Skocz do zawartości

gnysek

Administratorzy
  • Zawartość

    9096
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana gnysek w Rankingu w dniu 4 Sierpień

gnysek posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

76 Duża Cegła Społeczności

1 obserwujący

O gnysek

  • Tytuł
    Właściciel GMCLANu
  • Urodziny 11/25/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://gnysek.pl/

Previous Fields

  • Team
    FABLE INSIDE
  • Steam
    gnysek
  • GG
    5027526
  • Nagrody
    Najbardziej pomocny uzytkownik (CA 2011)
  • last.fm
    gnysek
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Banino / Trójmiasto

Ostatnie wizyty

75986 wyświetleń profilu
  1. Przetwarzasz dane - więc podlega. To nie jest tak, ze sobie interpretujesz jak chcesz. Owszem, jak od znajomego dostajesz numer to masz ustne oświadczenie, ale to też jest przetworzenie i otrzymanie zgody Tak samo jak z robieniem zdjec obcym osobom. Można robić, ale nie mozna udostepniać, bo nie masz zgody. Numerów z notesu też nie powinieneś rozdawać na prawo i lewo.
  2. Rodo nie dotyczy firm. Rodo dotyczy przetwarzania danych osobowych przez kogokolwiek. Jeśli przetwarzasz jakieś dane (email, imie, nazwisko, cokolwiek), albo zbierasz statystyki użycia/wyświetlasz reklamy, to musisz mieć regulamin, opisujący zasady, w jaki sposób je przetwarzasz, oraz, że każdy ma prawo do wglądu, eksportu, usunięcia itd., oraz komu te dane udostępniasz.
  3. [ZLECENIE] Prosta gra tekstowa MMO

    Napisałeś, że chcesz kod do gry tekstowej. Podesłałem Ci gotowy i darmowy przykład wysyłania danych między graczami (w tym tekstu). Brakuje tylko wyświetlania/zapamiętania tego tekstu. A wystarczy zrobić: global.text = ''; i potem tam gdzie odbierasz pakiet global.text += "\n" + string(_odebranyPakiet); i w draw: draw_text(5,5,global.text); Wszystko jest już gotowe
  4. [ZLECENIE] Prosta gra tekstowa MMO

    No to chyba jednak chcesz co innego niż mówisz
  5. [ZLECENIE] Prosta gra tekstowa MMO

    https://marketplace.yoyogames.com/assets/6041/yoyo-games-lan-platformer masz gotowe demo od YYG jak zrobić networking.
  6. [ZLECENIE] Prosta gra tekstowa MMO

    No ej, każdy nowicjusz potrafi przecież zrobić przeglądarkowe MMO, jak dostanie silnik czatu w GM. 1) nie da się tego zrobić w samym GM i nie opłaca. Jak robisz taką grę, to często musi mieć aktualizacje, więc za kazdym razem musisz na nowo generować całe pliki JS i pliki graficzne, będą duże problemy z cache w przeglądarce, oraz za kazdym razem użytkownik musi pobierać kilkanaście MB danych na nowo 2) lepiej pisać to w czystym JS + PHP/node/ruby/cokolwiek, bo i tak spora część pracy musi być po stronie serwera i tego w ogóle w GM nie napiszesz. GM nie potrafi działać po stronie serwera. Chyba, że masz za dużo pieniędzy i stać cię na graficzny serwer z windowsem za 200-300zł miesięcznie. 3) a nie myślisz, że skoro ktoś KILKA(NAŚCIE) MIESIĘCY pisał te dziurawe skrypty, to napisać coś w kilka dni będzie jeszcze bardziej dziurawe? Stawiam zgrzewkę Lecha, że wszystko tam jednak działało, ale miałeś złą wersję PHP na serwerze, albo nie włączone jakieś rozszerzenie, a na podstawie treści błędu nie umiesz wydedukować co jest źle, bo masz niemal zerowe pojęcie o programowaniu. I to jest dowód na to, że nie rozszerzysz tego co byśmy stworzyli, skoro (zapewne) głupiego błędu w czyimś skrypcie nie potrafisz zlokalizować, zdebugować, a już nie mówię naprawić.
  7. [ZLECENIE] Prosta gra tekstowa MMO

    Robienie w GM gry przeglądarkowej to jak wożenie piasku matizem. Można, ale po co? Są gotowe skrypty PHP ala Ogame w sieci, pobierz, zainstaluj na serwerze i gotowe. Wydasz 20zł za hosting, a nie 800zł.
  8. Graficy od tekstur i animacji

    1. nie pomogę bo się nie znam 2. jest legalne jeśli tekstura jest darmowa i jej prawa autorskie pozwalają (tzn. jeśli nie ma informacji o prawach autorskich, to zapewne nie można, bo jak coś jest darmowe to zawsze o tym wyraźnie piszą).
  9. [ZLECENIE] Prosta gra tekstowa MMO

    Znaczy chcesz zrobić czat ?
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Znam stronkę, kilka razy sie zastanawiałem czy nie przysiąć i nie zrobić z tego zasobu do marketplace na podstawie tamtych materiałów, ale odrzuciło mnie, że pewnie ze 2-3 dni to zajmie.
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    jakbym miał grafika, to bym farmer frana skończył. Co prawda dziś tamten kod się już średnio nadaje, bo połowę rzeczy można prościej napisać, ale wiem jakbym to zrobił i co bym w grze dodał (a dodał wszystkie fajne rzeczy z Stardew i Story of Seasons, oraz HMów zanim zaczęto je robić w USA).
  12. Dwa Nagie Miecze

    Dwuskładnikowe uwierzytelnianie. Wiem, że to wymaga podania googlowi swojego nr. telefonu, ale to jest naprawdę niemal nie do obejścia.
  13. Czy warto obecnie kupić GMS2?

    Tu się zgodzę. Jak chcesz taki pomost między GMS a Unity w 3D, to właśnie Godot.
  14. Czy warto obecnie kupić GMS2?

    3D w GM to jak kamera cofania w maluchu. Nie istnieje
  15. Błąd w linii "-1" WTF?

    Ten błąd pojawia się bodaj, gdy tworzysz obiekt który w create ma instance_destroy(); - w następnej linijce przypisujesz do niego zmienną a jego już nie ma. Bez kodu ciężko jednak stwierdzić.
×