Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9268
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    35

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 21 Maj

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

129 Diament społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

79032 wyświetleń profilu
  1. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Dlatego sugerowałem dodać to bezpośrednio jako rozszerzenie do gry w HTML5 i odpalać na jej początku. Wtedy będzie 100% pewności.
  2. HTML5 i przycisk "wstecz"

    No czyli GM przypisuje swój event. A spróbuj tak: <script> function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } function setOBU() { window.onbeforeunload = myConfirmation; } setTimeout(setOBU, 1000); </script> To po 1 sekundzie od załadowania strony powinno przypisać funkcję. Ewentualnie spróbuj też setInterval - to będzie ciągle co 1 sekundę nadpisywać funkcję gdyby GM też to robił. (losowy ciąg to wynik obfuskacji kodu przez GMa, który zmienne i funkcje zamienia na krótkie unikalne stringi (najczęściej kolejne litery alfabetu).
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    @nowy_user wydzieliłem Twoje pytanie o HTML5 do nowego tematu, bo to nie taka drobnostka wyszła:
  4. HTML5 i przycisk "wstecz"

    To jest źródło strony, nie konsola. Taki jest przykładowy wynik w konsoli. A taki gdy funkcja jest przypisana:
  5. HTML5 i przycisk "wstecz"

    a wpisz w konsoli window.onbeforeunload i sprawdź co jest przypisane. Może być tak, że GM nadpisuje tę funkcję, ale wtedy wystarczy jakiś setTimeout() i po sprawie. Albo dodać tego unloada jednak z GMa, jako rozszerzenie.
  6. HTML5 i przycisk "wstecz"

    przeczytaj jeszcze mój edit na górze
  7. HTML5 i przycisk "wstecz"

    Ale sprawdziłeś konsolę ? Mi to działa nawet jak zrobiłem plik .html który nie ma nic innego poza: i wtedy wstecz albo zamknięcie karty pokazuje Edit: na stackoverflow piszą, ze na chrome androidowym nie działa onbeforeunload, ale onunload spróbuj wiec zrobić w tej ostatniej linijce: window.onunload = window.onbeforeunload = myConfirmation;
  8. HTML5 i przycisk "wstecz"

    @nowy_user wkleiłem to właśnie w konsolę na gmclanie w tym temacie forum i zadziałało, więc coś robisz źle. Może sprawdź logi w konsoli właśnie? btw. czym jest sekcja <script> ? tagów script na stronie może być wiele, nie ma jednej sekcji.
  9. HTML5 i przycisk "wstecz"

    function myConfirmation() { return 'Are you sure you want to quit?'; } window.onbeforeunload = myConfirmation; Nawet nie musisz tego robić jako rozszerzenie JSowe do gry, tylko po prostu dać w kodzie strony w tagu <script>. No i w grach HTML5 można zapisać grę, bodaj jako plik .ini i wtedy dane lądują w localstorage.
  10. czemu nie pracujesz w branży

    Zawsze znajdą się jednak Janusze biznesu żerujący na młodych nieobytych programistach. No i ja programuje w PHP bo lubię
  11. czemu nie pracujesz w branży

    Laravel, fuuuu. Magento 2, ale chciałbym uciec do Syliusa (Symfony).
  12. czemu nie pracujesz w branży

    Ja jako programista PHP mam podobnie. Ale bez crunchy i to jest własnie ta różnica. W YYG miałem dwa razy crunch a następnego dnia ktoś stwierdział, ze wydajemy za miesiąc, bo cośtam. I przez miesiąc nic nie poprawialiśmy już... także gamedev jest do bani
  13. Hosting dla GM'owego programu

    Nie wiem jakiej biblioteki używasz, ciężko zgadywać. Może brakuje jakiegoś rozszerzenia PHP ? masz włączone wyświetlanie wszystkich błędów ? może np. za nowy PHP i trzeba starszej wersji ?
  14. czemu nie pracujesz w branży

    W gamedevie najgorsze jest to, że wiele firm po zrobieniu gry zwalnia sporą część ekipy (nawet całą), albo się zwija (bo jakaś spółka na dotacji i otwierają nową). W zwykłym devie faktycznie takie rzeczy to rzadkość.
  15. czemu nie pracujesz w branży

    To w takim razie musi być Maximal, ktoś na M Teraz wyszło, że nie wiem z kim byłem rok temu na piwie
×