Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Taxi robi się dziwnie podobny do dzymka.

Tylko, że znacznie gorszy, i dodatkowo łączy cechy paqoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OOP w GMie:

gmoop.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodu z pythona tutaj nie wrzucę wam, gdyż to 3 pliki, a w zamian opiszę wam jak zrobiłem kompilator w pythonie do własnego języka:

 

1. instaluje się py2exe

2. robi się plik nakazujący do kompilacji outputu (w pythonie) do .exe

3. pisze się input, w swoim języku

4. pisze się parser, który:

- otwiera plik z inputem

- przeparsowuje go do pythona

- zapisuje się kod do outputu

- otwiera się plik nakazujący do kompilacji

- ewentualnie, otwiera .exe

 

Tu masz interpreter pascala w pascalu. Myślę, że to Ci uświadomi ogrom:

https://github.com/remobjects/pascalscript/...uPSCompiler.pas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2ksvh.png

Nie mam pomysłu na GUI.

Zobaczcie jak gra wygląda w ruchu. I zaproponujcie coś. Potrzeba mi motywacji!

 

PS. Gra używa losowego algorytmu Prima aby wygenerować labirynt. Nie przesadźcie z rozmiarem labiryntu. Jakby co można generowanie przerwać <ESC> ale wtedy nie będzie wszystkich ścian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kółko jest hooyowe, reszta miodna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imo powinniście zrobić sobie jakiś prosty model 3D wyrenderować parę klatek animacji 6 np na każdy ruch i dopiero wtedy na bazie tego rendera Shill powinna namalować postać. Bo teraz animacje są pokraczne. W sieci można znaleźć takie modele za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę znalazłem modelik, całkowicie gotowy do animowania, mogę to podesłać, nie trzeba przy nim nic kombinować wystarczy włączyć "pose mode" i sobie szkielet przestawiać: screen

wyrenderować model bez textur i macie bazę do graficzenia postaci izometrzycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
O jaki ładniutki. To ja poproszę link, i zaraz wysyłam wiadomość do znajomego który siedzi w modelach 3D. :) Shil się ucieszy z refki.

na pewno ucieszy się że może robić animację od nowa, sama przyjemność : )

 

@Cordoba:

Świetna grafika, gdyby dodać system cieni to miazga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beczki juz poprawilem. fajny efekt wyszedl. No nie do konca same sie generuja: jest sprite 50x50, roznymi kolorami sa narysowane rozne rzeczy np sciany to zielony. potem skrypt rysuje surface i wzgledem pixela ustawia obiekt w roomie. 1px - 32px w roomie. jest to proste rozwiazanie ale ladnie dziala, wolalem uzyc wlasnego kodu zamiast uzywac gmdungeons ;-)

 

ps. nowy screen zobaczcie roznice;-) http://warsztat.gd/screen/11846

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...