Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9344
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    41

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 17 Czerwiec

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

141 Diament społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

80546 wyświetleń profilu
  1. Brzmi jak... Problem z kartą graficzną. Daj komuś innemu do sprawdzenia, dla porównania.
  2. Zdaje mi się, że kod/klatka się zatrzymuje na czas zapisu. Więc nie musisz nic czekać. Możesz też tak jak wyżej - przypominam, że ostatni GM nie wymaga już sandboxa (jak się go wyłączy - nie testowałem), więc wtedy kod mógłby sam wczytać backup jakby coś poszło źle.
  3. Za dokumentacją, open daje tylko prawo odczytu. W obu przypadkach musisz zatem użyć get_save_filename. Ale przyznam, ze przez 20 minut uważałem, że Twoj kod jest dobry i dopiero teraz się dowiedziałem tego co powyżej.
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Dlatego musisz wiedzieć czy serwer w przelądarce też zwraca tego jsona, czy może to strona .php się wywala randomowo z braku pamięci. Skoro nie masz pojęcia, czy adres który odpytujesz prawidłowo zwraca dane to jak chcesz szukać błędu? Może GM wcale nie ma błędu? Napisz osobny skrypt pod innym adresem który tylko daje to echo i na nim sprawdź na razie.
  5. Maska kolizji ataku bohatera

    Za nic nie rozumiem tego kodu, ale bym sprawdził miejsca z image_index = 0. Bo takich jest kilka. Musisz albo skorzystać z debuggera, albo chociaż z show_debug_message() na końcu kodu, zebby sobie wyświetlać w konsoli co masz za wrtość w image_index, to może pomóc. Ciężko przeanalizować kod, którego 99% nie ma związku ze zmianą sprite/klatki i w ogóle nie ma zwiazku ze sprawą. Za dużo tego jest do analizy.
  6. Temat zbiorczy na drobnostki

    Wciaż nie wiem, czy w przeglądarce widzisz to co chciałbyś otrzymać, czyli pełen JSON Od tego trzeba zacząć, jak nawet przeglądarka pokaże obcięty tekst, to winą będzie skrypt. Jak nie obcina, no to winny jest GM. Może jest jakiś timeout ?
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    To co widzisz w phpmyadminie mnie średnio interesuje, pytałem o skrypt PHP, który robi jakieś echo czy coś.
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Rozumiem, że ten JSON jest czytany z mysql przez PHP ? Czy zatem jak wejdziesz z przeglądarki jest ok? Jeśli tak, no to GM ma limit. Jeśli nie, to winy bym szukał w PHP i pewnie będzie trzeba podzielić go jakoś.
  9. Maska kolizji ataku bohatera

    Jeśli nie pomaga, to pewnie gdzieś potem dalszy kod ręcznie znów zmienia speed/klatkę. Może ustawiasz własnie image_index = 89, a ponieważ klatek jest 88, GM automatycznie pokazuje zerową?
  10. Maska kolizji ataku bohatera

    Jeśli masz 89 klatek, to pierwsza ma numer 0 a ostatnia 88, uważaj
  11. Maska kolizji ataku bohatera

    Bo tak działa GM, animacje się zapętlają. Musiałbyś dodać warunek, że jak jest na ostatniej klatce to ustawiasz image_speed na 0, albo jak zmieniasz sprite to też ustawiać na 0.
  12. Maska kolizji ataku bohatera

    powinno, ale.... zegarAtaku co klatkę zmniejsza się o 1. Może to zmniejszaj o mniejsze wartości, jak np. 0.2 ? Musisz zacząć czytać swój kod, w evencie step dodając przed każdą linijką "w tej klatce obrazu...." i od razu wychwycisz problematyczne miejsca.
  13. Maska kolizji ataku bohatera

    jeśli wymuszasz klatki obrazu, to ustaw image_speed na 0, żeby GM ich sam nie zmieniał.
  14. Maska kolizji ataku bohatera

    A próbowałeś wartości mniejsze niż 1 ? Np. 0.5 ?
  15. Znana gra w innym wydaniu

    Musisz po prostu przypominać. Róbcie dev-blogi i się chwalcie co tam zrobione
×