Skocz do zawartości

David Dark

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    785
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O David Dark

  • Tytuł
    Forum Infiltrator
  • Urodziny 06.10.1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Skąd
    Tychy
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

9373 wyświetleń profilu
  1. ( ja tylko przypominam o forum )

  2. Kto tu sie obraza? Wkur... mnie tylko jak ktos chce pomocy ja mu wykladam wszystko jak na talerzu a gosc po 5 minutach mi pisze ze nie czai i mam mu zrobic gotowca. 5 minut... duzo sie po takim czasie nei zrozumie. Pozatym to co napisalem jest lepsze niz poprostu przyklad, staram sie tlumaczyc rzeczy w naprawde prosty sposob wiec jakby sie tak troche wczytac to sie skapuje praktycznie wszystko. Jak sie nie chce zrozumiec to wystarczy to skopiowac i wkleic do GMa, wszystko opisalem tyle. z ii nic nie robisz to tylko zmienna do petli. 1. mniejwiecej chodzi o to ze tworzysz no
  3. @up to pewnie jeden z dodatkow. teraz jest ich 3. Po screenach gra wyglada bardzo fajnie ale wszytko zalezy od silnika :)
  4. Witam bo dosc dlugiej przerwie :P Dzis mam juz praktycznie skonczony system magii w miniRPG, cos co niesadzilem, ze wkoncu nastapi. Udalo sie jednak i wszystko dziala jak nalezy :) zostalo nam tylko dodanie nastepnych czarow, dodanie grafik tak zeby rzucane czary byly widoczne na ekranie komputera. Jak narazie mamy 16 czarow, na ekranie widac jeden z nich w akcji - Magic Missile. Zmienilismy tez troche HUDa, po lewej zamiast nudnych i lipnie wygladajacych napisow mamy ikonki naszych umiejetnosci i czarow wraz z liczba ktora pokazuje nam poziom tej umiejetnosci/czaru. Gdy tylko w
  5. Hmm.. napisales posta po 10 minutach od tego jak ja zalozylem ten temat. Ja meczylem sie z opisem itd. 40 minut. Do momentu az sie spedzisz 40 minut na studiowaniu tego co napisalem to nie pisz mi takich postow. Nie po to sie mecze i poswiecam swoj czas zeby ktos cos zrozumial gdy moglbym wrzucic przyklad zrbiony w minut 10 i nie kapowalbys nic a pewnie i tak pisalbys tu posty ze czegos nie jarzysz i musialbym zrobic to co zrobilem w poscie powyzej i wrocilbym do punktu wyjscia. Jesli nie czaisz/nie chcesz czaic do juz nie moj problem. Dam ci tylko malego hinta: jak chcesz przyklad to wez
  6. Przykład Inventory v1.0 by David Dark Witam, ktoś prosił wiec zamieszczam przykładzik + tutorial jak zrobic inventory wraz ze stackingiem. Postaram sie to tlumaczyc wszystko jak dzieciom w przedszkolu i mam nadzieje ze komus tym pomoge. Redi? No to walimy. Aby rozpocząc naszą pracę potrzebujemy jakis grafik plecaka i przedmiotu, ja ogolnie korzystam z grafik 32x32 wiec takimi posluze sie i w tym przykladzie. Przygotowujemy grafik mniejwiecej takie: Note: zaznaczam ze grafiki sa wyciagniete z miniRPG wiec wara od nich w waszych produkcjach, uzywam ich tylko
  7. wywal draw_set_alpha(1) i powinno byc ok. po tym jak ustawiasz alpha na 0.5 nagle ustawiasz ja na 1 i dlatego tego nie widac ;) co do drugiego problemu wywal break ktory konczy skrypt dlatego nie dochodzi do wylaczania menu, przynajmniej tak mi sie wydaje :p
  8. David Dark

    Plecak2

    akurat jestem u dziewczyny ale jak wroce na chate to zajrze do minirpg i postaram sie skleic jakis tutek jak zrobic plecak ze stackowaniem tlumaczac to najprosciej jak to tylko mozliwe :P wiec cierpliwosci :)
  9. David Dark

    Plecak

    Jak nie chcesz sie bawic tablicami i petlami to polecam to https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...4&hl=plecak Moj stary plecak na obiektach gdy jeszcze nie kumalem jak zrobic go na tablicach, w sumie radze ci ogarnac jednak tablice jak sie je zrozumie to ten przyklad jest do wywalenia :P Ogolnie radze jednak sprobowac ogarnac tablice ale jak nie masz weny to skorzystaj z tego plecaka. gl
  10. w draw gdzie go rysujesz w miejsce x i y wpisz view_xview i view_yview, wtedy pozycja zawsze bedzie w okienku.
  11. Mam nadzieje, ze Newman nie skonczyl pracowac nad tym projektem. Gierka byla na tyle dobra, ze na pelna wersje warto byloby nawet wydac kase.
  12. znowu kupa beznadziejnych postow nie na temat. Jak to takie proste i poswiecasz czas na pisanie niepotrzebnych postow to zrob cos pozytecznego i napisz mu ten silnik tak jak prosi, a jak nie to gtfo.
  13. W takim razie bedziesz sie musial nauczyc jak sie robi wlasny plik z sejwem, nie jest to w sumie takie trudne, gorzej jesli chcesz sobie dane w pliku w jakis sposob zaszyfrowac, sa przyklady na GMclanie. No i napewno taka wiedza Ci sie przyda, sejwy z GMa sa troche malo praktyczne, gdy robisz bardziej skomplikowane gry najlepiej zrobic wlasne skrypty do sejwowania zeby zapisywalo sie tylko to co Ci jest potrzebne.
  14. Widze ze cos w stylu Galcona :D Pogralem do 4 planszy bo musze isc do pracy i jak dotad gra jest naprawde spoko, menu tez na wysokim poziomie. Minus jest taki ze jak dotad kazda plansze przeszedlem jedna taktyka, napewno mozna by gre jeszcze rozwinac wiec pomysl o tym. co mozna by dodac? - tryb multiplayer - rozne rodzaje komorek. 4/5
  15. Nie bardzo, wszystko jest podpiete pod atrybuty (umiejetnosci, zycie, mana itd.), na poczatku wogole nie bylo atrybutow, byly poziomy ale one wypadly bo mi nie pasowaly. Postac okreslaly tylko umiejetnosci, bylo zycie i mana do tego. No ale czegos mi brakowalo, ogolnych statystyk okreslajacych postac wiec doszly 3 atrybuty. Nie chcialem aby zycie i mana byly jakos osobno rozwijane wiec zdecydowalem sie na sila = zycie, inteligencja = mana. Tylko zrecznosc nie miala drugorzednej statystyki. Ale gameplay wydal mi sie dosc trudny i nudny, wiec zdecydowalem sie na cos takiego jak cechy, czyli umie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...