Po harfach miał być klawikord ale ten przerodził się w mały klawesyn ;) Mocno czasochłonne zajęcie, co do czelesty to dużo trudniejszy do wykonania instrument.

 

Wracając do tematu: dorzucam jeszcze demko z pierwszej przechadzki po lokacji testowej którą jest mała wyspa z ruinami starej wieży.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio udało mi się zagospodarować trochę czasu, żeby w końcu coś pokodzić. Już jakiś czas temu chciałem zrobić "symulacje" bramek logicznych, więc w ciągu ostatnich kilku dni podszkoliłem się trochę i zrobiłem oto takie cuś:

ss173093.png

Tutaj macie link. Wiem, że jeszcze trochę pracy przede mną (chciałbym zmienić gui, bo to jest jedno z tych zrobionych na szybko, w paincie, żeby było :P ). Jeśli moglibyście rzucić jakimś feedbackiem, co poprawić, jeśli macie jakieś sugestie, to proszę napiszcie kilka linijek, co o tym sądzicie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zabrałem się za kolejny projekt, który chcę skończyć w 30 dni. Tym razem to Battle City w 3D.

 

Jak na 2 godziny, to zrobiłem dużo.

zadbaj jeno o dobrze odtworzony system cegieł i jakiś sensowniejszy wizualny styl i będzie super cacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...