adam014 Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Czemu NISKI priorytet? Bo jak sama nazwa wskazuje są ważniejsze rzeczy do zrobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 @up: Co za inteligentna odpowiedź! A ile przy niej myślenia! :blink: @topic: Kiedy będzie następny update do MAGI? P.S. Nie oczekuje odpowiedzi takich, jak od Winszu powyżej. <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ;(. Ja chcę sobie w MAGI pograć, a na 90% kasę z listu chamy z poczty zarypały! ;( Priorytetem wysłałem 3 dni temu. Powinno już być! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Spoko. Znalazłem sposób na savy w grze. Mianowicie: 1. Wchodzę do folderu z Magi 2. Kopiuję plik Magsave.sav 3. Wklejam go w dowolnym miejscu na dysku. A potem mogę dysponować kilkoma :P A drugim sposobem jest zmienienie nazwy pliku "Magsave.sav" na inną, a gdy chce się wznowić zapis, zmienić znów na "Magsave.sav" @TeeGee: Dobrze mówię? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Guxio: Kasa doszła - ogromne dzięki. Grę Ci zaraz wyślę. He he - i faktycznie nieźle bazgrzesz ;). Solmis: Taa - numer z sejwami działa, choć to nie jest idealne rozwiązanie :D. Czemu w Swahilli? Może jeszcze we Włoszczowej? xP Czemu nie? Dobry pomysł :D. Czemu NISKI priorytet? A ja już miałem nadzieję. No niestety - czasu mało, a jest co robić :(. Za to update będzie zawierał sporo fajnych zmian (odblokowywalne postacie, nowe profesje i takie tam bajery). Kiedy będzie następny update do MAGI? Naprawdę nie wiem - pewnie nie prędko. Update to dużo siedzenia, a Wiedźmin pochłania kompletnie cały mój czas... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 No, teraz się gra :D Sześć razy wygrałem, raz przegrałem. Gram nekromantą. Super =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Mi ostatnio zaczęła się poprawiać sytuacja (dużo razy wygrałem, prawie 0 "loses" xD). Zacząłem podćwiczać skill "For", a z efektów wnioskuje, że to siła, czy jakoś tak. ^^ Nie mogę się już doczekać update'a. :D EDIT: 1. Czy na "kostuchu" kończy się Magi? 2. Jak niby go pokonać? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Gdy zostało mi 6lat Zobaczyłem bardzo ładny komunikat o błędzie ;/ Gdy kliknąłem na "Begin" by zobaczyć przeciwnika. Niestety nie dało się skopiować treści błędu, a screnów musiał bym zrobić ze 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Guxio: O - to coś nowego. Podejrzewam, że sprawa dotyczy Twojego kompa, ale tak czy inaczej - następnym razem postaraj się uchwycić błąd przynajmniej na screenie. Bez tego nie wiem za bardzo jak mam Ci pomóć, zwłaszcza że nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałem... Solmis: Cieszę się, że Ci lepiej idzie - wszystko kwestia parktyki i odpowiedniej strategii ;). I tak - Force/FOR wpływa na siłę czarów ofensywnych i defensywnych - wszystko jest dokładnie opisane w grze. Pokonanie kostuchy jest równoznaczne z wygraniem gry daną postacią - potem dostajesz ładne statystyki i odblokowujesz odpowiednie insignium. W updacie 1.3 będzie też odblokowywalna postać po pokonaniu śmierci :D. Żeby pokonać śmierć, trza mieć po prostu dobre staty i jakiś konkretny pomysł na strategię. Jest trudna, ale większość graczy w MAGI już przynajmniej raz z nią wygrało - powodzenia ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Można by po pokonaniu śmierci dać możliwość gry na wyższym poziomie trudności, gdzie moglibyśmy grać tą samą postacią co pokonaliśmy śmierć, tylko po porstu przeciwnicy byliby mocarniejsi i przystosowani do tego, co wychodzi z życiem w walce ze śmiercią, gra by dużo zyskała na żywotności (i coś, co sprawi że nikt nie będzie grać tylko w demo ;D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Guxio: O - to coś nowego. Podejrzewam, że sprawa dotyczy Twojego kompa, ale tak czy inaczej - następnym razem postaraj się uchwycić błąd przynajmniej na screenie. Bez tego nie wiem za bardzo jak mam Ci pomóć, zwłaszcza że nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałem... Jeszcze wcześniej tak miałem - podczas pierwszego zapisu. Jak uchwycę ten błąd to dam jego treść (Ona była zapisywana tylko tymczasowo i gdy kliknąłem na "Nie wysyłaj" usunęło się.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Czy błędy przypadkiem nie zapisują się w folderze "Magi", w pliku "game_errors.txt"? :] U mnie wygląda to tak: ERROR in action number 66 of Mouse Event for Left Pressed for object Pentagram: Failed to save game to file Magsave.sav xD :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Ja mam to samo =] W końcu złapałem tego błęda. Ale w tym pliku tekstowym było tylko: <?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?> <DATABASE> <EXE NAME="Magi.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY"> <MATCHING_FILE NAME="Magi.exe" SIZE="11623593" CHECKSUM="0xF85C9A93" BIN_FILE_VERSION="1.2.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="1.2.0.0" PRODUCT_VERSION="1.2.0.0" FILE_DESCRIPTION="Magical Strategy Game" COMPANY_NAME="TeeGee" PRODUCT_NAME="MAGI" FILE_VERSION="1.2.0.0" ORIGINAL_FILENAME="" INTERNAL_NAME="" LEGAL_COPYRIGHT="Thomas Grochowiak" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.2.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.2.0.0" LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" UPTO_LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" /> <MATCHING_FILE NAME="supersound.dll" SIZE="160256" CHECKSUM="0xF70DB587" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="12/24/2005 12:54:17" UPTO_LINK_DATE="12/24/2005 12:54:17" /> <MATCHING_FILE NAME="ultracrypt.dll" SIZE="17090" CHECKSUM="0x33C2714F" BIN_FILE_VERSION="1.1.1.1" BIN_PRODUCT_VERSION="1.1.1.1" PRODUCT_VERSION="" FILE_DESCRIPTION="DLL by Andrew McLaughlin" COMPANY_NAME="" PRODUCT_NAME="UltraCrypt" FILE_VERSION="" ORIGINAL_FILENAME="" INTERNAL_NAME="" LEGAL_COPYRIGHT="" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xEC67" LINKER_VERSION="0x10000" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.1.1.1" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.1.1.1" LINK_DATE="09/29/2006 02:12:36" UPTO_LINK_DATE="09/29/2006 02:12:36" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" /> <MATCHING_FILE NAME="unins000.exe" SIZE="683801" CHECKSUM="0xBD165E83" BIN_FILE_VERSION="51.46.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="51.46.0.0" PRODUCT_VERSION="0.0.0.0" FILE_DESCRIPTION="Setup/Uninstall" COMPANY_NAME="" PRODUCT_NAME="Inno Setup" FILE_VERSION="51.46.0.0" ORIGINAL_FILENAME="" INTERNAL_NAME="" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1997-2007 Jordan Russell. Portions Copyright (C) 2000-2007 Martijn Laan." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="51.46.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="51.46.0.0" LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" UPTO_LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" /> </EXE> <EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1012736" CHECKSUM="0x52E85D6E" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2945" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2945" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2945" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2945 (xpsp_sp2_gdr.060704-2349)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xFC75C" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2945" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2945" LINK_DATE="07/05/2006 10:56:45" UPTO_LINK_DATE="07/05/2006 10:56:45" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" /> </EXE> </DATABASE> ;/ A w game_errors.txt mam to co Solmis znaczy się: ERROR in action number 29 of Alarm Event for alarm 0 for object Pentagram: Failed to save game to file Magsave.sav . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Czyli Solmis, Ty też miałeś ten sam błąd? Czy po prostu kombinowałeś z sejwami? Tak czy inaczej - pokombinuję z tym jak wrócę z pracy (tak, pracujemy także w soboty :(), wygląda dziwnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Teraz coraz częściej widuję taki błąd: (tamten również jest) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 No - ale to już nie jest nic związanego z GMem, więc to nie sprawa błędu gry. Jesteś pewnien, że u Ciebie z kompem wszystko w porządku? Sterowniki, spełnione wymaganie, brak wirusów... te sprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adster Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Można by po pokonaniu śmierci dać możliwość gry na wyższym poziomie trudności, gdzie moglibyśmy grać tą samą postacią co pokonaliśmy śmierć, tylko po porstu przeciwnicy byliby mocarniejsi i przystosowani do tego, co wychodzi z życiem w walce ze śmiercią, gra by dużo zyskała na żywotności (i coś, co sprawi że nikt nie będzie grać tylko w demo ;D). Może po prostu jakiś specjalny tryb szybkiej potyczki, w którym ustawiamy sobie czary, poziom, skille, przeciwnika itp. Tryb, który "unlockuje" się po przejściu gry, oczywiście... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 No - ale to już nie jest nic związanego z GMem, więc to nie sprawa błędu gry. Jesteś pewnien, że u Ciebie z kompem wszystko w porządku? Sterowniki, spełnione wymaganie, brak wirusów... te sprawy... Tak wszystko. To chyba przez tego Super-Stabilnego windowsa... Muszę zrobić przeinstalowanie. PS: Magi działa na linuxie? =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Magi z pewnością nie będzie działać na linuksie. jak zresztą każda gra wykonana w GM'ie. a szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Nie da się nic zrobić? Dziadek ze mną grał w Neverwinter nights pod linuxa, i było wszytko fajnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 bo NWN ma specjalny instalator oraz wersję tejże gry na stronie BioWare. można oczywiście na wine próbować odpalić Magi, ale szanse powodzenia są nikłe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 No to zostaje mi przeinstalowanie Windy ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Czyli Solmis, Ty też miałeś ten sam błąd? Czy po prostu kombinowałeś z sejwami? Tak czy inaczej - pokombinuję z tym jak wrócę z pracy (tak, pracujemy także w soboty :(), wygląda dziwnie... Fakt, że miałem coś z Magi (na początku), ale nie zgłaszałem, bo myślałem, że to kompa wina. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 GuXio: wgraj sobie Windowsa na Win4Lin, Vbox lub VMWare i nie będziesz musiał pozbywać się Linuksa, a na Magi ci starczy ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Czerwca 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Tak wszystko. To chyba przez tego Super-Stabilnego windowsa... Muszę zrobić przeinstalowanie. A w ogóle szukałeś w google? Zapewne nie. Możliwe, że masz trojana (było chodzić po porno stronach i warezach? :D): http://support.microsoft.com/kb/259279 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 MAGI oczywiście nie będzie działać pod linuxem. Żadna gra na GM nie będzie - są zbyt zależne od DirectX :(. A przy okazji - na swoim forum opublikowałem ostatnio planowaną listę zmian do wersji 1.3. Poczytajcie sobie jak macie ochotę: http://getmagi.com/forum/viewtopic.php?t=174 Guxio - dalej masz problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mag_Ognia Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Mnie sie magi osobiście podoba na indy games dałem ci wszystko na MAXA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvachu Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 nie pamietam dokladnie bo dawno gralem w baldurs gate, ale czy te ikonki czarow(albo niektore) nie sa zaporzyczone z baldursa wlasnie? jesli tak to czy dzielisz sie zarobkami z tworcami baldura? jelsi nie to to chyba kradziez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Przecież TeeGee napisał, że to jego własna grafika. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeoTN Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 khem... Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rynkowymi, na produkt nowego autora, który niczego wcześniej nie wydał, nie będzie dużego popytu, jeżeli cena będzie tak wygórowana. 20 dolców za grę z Game Makera??? LoL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się