Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Ja jestem za opcją 1 godzina gry to nasze 5 lub 6 minut (to już w czasie testów można by wyważyć :P) @Edit: a już zdecydowane, to ok :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 @Borek: Tylko bez takich! :D Jest jeszcze jedna mega ważna sprawa - double/triple/quad hity. To jest/była chyba najbardziej denerwująca rzecz w Almorze. Mam pytanie co do jednego zaklęcia: teleportacja do miasta. Będzie? Przydałaby się i to bardzo, skoro świat ma być większy, a nikomu nie będzie się chciało biegać przez pół świata, by dokupić mikstur leczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Lepiej już żeby kupcy chodzili po wyznaczonym terenie ( NPC ) i od nich można by kupować mikstrury i inne bajery ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 A może skrol teleportacji ? Za rozsądną cene :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 @Borek: Tylko bez takich! :D Jest jeszcze jedna mega ważna sprawa - double/triple/quad hity. To jest/była chyba najbardziej denerwująca rzecz w Almorze. Mam pytanie co do jednego zaklęcia: teleportacja do miasta. Będzie? Przydałaby się i to bardzo, skoro świat ma być większy, a nikomu nie będzie się chciało biegać przez pół świata, by dokupić mikstur leczenia. double/triple, to błąd kodu sieciowego. Teleportacja będzie, bo musi być :) Oczywiście nie będzie ona nieskończona, tylko np. jakieś zwoje i inne bajery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 A Chainy o których mówiłem będą ? Znaczy się zabijanie potworów tylko jednego typu zwiększa licznik Chain, co zwieksza prawdopodobieństwo wypadnięcia itemów, zdobywane EXP o kilka, oraz przy wysokim Chainie leczy nam 1% HP, za zabicie jakiekogolwiek innego potwora resetuje chain od razu do zera (of coz, ilość chainów powinna się wyświetlać dopiero po zabiciu drugiego potwora tego samego typu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 @gnysek: Chcesz upodobnić Almorę do FFXII ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nom pomysł niezły. A może po zdobyciu 70chainów zwiększała by się podwójnie prędkość postaci ;p i jakieś rozmazane efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 @gnysek: Chcesz upodobnić Almorę do FFXII ? :) :lol2: Komputerowcy nie znają tego systemu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoniu Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 IMO przy tych czajnach większość będzie bić tylko jedne potworki, i mimo, że będą się przy tym nudzić, będą to robić, bo: "to dla dobra postaci". Nie jestem za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nie, nie nie. Skoro innych potworów nie atakujesz, to one atakują Ciebie, przez co tracisz energię, no i walka jest utrudniona. To nie jest tak, że walisz tylko pająki, a węże omijasz i one trzymają się z daleka. Spróbuj w obecnej almorze odejść od miasta nieco dalej i atakować tylko jeden rodzaj potworów... wręcz niewykonalne przy niższych poziomach :P Poza tym bonus za chainy nie powinien być wielki, załóżmy, że za pajaka dotajesz 100 exp, to przy 50 levelu chaina nie powinno być więcej niż ze 150 exp, + np. jakieś 5-10 hp uleczenia i 5-10 złota więcej. Ot taki lekki bonus, ale załóżmy, że zdobycie chain 100 dla każdego typu potworów to cała seria Questów w grze (pamiętajcie, że Chain 100 nie jest róznozaczny z zabiciem 100 potworów, co znacznie utrudnia wykonanie czegoś takiego, a już nie wspomnę o potworach rzadkich czy bardzo mocnych). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Co do godziny to godzina taka jak w systemie serwera byłaby kozacka, wchodzisz np wieczorkiem i spotykasz moby których nie spotkasz za dnia :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRT Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Lepiej już żeby kupcy chodzili po wyznaczonym terenie ( NPC ) i od nich można by kupować mikstrury i inne bajery ;p Mi się podoba ten pomysł ;), żeby kupcy nie byli tylko w mieście ale żeby np jeden był z wozem i wędrował po drodze między miastami. Urozmaici to grę. Taki wędrujący kupiec byłby wszechstronny ale posiadałby tylko słabsze rzeczy(podstawowe miecze,mikstury,podstawowe tarcze itd.) ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Btw, jeżeli godziny będą liczone nieparzyście, to wtedy codziennie wchodząc o tej samej godzinie na serwerze będzie inna pora dnia, przez co też nie wiało by nudą a codziennie było by co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 załóżmy, że zdobycie chain 100 dla każdego typu potworów to cała seria Questów w grze Ooo! Świetny pomysł! Każdy miałby wtedy jakieś questy na początku. Mam nadzieję, że będą różne typy questów, tak jak w WoWie, np. Gathering (zebranie odpowiedniej ilości ziół)... Wiem, że to głupie XD ale mógłbybyć listonosz? :D Przekazywałby przedmioty osobom, które znajdują się na drugim końcu świata. Dobra, to była przesada.. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 listonosz nie ale... gołąb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 @Up: Nie wyobrażam sobie gołębia, który niesie stalowy miecz i zbroję... Chyba, że jakiś napakowany gołąb albo magiczny. @AllDown: To z listonoszem to był żart... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 @Up: Nie wyobrażam sobie gołębia, który niesie stalowy miecz i zbroję... Chyba, że jakiś napakowany gołąb albo magiczny. Borek będzie ładować w gołębie gainera i kreatynę. Gołębie mogą być. Może nawet też zamiast prywatnych wiadomości. To nadało by klimat i realizm(czekanie na wiadomość byloby zależne od odległości między graczami uwzględniając drogę w tą i we wtę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Gołębie mogą być. Może nawet też zamiast prywatnych wiadomości. To nadało by klimat i realizm(czekanie na wiadomość byloby zależne od odległości między graczami uwzględniając drogę w tą i we wtę). OMG x_X chyba ten czat jest po to żeby się komunikować na bieżąco? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 OMG x_X chyba ten czat jest po to żeby się komunikować na bieżąco? Ale, to mogłoby być ciekawe i orginalne. Tzn. no buraki i gorole by się tym irytowali, no ale tak to z nimi jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Ale, to mogłoby być ciekawe i orginalne. Tzn. no buraki i gorole by się tym irytowali, no ale tak to z nimi jest. ;[ Dobra, nie przesadzajcie już. Co jak co, ale to jednak jest gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoho Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Przyglądam się temu tematowi i widze, że co propozycja to głupsza. Boze Gołębie? Porąbało was? Najlepiej zróbmy World of Almora zeby mozna bylo miec prace, rodzine itp. i jeszcze najlepiej zeby wazyla 6 Giga i comiesięczne uptejdy po 50 mb ? Co wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Wkoncu ktos, kto madrze mowi. GMclan jest pelny ludzi, ktorzy tak naprawde nie maja dobrych pomyslow i nic ciekawego Almorze nie zaproponuja. Poziom gier ukazujacych sie na tym forum jest tego dowodem. Borek pyta o pomysly nie tych ludzi i jesli ma odpowiednio duzo oleju w glowie to oleje ten temat i zrobi wszystko po swojemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Huh, czy wy myślicie przed napisaniem niektórych propozycji, czy wam za to płacą ? Bo ja bym chętnie też skorzystał z tych usług... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Nie pamietam dokladnie Almory 1 i nie pamietam, chyba byl taki npc, ale na wszelki wypadek powiem. Mozna zrobic albo npc depozytowego, albo skrzynki (jak w tibi). Tam kazdy moglby zostawiac to co mu akurat niepotrzebne bez zadnej oplaty, kazdy widzialby oczywiscie tylko swoje itemy, a gdzies obok okienka z naszymi itemami pokazywaloby sie okienko wysylania. Wyslane itemy/kasa itp pojawialaby sie po prostu w depozycie gracza do ktorego cos wyslalismy i juz. Nie wiem czy juz byla taka propozycja, ale czesto czytam ten temat i wydaje mi sie, ze nie bylo :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Było już coś takiego w Almorze... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Przydałoby się coś przyśpieszającego chodzenie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 W Almorze 1 buty miały wpływ na szybkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 W Almorze 1 buty miały wpływ na szybkość. A to ci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Z tym, że nie "jedne buty", a w "Almorze 1", bo źle trochę napisałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi