Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09.08.2017 uwzględniając wszystkie działy
-
Co tu się dzieje?!
I am vader oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację waxx za temat
nowoczesnie sie tu zrobilo, ale mam wrazenie ze theme traci na czytelnosci2 punkty -
Nad czym aktualnie pracujesz?
I am Lord oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację ANtY za temat
Bez śledzenia kamery i sterowania trochę ciężko by było, to fakt2 punkty -
System reputacji
Dester oraz jeden pozostały przyznał(a) reputację SLy za temat
Skin banana. Nie ma za co.2 punkty -
Moje dziesięciolecie na tym forum.
Korodzik przyznał(a) reputację LolikZabijaka za temat
Witam serdecznie wszystkich użytkowników GMCLAN! Pozwoliłem sobie utworzyć ten temat, ponieważ w dniu dzisiejszym mija równo 10 lat, od kiedy pojawiłem się na tym forum. Starsi użytkownicy na pewno mnie znają(z lepszej lub gorszej strony), nowi mogli nie słyszeć, ponieważ ostatnimi czasy rzadko się ujawniałem :) Cóż mogę o sobie powiedzieć, w temacie tworzenia gier... Na pewno byłem zawsze dość kreatywny, niestety sam pomysł to było za mało, na drodze często stawało mi szybkie zniechęcenie, oraz niezbyt dobra znajomość GMA, a także to, iż oprawa graficzna była, powiedzmy... niezbyt estetyczna. Pewnego razu jednak, postanowiłem dać Wam coś, czego jeszcze tutaj nie było nigdy wcześniej i z tego co widzę nigdy później. Tak, mowa tutaj o grze "Parszywa Dwunastka" - był to swego czasu wręcz hit, miał on wielu zwolenników, jak i krytyków. Krytyka była jak najbardziej uzasadniona, gra(patrząc na nią dzisiejszym okiem) cholernie kulała pod względem technicznym, wizualnie była nawet okej, jednak spora część oprawy była zrobiona mało starannie.Mimo wszystko dostała całkiem niezłe noty, z czego rad jestem, bo wtedy ze swojej perspektywy uważałem grę za super w ch**, no ale patrząc na nią teraz, rozumiem niektóre słowa ostrej krytyki, tym bardziej, że i sama fabuła była raczej dość mało porywająca, a wręcz do dupy niepodobna. Tak to moja opinia na ten temat :) Sukces pierwszej P12 zainspirował mnie do stworzenia kontynuacji, w teorii wszystko miało być na zasadzie "więcej, lepiej, dynamiczniej" Zabrałem się ostro do pracy, poskładałem wszystko na nowo korzystając z silnika części pierwszej(duży błąd), jedyne co zostało podmienione to grafika(w moim ówczesnym mniemaniu w ch** zaj***sta, bo większa rozdzielczość i filtry z Artweaver) Niedługo później wrzuciłem demo, ku mojemu zdziwieniu, nie wywołało ono owacji na stojąco, a wręcz przeciwnie. Co więcej, zamiast przyjąć słowa krytyki, zacząłem jeszcze się bulwersować("Jak to k***a brzydka, jak śmiesz mi to mówić, nie masz prawa!") - mniej więcej w ten sposób. Projekt porzuciłem, bo po jakimś czasie stwierdziłem, że gra jest po prostu brzydka, straciła swój klimat(tego jedynce absolutnie nie brakowało), a sam gameplay stał się jeszcze bardziej kartonowy niż wcześniej. Wszystko dopełniała jeszcze masa bugów, na każdym niemal korku(sic!) Kontynuacja się nie udała, nie spodobała się Wam(mnie też się teraz nie podoba), więc można śmiało wyrzucić ją do śmieci. Teraz najpewniej wielu z Was zastanawia się do czego zmierzam. Otóż sprawa jest bardzo prosta, a zarazem ciekawa. Z okazji mojego 10-lecia chcę Wam się pochwalić, iż niegdyś legendarna(prawie) Parszywa Dwunastka zostanie WSKRZESZONA! Celowo nie dałem tego tematu w dziale "Zapowiedzi", bo nie chcę na razie za dużo pokazywać(swoją drogą niespecjalnie jest co, jak na razie, silnik poskładany i zrobiony doń jeden niewielki room, do testowania różnych efektów i technik) Mogę Wam tylko powiedzieć że wiele zmieniło się względem poprzedniczek, a oto krótka lista zmian. 1.Poprawiona względem poprzednich części grafika. 2.Naprawione problemy(strzelanie przez ściany, blokowanie na przeszkodach) 3. Wyważony poziom trudności. 4.Arsenał broni wzbogacony o broń miotaną, oraz broń białą. 6.Zwiększona dynamika walki. 7.Efekty cząsteczkowe. 8.Zniszczalne elementy otoczenia. 9.Poprawione sterowanie. 10.Amunicja, oraz obrażenia, nie będą już losowane, a wybierane spośród 3-4 możliwości. 11. HUD wzbogacony o pancerz, oraz wytrzymałość. 12.Dodanie efektów świetlnych. 13. W sumie sporo innych rzeczy :D Podsumowując, w wolnym czasie pracuję sobie nad tym, dodając, lub poprawiając rozgrywkę i efekty. Chciałem w założeniu już dzisiaj dać Wam DEMO, ale niestety sprawy prywatne uniemożliwiły mi to. Postaram się w miarę szybko wszystko poskręcać do kupy. O fabule nie wspominam, niech to będzie niespodzianka. W razie pytań, zawsze chętnie odpowiem. Pozdrawiam i dziękuję za tę dekadę spędzoną w czeluściach GM-Clan !!! :) Lolik. P.S. Jeśli ktoś nie wie o czym mówię, tutaj linki do obydwu produkcji: Parszywa Dwunastka Parszywa Dwunastka II1 punkt -
Ja osobiście zrezygnowałbym z tego młotka. Zaczynałem przygodę z GM od wersji studio i kojarzę tylko nowe logo, nowi użytkownicy pewnie też. Dopóki nie napisaliście o młotku to nawet go wcześnie nie widziałem :) Mi podoba się propozycja Czołgu ale właśnie bez młotka, pasuje do wyglądu forum. Pobawiłem się jeszcze z logami ale chyba znowu przekombinowałem, ale może coś komuś? Jaka w ogóle będzie nowa nazwa? :)1 punkt
-
"co z tym zrobić" -zapomnieć,masz ciekawsze projekty do dokończenia,to jest tylko strata czasu1 punkt
-
1 punkt
-
Wiadomo, że ma być nowy skin, i chyba odchudzi się stronę główną forum, jak już strona portalu będzie włączona.1 punkt
-
Inwencja twórcza społeczności GMclanu
Nikas przyznał(a) reputację I am vader za temat
1 punkt -
Panie Adamie! Znam tylko jedną brutalną grę. Mianowicie catch the clown. Klaun w tej grze odbija się od ścian i go to boli. Jest to pierwsza gra prawie każdego game makerowicza, stworzona z pomocą tutoriala gnyska. Boję się tej gry, jest tam zbyt wiele krwi i psuje mi ona psychikę. Po zagraniu w taką grę radziłbym skoczyć z mostu - i tak życie nie ma sensu. Dziękuje za przeczytanie mojej jakże pięknej wypowiedzi. Jeżeli CtC nie zepsuje psychiki to odwróci człowieka przeciw własnej religii i każe mu zostać szatanistą.1 punkt
-
Ale tak jest na GMClanie, że głównie userzy patrzą na rangę, nick, żeby się tylko podlizać. "Nie szata zdobi człowieka" @Morrowind: Przytocze po krótce taką fajną bajkę kiedyś zasłyszaną w wersji ziom. Był sobie raz Max. Gościu wygrubasiony, mający kilkanaście fur, skór i komór. Postanowił raz zorganizować party dla ziomów z osiedla. Każdy mógł przyjść. Przyszedł tam także Stanisław, gościu mądry, aczkolwiek jego cały majątek szacowany był na kwotę trzycyfrową. Żebrał i chodził w podartych, niemarkowych ciuchach. Poszedł tam, gdyż wiedział, że może się nażreć i beknąć po Coli. Ale, goryle Maxa widząc obdartucha, poczęstowali do kopniakiem z markowych butów. Stanisław postanowił coś sprawdzić. Poszedł do kumpla i pożyczył gajerek. Po drodze znalazł zużytą kartę telefoniczną (w dzisiejszych czasach na topie są komórki batoniki cieńsze od rowka w .... nie stare cegły). Poszedł na party, pokazał Gorylom swoją "kartę kredytową" i wszedł. Tam zaczął moczyć rękawki i nogawki w ponczu, czipsach i wusztach mówiąc przy tym " jedz, jedz. posil się". Wtedy wszedł wnerwiony Max i spytał: -Co ty gościu pawiana świrujesz ? -Jak to? Gdy przyszedłem w ciuchach z lumpeksa twoi ludzie nie wpuścili mnie. Gdy przyszedłem w gajerku wszedłem bezproblemu. Więc chodziło o ciuchy, niech się "najedzą". Max zrozumiał swój błąd, wywalił goryli. Od tej pory na party mógł wleźć każdy.1 punkt
-
GTA to gra jak gra. Jak ktoś ma poprzewracane w głowie to mu nawet pacman zaszkodzi. Zacznie chodzić po ulicy i zjadać ludzi.1 punkt
-
Co tu się dzieje?!
Wojo przyznał(a) reputację LolikZabijaka za temat
Co tu się odjaniepawla ? Za cholerę nie mogę się tu odnaleźć, moim zdaniem wszystko stało się mniej czytelne, tak już zostanie ?-1 punktów