Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9527
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    55

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 22 Lipiec

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

162 Filar społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    https://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Trójmiasto

Ostatnie wizyty

88114 wyświetleń profilu
  1. Almora Darkosen

    1) zmienić hasło do serwera 2) zaktualizować wszystkie wtyczki do WP (dwie różne strony razem raportują chyba 5 starych wtyczek) 3) wywalić te niepotrzebne
  2. Almora Darkosen

    ale rośnie tak na starego golfa, nowego passata, czy dom z basenem ?
  3. Almora Darkosen

    A można podłączyć do komórki pada i będzie działać, czy tylko dotykowo ?
  4. To znaczy, że źle sprawdzasz pozycję y. Nie wiem, czy origin bloków nie musi być wtedy na ich górze.
  5. Rozumiem, że w 6 jest sprawdzanie, czy poniżej jest platforma (y + <coś>) ? Powinno się wtedy dać przeskakiwać od spodu, bo wtedy platforma jest na y mniejszym od y postaci.
  6. Tak, wspomniałem o surface, bo tam jest funkcja draw_surface_part, wiec można wtedy narysować część surface.
  7. Zaglądamy, ale jak widzimy 300 linijek kodu na którymi trzeba sporo czasu pomyśleć, bo nie znamy całego kodu (co do czytania byłoby jeszcze gorsze), to się nam nie chce.
  8. Temat zbiorczy na drobnostki

    Przykład sortowania obiektów jest wśród oficjalnych tutoriali do GMS2. Jeśli chodzi o GMS1 - no to musisz kombinować, ale rysując na surface trzeba by je dodać do jakiejś listy i rysować wg. Y. application_surface powinno łapać wszystko co jest rysowane w grze (poza gui), więc wydaje się lepsze, bo wtedy nie musisz zmieniać nic w kodzie i depth będzie działał jak trzeba.
  9. Przynajmniej wygląda na to, ze to nie GameMaker jest winny.
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    1) Surface nie powinien przekraczać wielkości ekranu. 2) pamiętaj, że po surface_set_target rysujesz względem piksela 0,0 tego surface, wiec jak są w grze "views", to trzeba o tyle odjąć obecną pozycję rysowania, żeby było widać 3) a nie potrzebujesz czasem tutaj application_surface, zamiast z każdego obiektu rysowanie na surface włącząć ?
  11. GMS 1.4 nie jest wspierany od dwóch lat. Ciężko się wypowiadać, może coś w API Androida się zmieniło.
  12. ja bym z tych dir_xxx zrobił enum lub #macro, to by można używać w kazdym obiekcie, ostatnio doceniłem sobie taką opcję (nazwałem po je prostu left/right/up/down).
  13. Wykorzystaj przykład z neta, tylko rysuj go na surface i wtedy uzyskasz jedynie częściowy rozmiar.
  14. No jestem ciekaw efektów, tutaj nikt nie był odważny się za to zabierać
  15. Z yoyogames, czy z forum yoyogames ?
×