Skocz do zawartości

MAGI - Magical Strategy Game


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 858
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Spoko. Znalazłem sposób na savy w grze.

 

Mianowicie:

 

1. Wchodzę do folderu z Magi

2. Kopiuję plik Magsave.sav

3. Wklejam go w dowolnym miejscu na dysku.

 

A potem mogę dysponować kilkoma :P

 

A drugim sposobem jest zmienienie nazwy pliku "Magsave.sav" na inną, a gdy chce się wznowić zapis, zmienić znów na "Magsave.sav"

 

@TeeGee:

 

Dobrze mówię? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guxio:

 

Kasa doszła - ogromne dzięki. Grę Ci zaraz wyślę. He he - i faktycznie nieźle bazgrzesz ;).

 

Solmis:

 

Taa - numer z sejwami działa, choć to nie jest idealne rozwiązanie :D.

 

Czemu w Swahilli? Może jeszcze we Włoszczowej? xP

 

Czemu nie? Dobry pomysł :D.

 

Czemu NISKI priorytet?

A ja już miałem nadzieję.

 

No niestety - czasu mało, a jest co robić :(. Za to update będzie zawierał sporo fajnych zmian (odblokowywalne postacie, nowe profesje i takie tam bajery).

 

Kiedy będzie następny update do MAGI?

 

Naprawdę nie wiem - pewnie nie prędko. Update to dużo siedzenia, a Wiedźmin pochłania kompletnie cały mój czas...

 

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio zaczęła się poprawiać sytuacja (dużo razy wygrałem, prawie 0 "loses" xD). Zacząłem podćwiczać skill "For", a z efektów wnioskuje, że to siła, czy jakoś tak. ^^

 

Nie mogę się już doczekać update'a. :D

 

EDIT:

 

1. Czy na "kostuchu" kończy się Magi?

2. Jak niby go pokonać? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guxio:

O - to coś nowego. Podejrzewam, że sprawa dotyczy Twojego kompa, ale tak czy inaczej - następnym razem postaraj się uchwycić błąd przynajmniej na screenie. Bez tego nie wiem za bardzo jak mam Ci pomóć, zwłaszcza że nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałem...

 

Solmis:

Cieszę się, że Ci lepiej idzie - wszystko kwestia parktyki i odpowiedniej strategii ;).

 

I tak - Force/FOR wpływa na siłę czarów ofensywnych i defensywnych - wszystko jest dokładnie opisane w grze.

 

Pokonanie kostuchy jest równoznaczne z wygraniem gry daną postacią - potem dostajesz ładne statystyki i odblokowujesz odpowiednie insignium. W updacie 1.3 będzie też odblokowywalna postać po pokonaniu śmierci :D.

 

Żeby pokonać śmierć, trza mieć po prostu dobre staty i jakiś konkretny pomysł na strategię. Jest trudna, ale większość graczy w MAGI już przynajmniej raz z nią wygrało - powodzenia ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by po pokonaniu śmierci dać możliwość gry na wyższym poziomie trudności, gdzie moglibyśmy grać tą samą postacią co pokonaliśmy śmierć, tylko po porstu przeciwnicy byliby mocarniejsi i przystosowani do tego, co wychodzi z życiem w walce ze śmiercią, gra by dużo zyskała na żywotności (i coś, co sprawi że nikt nie będzie grać tylko w demo ;D).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guxio:

O - to coś nowego. Podejrzewam, że sprawa dotyczy Twojego kompa, ale tak czy inaczej - następnym razem postaraj się uchwycić błąd przynajmniej na screenie. Bez tego nie wiem za bardzo jak mam Ci pomóć, zwłaszcza że nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałem...

 

Jeszcze wcześniej tak miałem - podczas pierwszego zapisu. Jak uchwycę ten błąd to dam jego treść (Ona była zapisywana tylko tymczasowo i gdy kliknąłem na "Nie wysyłaj" usunęło się.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy błędy przypadkiem nie zapisują się w folderze "Magi", w pliku "game_errors.txt"? :]

 

U mnie wygląda to tak:

 

ERROR in
action number 66
of Mouse Event for Left Pressed
for object Pentagram:

Failed to save game to file Magsave.sav

 

xD :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo =]

 

W końcu złapałem tego błęda. Ale w tym pliku tekstowym było tylko:

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
<DATABASE>
<EXE NAME="Magi.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">
    <MATCHING_FILE NAME="Magi.exe" SIZE="11623593" CHECKSUM="0xF85C9A93" BIN_FILE_VERSION="1.2.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="1.2.0.0" PRODUCT_VERSION="1.2.0.0" FILE_DESCRIPTION="Magical Strategy Game" COMPANY_NAME="TeeGee" PRODUCT_NAME="MAGI" FILE_VERSION="1.2.0.0" ORIGINAL_FILENAME="" INTERNAL_NAME="" LEGAL_COPYRIGHT="Thomas Grochowiak" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.2.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.2.0.0" LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" UPTO_LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="supersound.dll" SIZE="160256" CHECKSUM="0xF70DB587" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="12/24/2005 12:54:17" UPTO_LINK_DATE="12/24/2005 12:54:17" />
    <MATCHING_FILE NAME="ultracrypt.dll" SIZE="17090" CHECKSUM="0x33C2714F" BIN_FILE_VERSION="1.1.1.1" BIN_PRODUCT_VERSION="1.1.1.1" PRODUCT_VERSION="" FILE_DESCRIPTION="DLL by Andrew McLaughlin" COMPANY_NAME="" PRODUCT_NAME="UltraCrypt" FILE_VERSION="" ORIGINAL_FILENAME="" INTERNAL_NAME="" LEGAL_COPYRIGHT="" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xEC67" LINKER_VERSION="0x10000" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.1.1.1" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.1.1.1" LINK_DATE="09/29/2006 02:12:36" UPTO_LINK_DATE="09/29/2006 02:12:36" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="unins000.exe" SIZE="683801" CHECKSUM="0xBD165E83" BIN_FILE_VERSION="51.46.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="51.46.0.0" PRODUCT_VERSION="0.0.0.0" FILE_DESCRIPTION="Setup/Uninstall" COMPANY_NAME="" PRODUCT_NAME="Inno Setup" FILE_VERSION="51.46.0.0" ORIGINAL_FILENAME="" INTERNAL_NAME="" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1997-2007 Jordan Russell. Portions Copyright (C) 2000-2007 Martijn Laan." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x4" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="51.46.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="51.46.0.0" LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" UPTO_LINK_DATE="06/19/1992 22:22:17" VER_LANGUAGE="Angielski (Stany Zjednoczone) [0x409]" />
</EXE>
<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
    <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1012736" CHECKSUM="0x52E85D6E" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2945" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2945" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2945" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2945 (xpsp_sp2_gdr.060704-2349)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xFC75C" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2945" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2945" LINK_DATE="07/05/2006 10:56:45" UPTO_LINK_DATE="07/05/2006 10:56:45" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" />
</EXE>
</DATABASE>

;/

 

 

A w game_errors.txt mam to co Solmis znaczy się:

 

ERROR in
action number 29
of Alarm Event for alarm 0
for object Pentagram:

Failed to save game to file Magsave.sav

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by po pokonaniu śmierci dać możliwość gry na wyższym poziomie trudności, gdzie moglibyśmy grać tą samą postacią co pokonaliśmy śmierć, tylko po porstu przeciwnicy byliby mocarniejsi i przystosowani do tego, co wychodzi z życiem w walce ze śmiercią, gra by dużo zyskała na żywotności (i coś, co sprawi że nikt nie będzie grać tylko w demo ;D).

 

Może po prostu jakiś specjalny tryb szybkiej potyczki, w którym ustawiamy sobie czary, poziom, skille, przeciwnika itp. Tryb, który "unlockuje" się po przejściu gry, oczywiście... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No - ale to już nie jest nic związanego z GMem, więc to nie sprawa błędu gry. Jesteś pewnien, że u Ciebie z kompem wszystko w porządku? Sterowniki, spełnione wymaganie, brak wirusów... te sprawy...

 

Tak wszystko. To chyba przez tego Super-Stabilnego windowsa... Muszę zrobić przeinstalowanie.

 

PS: Magi działa na linuxie? =D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Solmis, Ty też miałeś ten sam błąd? Czy po prostu kombinowałeś z sejwami?

 

Tak czy inaczej - pokombinuję z tym jak wrócę z pracy (tak, pracujemy także w soboty :(), wygląda dziwnie...

 

Fakt, że miałem coś z Magi (na początku), ale nie zgłaszałem, bo myślałem, że to kompa wina. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Tak wszystko. To chyba przez tego Super-Stabilnego windowsa... Muszę zrobić przeinstalowanie.

 

A w ogóle szukałeś w google? Zapewne nie. Możliwe, że masz trojana (było chodzić po porno stronach i warezach? :D):

http://support.microsoft.com/kb/259279

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAGI oczywiście nie będzie działać pod linuxem. Żadna gra na GM nie będzie - są zbyt zależne od DirectX :(.

 

A przy okazji - na swoim forum opublikowałem ostatnio planowaną listę zmian do wersji 1.3. Poczytajcie sobie jak macie ochotę:

 

http://getmagi.com/forum/viewtopic.php?t=174

 

Guxio - dalej masz problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khem... Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rynkowymi, na produkt nowego autora, który niczego wcześniej nie wydał, nie będzie dużego popytu, jeżeli cena będzie tak wygórowana. 20 dolców za grę z Game Makera??? LoL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...