Skocz do zawartości

[WYNIKI]Epizod 1 - Breakout


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

Okej. Nie ma muzyki, komentarza, fajnych akcji w zwolnionym tempie, ale nie ma też dłuższego oczekiwania :)

Wyników nie publikuję na razie w tabeli, aby uczestnicy mieli niespodziankę - nazwijmy to ciszą wyborczą :)

GRATULACJE DLA ZWYCIĘZCY!

 

Za epizod pierwszy każdy uczestnik dostanie punkty, pierwsza trójka dostanie dodatkowe.

Jak ktoś nowy będzie chciał dołączyć do drugiego epizodu to nie ma problemu.

 

Jak wejdziecie na YT to oczywiście macie lepszą jakość itd. Dodatkowo w opisie są pokazane czasy w których dany uczestnik rozpoczyna.

 

Przepraszam, nie miało to tak do końca wyglądać, ale nie chcę żebyście długo czekali.

 

 

SPOILER ALERT:

2016_03_03.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o panie, no to sie nie dowiemy xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ediepl - 147

Psyś - 146

Ocholercia.

W ogóle Amaterasu, że tak powiem rozwalił konkurencję ;o Znaczną przewagę punktów ma.

Wgl. liczyłem na to, że sieć neuronowa Threefa trochę więcej punktów podbije.

I jak nie brałem udziału w pierwszej części, to i tak będę miał dostęp do gmz drugiego etapu? Bo chciałbym takczytak spróbować sam dla siebie napisać bota ;v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ediepl - 147

Psyś - 146

Ocholercia.

W ogóle Amaterasu, że tak powiem rozwalił konkurencję ;o Znaczną przewagę punktów ma.

Wgl. liczyłem na to, że sieć neuronowa Threefa trochę więcej punktów podbije.

I jak nie brałem udziału w pierwszej części, to i tak będę miał dostęp do gmz drugiego etapu? Bo chciałbym takczytak spróbować sam dla siebie napisać bota ;v

 

Tak, możesz wziąć udział :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17:38-17:45 Jak on robi takie skoki bez łamania zasad? o.o

Wydaje mi się czy on w 1s przeskakuje pół planszy?

prędkość maksymalna piłki to zaledwie 20 pixeli na step, a więc dla room_speed = 30 w ciągu sekundy może przelecieć o 600 pixeli, czyli pół planszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az zdziwilo mnie podobienstwo naszych botow :D a widzisz, moglismy jednak dokonczyc miast oddawac przed czasem, to bysmy byli wyzej xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie wynik amateratsu nie zaskoczyl - uzyl czystej matmy, mial prawo wygrac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest to, że praktycznie każdy bot obrał inną strategię i miał inny zestaw środków do dyspozycji. ŚCIANA TEKSTU

 

Threef nie poruszał paletką dopóki nie było to absolutnie konieczne, miał dobrą celność, podążał za wszystkimi piłkami i łapał dobre bonusy, gdy tylko mógł, ale nie unikał złych bonusów i miał bardzo wąską paletkę, przez co nie mógł żonglować piłkami.

 

Danielus postawił na użycie mocy obliczeniowej do wyliczenia trajektorii, która pozwala piłce na dotarcie do sufitu. Bot łapał i unikał jak trzeba, ale miał słabą celność. Gdyby miał taką celność, jak mój bot, to by mnie spokojnie przebił, bo zastosował chyba najlepszą strategię.

 

Matrix_ zmodyfikował początkowego bota, aby łapał bonusy i piłki, ale ograniczył się do jednej piłki i jednego bonusa. Miał też znikomą celność, ale dzięki temu, że paletka starała się ustawić dokładnie tam, gdzie wyląduje piłka, uzyskał nienajgorszy wynik.

 

Bot Ignatusa nie był na tyle zaawansowany, aby móc "widzieć" bonusy i reagować na nie, nie brał też pod uwagę pozycji cegieł przy celowaniu, przez co uzyskał wynik, jaki uzyskał. Przynajmniej nie stracił życia, tak jak Huder xD

 

ediepl starał się odbijać piłki pod jak najmniejszym kątem względem poziomu w nadziei, że ta dotrze do sufitu, gdzie będzie mogła zbić jak najwięcej cegiełek. Pewnie dlatego wyniki tak bardzo się różnią w zależności od seeda - im więcej piłek, tym lepsza ta strategia. Bot ignorował złe bonusy, ale dobrze łapał piłki i dobre bonusy. Dzięki temu osiągnął dobry wynik pomimo braku mechanizmu celowania.

 

bLaze zmodyfikował podstawowego bota, zmniejszając jego losowy rozrzut i sprawiając, by paletka odbijała piłkę praktycznie pionowo, ale z drobnym odchyleniem w stronę klocków. Może to bezpieczna opcja, ale bez łapania/unikania bonusów i idących za tym mechanizmów łapania piłek i celowania daleko się nie zajedzie.

 

Amaterasu (ja) ma dwa tryby celowania: płaski, gdy jest dużo cegieł, i dokładny, gdy jest mało cegieł. "Obrał" strategię robienia dziur na początku, aby przy chaosie, jaki powstaje przy celowaniu w kolejne piłki, osiągnąć odbicie się piłek od wielu klocków. Dzięki praktycznie 100% celności i dokładnemu łapaniu piłek i dobrych bonusów przy jednoczesnym unikaniu złych bonusów osiągnął najlepszy wynik pomimo praktycznego braku strategii.

 

I am Lord obrał strategię czyszczenia planszy rząd po rzędzie. Miał dobrą celność (prawie 100%), ale słabo zrobione łapanie/unikanie bonusów, przez co stracił punkty.

 

Podobnie z YXE - ale tutaj bot dodatkowo próbował wybić piłkę nad planszę, by zbić klocki u góry. Ten bot również miał doskonałą celność i pewnie przebiłby mój wynik, gdyby tylko poprawił swój system łapania/unikania bonusów.

 

Widać, że dobry bot składa się z następujących komponentów:

-system celowania

-system łapania piłek i dobrych bonusów oraz unikania złych bonusów

-strategia czyszczenia planszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...