Skocz do zawartości

mallo

Użytkownicy
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mallo

  • Urodziny 13.06.1999

O mnie

  • Skąd
    A właśnie stąd. :)
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Ciekawe.

Ostatnie wizyty

5385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mallo

Minor User

Minor User (4/13)

0

Reputacja

  1. Zrób limit coby się nie dało rzucać ujemną liczbą kości.
  2. mallo

    Foto-galeria

    :thumbsup: Niezłe zdjęcie, ale ten kto trzymał aparat kompletnie się nie zna na fotografii :/
  3. A co robią ctrl-alt-shift-cośtam jeszcze? W instrukcji jest napisane, że triki, ale jakie te triki to już nie. Jak wciskam ctrl lub alt to postać dostaje całkowitego paraliżu, spada z deski i jakieś czerwone kropki (zgaduję, że krew, ale czemu z brzucha który był nawet nietknięty?) z niej lecą.
  4. Dziękuję wam za pomoc, ale... co to ten normalny wektor? Jak używam tego d3d_vertex_normal_texture, to wtedy ściana jest niewidzialna. :/
  5. No niby tak, ale jeśli zamiast (na forum GM czytałem, by tak zrobić) d3d_draw_wall(x2,y2,z+16,x1,y1,z,tex,1,1); wpiszę d3d_draw_wall(x1,y1,z+16,x2,y2,z,tex,1,1); to wtedy jedna strona tekstury, (ta, na którą chcę patrzeć) jest cała czarna, chyba, że wyłączę oświetlenie. To jak je dobrze ustawić??
  6. Witajcie ludziska, po raz pierwszy robię grę 3D, i póki co wszystko było pięknie, dopóki nie dodałem oświetlenia wokół gracza (używając "d3d_light_define_point"), dla efektu podziemi. Teraz, kiedy się przybliżam, ściany się robią ciemniejsze, a kiedy się oddalam - jaśniejsze. O_o Co dziwniejsze, oświetlenie dobrze działa na podłodze/suficie. (Jak by co, ten żyrandol to też jest ściana, ale ona się obraca do gracza ciągle)
  7. mallo

    Wasze fony

    Ale czyż nie było już takiego tematu?
  8. mallo

    Youtube

    A nieprawda, bo najlepsze komentarze (a przynajmniej tak było parę dni temu) są wybierane na podstawie ilości odpowiedzi, co prowadzi do (mniej więcej tak wyglądających) sytuacji...: A nie, pomyłka, byłoby tak, gdyby "lol" ustawił, że każdy może komentować jego komentarze, gdyż DOMYŚLNIE USTAWIONE JEST ŻE MOGĄ TO ROBIĆ TYLKO OSOBY Z MOICH KÓŁEK <_< (zmieńcie tu!!) przez co nie można odpowiadać na komentarze pod własnym filmikiem przez 90%. Głupota. A propos Więc Google nie wie, czy kliknąć imię, czy E-mail. Nie ma to jak doskonale znać to co samemu się tworzy. A najlepsze jest to, że nie ma ani tego, ani tego, a trzeba kliknąć na swój awatar. :rolleyes:
  9. mallo

    Galeria Grafik

    Chwalącemu serduszko dał, a innych zignorował. :E
  10. mallo

    Wasze pulpity

    Ale to ja przerabiałem, w nagłym przypływie nostalgii, nie on... Ja nawet nie hejcę Unity, a teraz znam twoją opinię... >:[
  11. Hmm, chyba to pamiętam z którejś cutsceny z WW... :thumbsup:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...