Nikas Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 >klikacie na swój profil w celu znalezienie swoich pierwszych postów >idziecie na pierwszą stronę >szukacie PIERWSZEGO postu >wklejacie tutaj prosze was o pomoc!!bo nie wiem jak zrobic zeby postac byla animowana jak chodzi w kazda strone.np jak wcisne w lewo to zeby postac szla na boku ruszala nogami i rekoma.to po pierwsze i jak robic np ze strzelam w kogos itp prosze o pomoc to dla mnie wazne tymbardziej ze dopiero zaczynam przygode z game makerem i nie mam go zarejestrowanego!!! dry.gif sad.gif sad.gif sp_ike.gif sp_ike.gif sad.gif sad.gif sad.gif unsure.gif unsure.gif wolololo xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Stupid logo. :jezor: These lines are strange with red pixels, and standard texture from Photoshop/GIMP (Some of this), and red glow filter. Better do it one more time. ;) And try to ask Tymon, maybe he will be your 'council member'. ^_^ is there something bad in gimp/photoshop? it have been made for this logos, gimp is a free programme so u can't say what is bad and what is wrong. Cheers / Pozdroffionka od lowcy zlych pajonkuf [i agree that looks terrible with that lines/crushed letters] rofl :o To ja tu zacząłem od almory. EDIT: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...amp;#entry85535 a tu mój pierwszy post w pytaniach początkujących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mallo Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 W temacie: Pomysły na grę Bieganie i walenie gigantycznych zombie małym palcem u nogi a na końcu jest boss :gigantyczny pudel którego nie możesz dotknąć bo umrzesz. :D Miałem wtedy 8 lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 nie wiem jak zrobić żeby "grzybek" wyszedł 16 pixeli nad obiektem "klocek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Post z dnia 09.08.2007 - pół dekady temu :D Dajcie mi zmienna za pomoca kturej moge zrobic inventroy albo dajcie przyklad z inventory w formacie gmd. Za pomoc z guey thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Lol, myślałem, że będzie coś gorszego ;p Proszę was o pomoc. Chcę aby co 10 sekund, w tym samym punkcie Y a losowym X pojawiał się losowo jeden z 5 obiektów. Jeśli ktoś mi z tym pomoże to będę mu bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Przepraszamy, administrator włączył zabezpieczenie przed floodowaniem. Odczekaj 20 sekund, pomiędzy kolejnymi próbami szukania. Pokazuje mi sie to niewazne jak dlugo czekam. Usuwalem cache i cookies i nadal nic. Gnysek, halp D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Weźcie mu dajcie spokój... Gra jest spoko, mi się bardzo podoba. Grafika też. Ja bym dał 3+/5 (bo majstersztyk też to nie jest :P). Nie tak źle. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Prosze podac jak zrobic skok w GM 5.0 Czekam na szybką odpowiedź :red_bandana: I powiedzcie ,że tej emotki dopiero teraz używam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Pokazuje mi sie to niewazne jak dlugo czekam. Usuwalem cache i cookies i nadal nic. Gnysek, halp D: Mam to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Szkoda że gnysek jakieś pół roku temu skasował moje pierwsze konto na GMClanie. :( Z tego konta jest to: DRAW: draw_sprite_ext(sprite,-1,x,y,skala,skala,direction-90,c_white,1) if(keyboard_check(ord('W'))){gotoy=y-128} if(keyboard_check(ord('S'))){gotoy=y+128} if(keyboard_check(ord('A'))){gotox=x-128} if(keyboard_check(ord('D'))){gotox=x+128} if(!keyboard_check(ord('D')))&&(!keyboard_check(ord('A'))){gotox=x} if(!keyboard_check(ord('S')))&&(!keyboard_check(ord('W'))){gotoy=y} mp_potential_step(gotox,gotoy,2,0) if(keyboard_check_pressed(vk_numpad8))&&(keyboard_check_pressed(vk_numpad5){instance_create(x,y,O_CZAR_1a)} Jak widać jest to sposób poruszania dla bohatera. Problem pojawia się gdy chcę stworzyć obiekt "CZAR_1a". Instance się pojawia, ale niezanych mi powodów gdy postać w tym czasie idzie, zmienia tymczasowo się jej direction na 0 Czy klawisze numeruczne wpływają jakoś na Motion planning??? Fervi zwracał mi uwagę na błędy ortograficzne które dopiero teraz zauważyłem. :D Tu znalazłem stary upload innego projektu... i muszę przyznać że dobry byłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Przeglądając moje stare tematy: Za klotnie w topicu mozna zarwac po warnie chlopaki, wiec spokój juz!.. Eee tam w końcu gadamy o przykładzie nie? ;) Yoda PsychiX, najwyższy czas wziąć słownik ortograficzny i trochę poczytać, bo błędy takie jak "spokuj" są po prostu straszne... Jaklub Mój pierwszy post w miarę normalny: :boxed: nie wiem jak zrobić chodzenie po platformach tak aby postać się nie zapadała :P ani nie hacczyła. Doradcie mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 4.06.2004 - 14:15 Nareszczie jest forum! Brawa dla Ranmy, że to wreszcie skonfigurował. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...p=7entry7 (-: (boże, już 8 rok na GMCLANie i żadnej gry ukończonej...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 to mój pierwszy post więc witam wszystkich! od ok. 2 miesięcy bawie sie GM'em. forum obserwuje od dawna a teraz jestem z wami. zabrałem sie za 3D. ale nie wiem jak zrobić z kolizje z modelem. ;/ używałem opcji SZUKAJ. prosze was o pomoc. pozdro Pierwszy post I już 3D, jestem z siebie dumny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Moje 3D to 3 post :D Aż żal patrzeć na te stare posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 najstarszego kwiatka już usunąłem kiedyśtamgdzieśtam, ale to się ostało Ja to zrobię. Objekt, za którym ma krążyć ekran, musi być RAZ ustawiony na planszy. W edycji rooma, klikasz zakładkę "Views". Akceptujesz: "Enable to use of Views". Klikasz na jeden z ośmiu viewów. Checkujesz: "Visible when room starts", jeśli ma się wyświetlić natychmiast. Twój view został uruchomiony w grze. Opis opcji: Left - Pozycja viewa pozioma na start - w planszy, nie na ekranie. Top - To samo co wyżej, tyle że pionowo. W - Rozmiar viewa poziomo. H - Rozmiar viewa pionowo. X - Pozycja viewa pozioma - na ekranie. Y - Pozycja viewa pionowa - na ekranie. HBor - Jeśli objekt wyjdzie o tyle pikseli od ekranu, ekran go zaczyna śledzić poziomo. NP: objekt śledziony ma rozmiar 32x32, to wpisuję 300. VBor - To co powyżej, pionowo. HSp - Szybkość śledzenia. Jeśli jest -1, ekran zawsze jest przy śledzonym bez względu na jego szybkość. VSp - To co wyżej - pionowo. Object to follow - Objekt śledziony. To wszystko. Jeśli już się nauczyłeś - trudno. :) haha "checkujesz" "śledziony" zarąbiście written Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Witam! Jestem tu nowy ale pracowałem nad jedną grą. Pierwszy raz zrobiłem gierkę. Jest trochę nie dopracowana, ale to jest moja pierwsza. Zwie się ona Fast Attack polega na łapaniu piłeczki. Może to nie hit tysiąclecia, ale jestem z tego dumny. oto link: http://rapidshare.com/files/85753185/fa0.6.rar.html zapraszam do ściągania i do oceniania. I proszę pisać ewentualne bugi. Tylko proszę ze na ostro bo będzie mi smutno sad.gif . Sterowanie w grze jest w pliku read lool :D, dobry motyw. Żal mi siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Jeżeli włączy wam się ochrona antyfloodowa odczekajcie około 20 sekund i odświeżcie stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 22 Listopada 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Link nie działa :( :( :( :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 jestem bardzo chętny. Ponieważ jest późno nie chce mi się robi tych 16x16 i ich dołączac. Jutro je dołączę, ewentualnie pojutrze.:D Nie wierzę, że mój 1 post dotyczy grafiki, przecież ja nie umiem rysować do dziś! Następne 3 posty są lepsze ale jak temat każe tak robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam! Z góry mówię iż jestem początkujący w Delphi. Zrobiłem taki programik dla siebie, do którego wpisuje się współrzędne gdzie myszka ma kliknąć. Jak najbardziej klika ale chcę to wykorzystać w pewnej grze. I chodzi o to, że w grze symuluje kliknięcie tylko wtedy gdy uruchomię mój "twór" w Delphi przez Run(F9). Kiedy skompiluje go do *.exe (Project>Build Project1) symulowanie kliknięcia działa tylko np. na pulpicie a w grze już nie. To samo jest z symulowaniem liter klawiatury. Wydaje mi się, że to jest jakiś głupi bład, ale nie mogę go znaleźć, dlatego proszę o pomoc ;d. Uzywam Delphi 7 i mam windowsa viste. Myszkę przesuwam funkcją SetCursorPos(x, y); <--To dziala Symuluje wcisniecie myszki funkcja: mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, x, y, 0, 0); mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, x, y, 0, 0); Klawiatura: keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, 0, 0); keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0); keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, 0, 0); keybd_event(VkKeyScan(#32), 0, KEYEVENTF_KEYUP, 0); Przepraszam, że napisałem to trochę dziwnie ale nie wiem jak to mam wytłumaczyć ;d Z góry dziękuję za pomoc ;) Nie tak źle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Nie złośćcie się jeżeli taki temat już był, po prostu nie wiedziałem co napisać w wyszukiwarce. Otóż problem dotyczy tego: Mam już prawie skończoną wersję 1.0 gry w której chodzi o łapanie spadających przedmiotów za pomocą paletki, jednak nie wiem co włączyć żeby ów przedmioty generowały się same. Pozdrawiam Newfag as fuck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 22 Listopada 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 noo, ładne tło, zostaw takie tylko tak jak 2x wyżej: pixelartowe chmury. ej, każdy był znawcą wszystkiego jak miał 10 lat :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 lool :D, dobry motyw. Żal mi siebie. CATCH THE CLOWN pamiętam jak kiedyś gmclan był tym dosłownie zalewany :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam. robie gre TD i mam problem. Mam ustawione, ze wiezyczka robi object strzal co 40 klatek. W objekcie strzal mam taki kod: if (distance_to_object(potwor2)<300) { move_towards_point (instance_nearest(x,y,potwor2).x,instance_nearest(x,y,potwor2).y, 100); } else {instance_destroy(); } I to działa ale zrobilem drugiego potworka i nie umiem zrobic zeby strzelalo albo w jednego albo w drugiego w zaleznosci od odleglosci (ktory potwor blizej w tego strzela.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Potrzebuje pomocy z alarmem w GM. A więc zrobiłem że podczas kolizji jednego obiektu z obiektem innym zaczyna się odliczanie alarmu ( alarm[0]=30 ) no ale mam taki problem że gdy po kolizji tych objektów szybko stanie się kolizja następnych takich objektów zanim tamten alarm się skończył to ten drugi alarm nie zaczyna się odliczać. Pomógł by mi chyba skrypt mówiący: "jeśli alarm 0 trwa..." (if (alarm0=właśnie jest odliczany)). Ale nie wiem czy jest taki if. MOże ktoś ma też inne pomysły jak sobie z tym poradzić. :( Pomóżcie człowiekowi w potrzebie!! Zabawne, że doskonale pamiętam nad czym wtedy pracowałem, dokładnie pamiętam o co w tym bugu chodziło, jak mi ludzie pomagali, dlaczego ich pomoc nie skutkowała i co dokłądnie w rzeczywistości było tam źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 23 Listopada 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 No to z niecierpliwoscia czekam na beta testy. Zapowiada sie ciekawie. BTW Witam, to moj pierwszy post na tym forum. :D beta testy Soulland Sybille :(((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quindo Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 mam problem przy grze gdzie strzela sie armatą,chodzi mi oto zeby leciała 1 kula na 1,5 s a nie 10 łącze do gry nadole,strzał "ctrl" gra Gorzej niż myślałem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jestem tatalnie początkujący i chciałbym na początek zrobic arkanoida ;D ale nie wiem jak zrobic, zeby objekt /bat/ po natknięciu sie na inny objekt /sciana/ sie zatrzymał ? EDIT: ,a jak dac zeby po zdrzeniu objektów (jak ball walnie w stone ) to zeby jeden z nch rozwalił sie ? 8 lat temu. :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Czy tylko ja jestem tak głupi, że wyświetla mi się tylko 5 ostatnich postów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się