Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online: ToD - Pomysły/Sugestie


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 506
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

@Borek: Tylko bez takich! :D

 

Jest jeszcze jedna mega ważna sprawa - double/triple/quad hity. To jest/była chyba najbardziej denerwująca rzecz w Almorze.

 

Mam pytanie co do jednego zaklęcia: teleportacja do miasta. Będzie? Przydałaby się i to bardzo, skoro świat ma być większy, a nikomu nie będzie się chciało biegać przez pół świata, by dokupić mikstur leczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borek: Tylko bez takich! :D

 

Jest jeszcze jedna mega ważna sprawa - double/triple/quad hity. To jest/była chyba najbardziej denerwująca rzecz w Almorze.

 

Mam pytanie co do jednego zaklęcia: teleportacja do miasta. Będzie? Przydałaby się i to bardzo, skoro świat ma być większy, a nikomu nie będzie się chciało biegać przez pół świata, by dokupić mikstur leczenia.

 

double/triple, to błąd kodu sieciowego. Teleportacja będzie, bo musi być :) Oczywiście nie będzie ona nieskończona, tylko np. jakieś zwoje i inne bajery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

A Chainy o których mówiłem będą ? Znaczy się zabijanie potworów tylko jednego typu zwiększa licznik Chain, co zwieksza prawdopodobieństwo wypadnięcia itemów, zdobywane EXP o kilka, oraz przy wysokim Chainie leczy nam 1% HP, za zabicie jakiekogolwiek innego potwora resetuje chain od razu do zera (of coz, ilość chainów powinna się wyświetlać dopiero po zabiciu drugiego potwora tego samego typu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie, nie nie. Skoro innych potworów nie atakujesz, to one atakują Ciebie, przez co tracisz energię, no i walka jest utrudniona. To nie jest tak, że walisz tylko pająki, a węże omijasz i one trzymają się z daleka. Spróbuj w obecnej almorze odejść od miasta nieco dalej i atakować tylko jeden rodzaj potworów... wręcz niewykonalne przy niższych poziomach :P

Poza tym bonus za chainy nie powinien być wielki, załóżmy, że za pajaka dotajesz 100 exp, to przy 50 levelu chaina nie powinno być więcej niż ze 150 exp, + np. jakieś 5-10 hp uleczenia i 5-10 złota więcej. Ot taki lekki bonus, ale załóżmy, że zdobycie chain 100 dla każdego typu potworów to cała seria Questów w grze (pamiętajcie, że Chain 100 nie jest róznozaczny z zabiciem 100 potworów, co znacznie utrudnia wykonanie czegoś takiego, a już nie wspomnę o potworach rzadkich czy bardzo mocnych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej już żeby kupcy chodzili po wyznaczonym terenie ( NPC ) i od nich można by kupować mikstrury i inne bajery ;p

 

Mi się podoba ten pomysł ;), żeby kupcy nie byli tylko w mieście ale żeby np jeden był z wozem i wędrował po drodze między miastami. Urozmaici to grę.

 

Taki wędrujący kupiec byłby wszechstronny ale posiadałby tylko słabsze rzeczy(podstawowe miecze,mikstury,podstawowe tarcze itd.) ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Btw, jeżeli godziny będą liczone nieparzyście, to wtedy codziennie wchodząc o tej samej godzinie na serwerze będzie inna pora dnia, przez co też nie wiało by nudą a codziennie było by co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załóżmy, że zdobycie chain 100 dla każdego typu potworów to cała seria Questów w grze

Ooo! Świetny pomysł! Każdy miałby wtedy jakieś questy na początku.

 

Mam nadzieję, że będą różne typy questów, tak jak w WoWie, np.

Gathering (zebranie odpowiedniej ilości ziół)...

 

Wiem, że to głupie XD ale mógłbybyć listonosz? :D Przekazywałby przedmioty osobom, które znajdują się na drugim końcu świata. Dobra, to była przesada.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up: Nie wyobrażam sobie gołębia, który niesie stalowy miecz i zbroję... Chyba, że jakiś napakowany gołąb albo magiczny.

Borek będzie ładować w gołębie gainera i kreatynę.

Gołębie mogą być. Może nawet też zamiast prywatnych wiadomości. To nadało by klimat i realizm(czekanie na wiadomość byloby zależne od odległości między graczami uwzględniając drogę w tą i we wtę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gołębie mogą być. Może nawet też zamiast prywatnych wiadomości. To nadało by klimat i realizm(czekanie na wiadomość byloby zależne od odległości między graczami uwzględniając drogę w tą i we wtę).

OMG x_X chyba ten czat jest po to żeby się komunikować na bieżąco?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyglądam się temu tematowi i widze, że co propozycja to głupsza. Boze Gołębie? Porąbało was? Najlepiej zróbmy World of Almora zeby mozna bylo miec prace, rodzine itp. i jeszcze najlepiej zeby wazyla 6 Giga i comiesięczne uptejdy po 50 mb ? Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkoncu ktos, kto madrze mowi. GMclan jest pelny ludzi, ktorzy tak naprawde nie maja dobrych pomyslow i nic ciekawego Almorze nie zaproponuja. Poziom gier ukazujacych sie na tym forum jest tego dowodem. Borek pyta o pomysly nie tych ludzi i jesli ma odpowiednio duzo oleju w glowie to oleje ten temat i zrobi wszystko po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam dokladnie Almory 1 i nie pamietam, chyba byl taki npc, ale na wszelki wypadek powiem.

 

Mozna zrobic albo npc depozytowego, albo skrzynki (jak w tibi). Tam kazdy moglby zostawiac to co mu akurat niepotrzebne bez zadnej oplaty, kazdy widzialby oczywiscie tylko swoje itemy, a gdzies obok okienka z naszymi itemami pokazywaloby sie okienko wysylania. Wyslane itemy/kasa itp pojawialaby sie po prostu w depozycie gracza do ktorego cos wyslalismy i juz.

 

Nie wiem czy juz byla taka propozycja, ale czesto czytam ten temat i wydaje mi sie, ze nie bylo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...