Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

@propa, można ile się chce :D ale z 50 na raz w jednym miejscu fps mi spada do ~40 (GM8.0) ale z game maker studio jest ~67

Ale może uda mi się jeszcze troche bardziej zoptymalizować. Pracuję właśnie nad osobnym animowaniem kości, że np może biegnąć a górą robić animacje ataku itd.

nono :) Jak bede robić hitmana 2d to biore w ciemno!

a napewno kiedyś zrobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GhostWriter

Robie na Pro w wersji trial, a to na czym opiera się prawie połowa mechaniki gry w wersji free jest niedostępna. Wiem że temat nie jest prosty ale interesuje się boksem, poza tym klepie już tą grę trzeci rok ;) Następnym projektem będzie przygodówka z elementami RPG lub FPS, ale raczej to pierwsze bo oprócz grafiki mam już wszystko gotowe ;)

 

BTW wcześniej napisałeś że postacie wyglądają lepiej - to są te same tylko dodałem do nich teselacje ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za double xD

 

Tak na razie wygląda gameplay. Do poprawy zostały jeszcze niektóre animacje. Zostało mi tylko dodać ciosy, zrobić animowane gui i jakąś minigierkę w narożniku ;) Prawdopodobnie zrobię publiczny test gdzieś w październiku ;)

 

Miałem Ci napisać do posta nie wiem,którego,że w przyszłości moge Ci porobić modele do innej gry i muzyke jak będzie czas.Ty ogarniesz reszte.Fajnie zrobić nawalanke w stylu 'Franko' ale 3D. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo skończę implementację krzywych beziera, byłem w błędzie że interpolacja splinowa jest przeznaczona do tej sprawy. Całkiem ją usunę i w jej miejsce wstawiam bezia :P Teraz będzie można łatwo manipulować prędkością przyspieszania/zwalniania obrotu kości itp :)

 

h0m3.jpg

 

Planuje dodać jeszcze proste IK żeby nie było też ograniczające oraz możliwośc włączenia zmiany pozycji xy dowolnej kości ( na bazie lengthdira chyba zrobie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skończę beziera to mogę podesłać ;)

Ale jeszcze pare rzeczy bedzie bardzo przydatnych co dorobię.

I chciałem wykombinować żeby nie trzeba bylo czytać z ds gridow tylko z tablic bo szybciej ale nie wiem czy da rade.

 

Tu zaimplementowane do flashpunka, lecz on niestety ma problemy z real-time obracaniem spritów, ale walczymy z tym :D

http://shadowsgames.net/tests/TBAforFP.swf

http://shadowsgames.net/tests/TBAforFP2.swf

http://shadowsgames.net/tests/Implementation.swf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

starling then.

btw. jak biegalem gosciem w trzecim SWFie, to daje slowo - slyszalem "umc-umc-umc"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screen był z edytora i na najniższych ustawieniach. Na wyższych cieło strasznie ale to wina mojego radeona (nie wspiera DX11 i wróciłem na 10). Postacie robione były w iClone, ale i tak pewnie pójdą do kosza. Teraz między tłuczeniem w klawe a szukaniem pracy robie całą nową ciężką dywizję do gry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screen był z edytora i na najniższych ustawieniach. Na wyższych cieło strasznie ale to wina mojego radeona (nie wspiera DX11 i wróciłem na 10). Postacie robione były w iClone, ale i tak pewnie pójdą do kosza. Teraz między tłuczeniem w klawe a szukaniem pracy robie całą nową ciężką dywizję do gry ;)

 

iClone jest dobry,idzie w nim filmy robić i proste gry chyba też ale kiedy to było.Teraz pewnie jest dużo bardziej rozwinięty ale i drogi.Jaką muzykę potrzebujesz do gry???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...