Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9385
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    45

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 30 Październik

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

146 Diament społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

84144 wyświetleń profilu
  1. Wersja trial mojego programu / gry

    Przez 17 lat nigdy mi się to nie zdarzyło. A napisałem już łącznie ponad 50 stron w sieci, niektóre z bazami po 4-5 GB.
  2. Wersja trial mojego programu / gry

    Przy takiej liczbie userów jak pewnie byś miał, to nie wiem jakie mogą być problemy z serwerami... zwykły hosting www gdziekolwiek wystarczy.
  3. Glorious: Companions

    A bo wszystko takie podobne było Sugerowałem się obrazkiem.
  4. Glorious: Companions

    Poprawiłem się.
  5. Ogon węża

    robisz position_meeting i na tej podstawie wybierasz sprite, nie powinno być trudne
  6. Wersja trial mojego programu / gry

    1) Szkoły nie mają własnego budżetu, rzadko coś kupują, w sumie tutaj już biznesplan pada jak mucha 2) Zbieraj statystyki uruchomień z adresu IP, weź np. adres IP + adres w podsieci i będziesz widział, ze z różnych kompów odpalają W sumie to nawet liczba "pierwszych urucomień" w tygodniu z jednego IP wystarczy, i tak będzie widać powtarzające się jednego dnia włączenia z tego samego IP 3) wróc do pierwszego pomysłu, z opcją, ze jak nie wpiszesz klucza, to 24 jeszcze wszystko działa (gdyby padł serwer). Co do włamania na serwer - polecam walidowanie klucza z solą/HMAC. Resztę danych (np. nazwa szkoły) możesz trzymać osobno, papierowo, to nie przeszkadza - skoro sprzedajesz to i tak musisz mieć działalność, fakturę, czy nawet umowę i trzymać to na cele podatkowe, więc unikniesz RODO na www przynajmniej (bo w celach podatkowych RODO nie jest potrzebne, bo wynika z przepisów prawa, tak samo umowa)).
  7. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

    Ale to jest smutna prawda a nie żart
  8. Wersja trial mojego programu / gry

    Ja proponuję zrobić osobną grę która ma ograniczony content.
  9. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    Polecam znaleźć info o dowolnym SQL Injection do dowolnego pluginu do WP i zrobisz wielkie oczy, że takie coś przeszło i udało się włamać i przy okazji zrozumiesz, jak zaawansowanych i nietypowych sposobów używa sie do włamania. Tu nie chodzi o powstrzymanie dopisania przez kogoś znaczka ' czy " w parametrze GET/POST, tylko o naprawdę znacznie bardziej wyrafinowane dziury
  10. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    Może po prostu weź napisz zgodnego składniowo JSONa i sprawdź, a nie nas pytasz ? W 10 sekund byś miał odpowiedź
  11. MySQL zabezpieczenie

    Nie, bo nawet jakbyś miał hasło gdzieś magicznie schowane, to i tak któryś plik by się z bazą łączył i wystarczy, ze osoba która się włamała doklei w tym pliku właśnie swoje zapytania SQL i bez hasła i tak odczyta dane
  12. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Osobiście pierwszy raz słyszę. Ale to przez to, że nie robię apek
  13. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Trochę prawda i trochę nie. Apki raczej pisze się w Javie / ObjectiveC zależnie od platformy. Aaaalle... są takie frameworki, jak Ionic czy Phonegap, które faktycznie pozwalają w HTML i JS zrobić apkę. I chyba tym powinieneś się zainteresować.
  14. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    Może mieć różne typy w tablicy, możesz nawet wstawić obiekt klasy (oczywiscie nie dla JSONa, mówię ogólnie), czy zasób (mysql, wskaźnik na plik, itp.). array['hp'] = 20; array['dmg'] = 30; to to samo co: $array = ['hp' => 20, 'dmg' => 30]; z tym, że pierwszy zapis nadpisze/doda dany klucz, a drugi nadpisuje/tworzy całą tablicę.
×