Skocz do zawartości

Glorious: Companions


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Obviously planujemy dawać graczom wpływ na rzeczy, których jeszcze nie ma w grze, każda jednostka ma własny koszt punktowy, ktory się zresztą zwiększa poprzez level-upowanie, kupowanie jej nowych broni, czy też uczenie nowych umiejętności. Także dodawanie nowych ras z odmiennymi cechami wcale nie oznacza, że gra nagle straci na balansie, i też nie musimy dzięki temu mieć kilku typów jednostek odgórnych, każda jednostka jest inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, jest lepiej. ;) Jak mówiłem czekam na więcej.

 

E: Cholera, muszę częściej pisać na GMClanie że coś mi się podoba, bo teraz już tylko hateuję i pomagam w kodzie początkującym. :crosseyed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

spoko, nie było wyjaśnione z naszej strony to nic dziwnego, że nie wiedziałeś jak to ma wyglądać. Z drugiej strony wszystkiego też nie napiszemy, bo 1. kto ma na to czas, jak grę trzeba robić 2. kto by to czytał, a tak wiemy chociaż gdzie warto wyjaśnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • Filar Społeczności

3o6EhXGS2MvRtBFRoQ.gif

 

coś takiego hmm, wiem, na razie animacje placeholderowe bardzo, teksturki jednostek też do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam strategie i taktyczne wiec zapewniam ze jesli kupie, bede surowy.

 

Edit: Chcialbym dodac, ze masz sie za game designera, co jest bardzo odpowiedzialna pozycja, a ciagle redesigny to oznaka zlego designera, bo kazda zmiana kosztuje czas i pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

lord: hmm, raczej po prostu zabieramy sie od nowa za projekt. roznica w skillu i doswiadczeniu jest na tyle duza, ze to co 3 lata temu meczylismy przez pol roku teraz ogarnelismy w tydzien i jest to bardziej ogarniete, wydajne, etc.

 

w gruncie rzeczy premise i gameplay pozostaja takie same. jednakze gdybysmy nie wprowadzili jakichs zmian to by byla glupota, wtedy po prostu nie widzielismy niektorych problemow, a tym bardziej rozwiazan na nie.

 

chyba, ze chodzi ci o grafe, ale to jest akurat najmniej istotny element i na pewno nie jest to finalny wyglad gry

 

wojo: mozliwe, ale na razie sie na tym nie skupiamy (chociaz na tablety i ipady nie widze przeszkod)

 

vader: hmm, licze na surowosc ale tez konstruktywny feedback ;)

 

 

btw: closed bete mysle ze realnie mozemy wstartowac w czasie 2-3 miesiecy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

tez ten okres bardzo dobrze wspominam, pozostaje tylko odjebac ######sta gierke :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Poza grafiką wiele tu nie ma.

Wydaje się dosyć low poly jak na 2016.

(Kolorystyki nie oceniam, mam osobisty wstręt do bright fantasy)

(Mimo wstrętu poleciłbym zmienić shading na pasujący do tej cukierkowości)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Filar Społeczności

Spokojnie, to tylko Greenlight, muszę przypominać z jakim filmikiem robiliśmy GL do Warlocksów? ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio chłopaki?

Przecież to jakościowo wlepiej niż 95% nowych gier na Steamie

 

(nie odpowiadam za uszkodzenia mózgu)

http://store.steampowered.com/app/464040/?...1_7_7_230_150_4

http://store.steampowered.com/app/524120/?...1_7_7_230_150_3

http://store.steampowered.com/app/508140/?...1_7_7_230_150_2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że wygląda lepiej od Ultra-hiper-shitów 0/10 to chyba taki średni argument;p

 

 

edit.Nie wiem jak to powiedzieć ale całkiem szczerze to chyba lepiej jednak oglądało mi się

http://store.steampowered.com/app/524120/?...1_7_7_230_150_3

 

Aczkolwiek nic do gry nie mam, chętnie bym pograł bo zapowiada się ciekawie , ale film klapa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Dobra, dobra, rozumiem, to poproszę konkretnie co do zmiany, żeby nie było aż tak słabo?

Animacje do zmiany, co dalej? Które najgorsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Bezwzględnie muzyka- totalnie inna z zupełnie innej bajki (np https://www.youtube.com/watch?v=8wfp4P3rEIc)

2.Praktycznie wszystkie animacje są przeciętne- ale ataki "pchnięcia" i efekt obrażeń najgorzej się prezentują

3.Jaszczurki nie podobają mi się w ogóle pod żadnym względem

4.Prezentacja rozmieszecznia jednostek na początku trochę zbędna

5.Ogólnie wybraliście trochę nudną akcję, jakiś płotek, duży mutant i kilka jaszczurek- może by taką prawdziwą bitwę (nie wiem jaki jest limit jednostek w starciu-ale np 10vs10).Otwarte pole,jakieś ataki dystansowe,flankowanie,magia-ogólnie sytuacja zaplanowana nie będąca chaosem- i tak żeby było widać że w grze jest więcej niż 2modele postaci- choć fakt że jak będą dobre animacje i projekty postaci to nie będzie to tak naprawdę potrzebne ;p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...