Skocz do zawartości

(Nastepny) przyklad chodzenia jak w Almorze :P


Rekomendowane odpowiedzi

Chcialem zamiescic swoj przyklad chodzenia z widoku Top-Down. Do wyboru mozna atakowac mieczem, z luku oraz rozdzka. Atak mieczem jest wzorowany na Hidden Swords, a czytajac ficzers nowej Almory spodobal mi sie pomysl z lukiem. W silniku jest takowy. Dlatego mam pytanie do was, do Borka czy pozwalacie mi na takie 'cos'. W sumie to jest cos w stylu plagiatu... Jezeli uzyskam zgode umieszcze tu linka :P

 

Dobra... Jak komus sie nie spodoba niech usunie linka:

https://gmclan.org/up2596_12_przykladruchu.html GM7

https://gmclan.org/up3535_11_przykladruchu.html GM6 (Ech Crack... Game info nie przepisales i w o_hero zostawiles linijke: show_info(); // SKASOWAC!) :P

 

A jeszcze jedno. Silnik wymaga zarejestrowanej wesji GM'a 6.1 lub wyzszej!

 

Silnika uzywajcie dowoli, niech tylko znajdzie sie dla mnie miejsce w creditsach i prosze tez o nie uzywanie grafiki zawartej w nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to raczej lepiej, ze gmk. Jak ktos ma legalnego zarejestrowanego GM'a 6, to dlaczego nie uzywa GM7? Co w nim jest takiego zlego? Chyba to, ze nie ma seriali na necie. Mialem kiedys cracka, ale denerwowal, bo musialem kilkanascie, nawet kilkadziesiat razy odpalac GM, zeby sie w koncu otworzyl. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to raczej lepiej, ze gmk. Jak ktos ma legalnego zarejestrowanego GM'a 6, to dlaczego nie uzywa GM7? Co w nim jest takiego zlego? Chyba to, ze nie ma seriali na necie. Mialem kiedys cracka, ale denerwowal, bo musialem kilkanascie, nawet kilkadziesiat razy odpalac GM, zeby sie w koncu otworzyl. :P

a w sumie gm 7.0 robi 2x większe pliki wykonywalne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się - postać się zacięła i zaczęła kręcić w kółko, tryb łuku - wtf? napiął łuk i se stoi :D magia chyba najlepsza, graficzki cienkie dobrałeś jakieś kikuty no i mam wrażenie że za bardzo macha tymi rękami. Ale jeśli chodzi o kod to nie mam zastrzeżeń ;P Może fakt że nie można dynamicznie ustawiać wartości obrotu przy wywoływaniu skryptu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Co to za problem sobie dorobić? Przy strzelaniu wystarczy kolizja, a atak mieczem to kilka linijek kodu. Jeżeli nie potrafisz tego zrobić, nie powinieneś jeszcze robić takich gier. A to jest tylko przykład animacji szkieletowej, a nie RPG <_< Więc zaniżanie oceny jest nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że po kliknięciu dwa razy prawego przycisku myszy zaczyna się obracać ale trzeba jeszcze do tego dodać chodzenie. Wystarczy ze 3 razy kliknąć lewym i prawym na chama gdzieś na ekranie no :P

 

Syliusz@

Co to za przykład który jest wadliwy ? >.>

 

Edit:

A no jeszcze pod czas czarowania buga nakryłem.

Jeżeli mysz jest za blisko gracza (mówi o czarowaniu) (prawie na jego głowie) to postać strzela w... tył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Syliusz@

Co to za przykład który jest wadliwy ? >.>

 

Przykład to przykład, jest przykładowy :P A sam problem można sobie rozwiązać inaczej i rozszerzyć, jak to z przykładami bywa. Przykład pokazuje, jak coś rozwiązać, a nie szuka setek różnych niepotrzebnych problemów które mogą wyniknąć w czasie działania tego co się robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...