Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualnie pracuje nad tym:

Bajkowa00.png

 

Screen z wersji testowej. Mechanika prawie kompletna, ale "żyjących" elementów mało. Dwóch wrogów (pływający, zwykły), dwie bronie, 5 itemów, 3 pasywne dwa aktywne :D Kwiatki to symbole flaków. Postać będzie można sobie dostosować wybierając głowę, koszulkę, spodnie, ale na razie losuje wygląd z małej puli. Nie gra się więc diablicą, ale akurat tak mi wylosowało :D

 

To strzelanka podobna do Binding of Isaac. Nie ma super podobieństwa, ale Alicji nie wzorowałem wcale na Limbo a 70% głosów mówiło, że zżynałem jak leciało. Ludzie po prostu uważają, że ich płytka krytyka jest pracą równie ciężką, co zrobienie gry, dlatego lubią też tak pochopnie "oceniać" nas jako autorów i nasze prace :D

 

Na chwilę obecną jestem super dumny, bo jeszcze nigdy nie udało mi się tak ładnie napisać kodu. Co prawda w srutku mogłem kilkoma kliknięciami zedytować setki przedmiotów, ale tu to znacznie ulepszyłem. Dziedzicząc po kilku podstawowych obiektach osiąga się super rezultaty. Wkurza mnie tylko, że "animacja" torsu to 6 klatek, głowa 3, broń 6 a nogi 24 (nienawidzę animować chodu) :(

 

Dźwięki brzmiące jak 8 bitowe dają fajny klimat :D Chciałem dać zwykłe, ale trafiłem na ten zespół i pomyślałem, że dźwięki "brzmiące jak 8 bitowe" będą fajniejsze :

 

Fajnie się bawię robiąc tą grę więc wracam do tworzenia ;)

 

Zapomniałem dodać, ze to najbardziej dynamiczna ze wszystkich gier jakie robiłem, chociaż to akurat nie trudne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni w tym miesiącu timelapse. Tym razem GameMaker Community Jam 12. Straciłem całą niedzielę na sprawach osobistych i nie zdążyłem zrobić wszystkiego, dlatego udostępniełem kod. A szkoda bo fajne nagrody są. :( Link do forum GMC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni w tym miesiącu timelapse. Tym razem GameMaker Community Jam 12. Straciłem całą niedzielę na sprawach osobistych i nie zdążyłem zrobić wszystkiego, dlatego udostępniełem kod. A szkoda bo fajne nagrody są. :( Link do forum GMC

 

 

Nudne to, przydałoby się trochę polotu i finezji tej grze.

 

P.S

 

Ciekawy efekt z tą twarzą w przyspieszonym tempie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawaliłem w tym miesiącu tych timelapse tak dużo że zaczęło mnie irytować to w jaki sposób Chronolapse skleja twarz z ekranem... więc napisałem własny program który pozwala mi skleić wszystko samemu. Zostało wyeliminować kilka bugów i będę mógł się tym podzielić ze światem. (Może jutro dam radę.)

A tu macie 8 sekundowy film przedstawiający działanie. Wg mnie wyszedł zabawnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bardzo fajny sposób zrobiłem z nagrania 800x600 nagranie HD 1366x768. ;) Program pozwala na umieszczanie dowolnych obrazów, skalowanie ich i mirroring po osiach x i y. Myślę czy dać rotację. I chyba wybiorę najbardziej oczywistą nazwę: Picture In Picture Automatisation.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

To z 2010 roku także raczej tam nic zmieniać na razie nie będę :P

 

Tu coś bardziej aktualnego, klatka z trailera do crowdfundingowej kampanii Gloriousa

 

movie-shot.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się, ale mnie aż korci żeby na tą gładką część textury tych jaszczurów nałożyć jakiś lekki odcień łusek, ale może ma być takie gładkie :P

Bym poprzerabiał foty typu http://cgtextures.com/texview.php?id=8211&...e6ddqqjrrdmgco0 i taki delikatny zarys rzucił :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam to uczucie gdy kończy się projekt i wszystko jest już skończone. Myślisz sobie "bonusy-skończone", "menu-skończone". Ja jestem na odwrotnym etapie xD Np Pieniążki- co z tego, że są skoro trzeba zablokować srebrne i złote, zrobić jakieś wyzwanie, które je odblokuje i zrobić tak, żeby sensownie się losowały. Dźwięki do stworzenia i niektóre do edycji bo ssą, grafiki do zrobienia, bronie do zrobienia fuuuuuuuu...!!!! :P

 

Bajkowa03.png

 

Zaczyna brakować mi do tego motywacji w dodatku dziś trafił mi się błąd który zjadł mi godzinę.. Chciałem żeby obiekt sobie falował więc napisałem coś takiego:

 

add = 0.1

 

w stepie

y+=add;

if( abs(ystart-y)==3)

add *= -1;

 

A tu obiekt ciągle spadaał.. zmieniłem już kod na if(ystart+3 == y || ystart-3 == y) i naaadaaall.. Dopiero po godzinie zobaczyłem w debugerze, że w y dodawało też jakieś cyfry z 4 miejsca po przecinku xD Nie wiem dlaczego.. <= by załatwiło sprawę, ale w sumie wolę == bo wiem, że wszystko działa tak jak powinno. Jeśli dodaje się 0.1 to nie ma szans wyjść poza 3.

 

Tak czy siak straciłem godzinę na glupią animację bonusaa :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
w dodatku dziś trafił mi się błąd który zjadł mi godzinę..

mi godzinę dziś zajęło podpięcie w blenderze tekstury do obiektu tak, żeby przy renderowaniu się wyświetlała (i do tego poprawnie najlepiej)

 

czytelność i intuicyjność tego programu jest po prostu na poziomie kosmicznym

 

także też spoko :)

 

 

a screen ładny, mam nadzieję, że tym razem sama nazwa nie będzie odstraszać przed obczajeniem projektu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtf co to za lamerskie falowanie? O sinusie/cosinusie pan nie słyszał?

 

@ANtY Jak byłem w blenderze total noobkiem to też tyle mi czasu na taką prostą czynność zeszło :D a potem drugie tyle na zaczajenie czemu na wyrenderowanym modelu współrzędne UV mapki są inne niż w podglądzie w texture mode :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...