Will Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Troszkę marnie z optymalnością przy tak mało skomplikowanej geometrii ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Niestety to wina GMowego okna - dziwnym sposobem blokuje OGLa, a w normalnym oknie napisanym w c++ i podpietym pod niego silnikiem smiga O.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 czyli se nie potestuje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Rozwiązanie jest proste.. przepisać bez żadnego połączenia z gm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 czyli po prostu napisać grę w C++? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 @Up - well Duh! xD Probowalem na innym kompie, a tam mi wyskoczyl unexpected error Oo, tak jest lekko slabszy, a screena nie zrobilem bo sie nei bede bawil w przekladanie, tak wlasnie pomyslilem plytke, bo myslalem ze to rw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Właśnie PsichiX - olej GMa. Na siłę wciskasz nam dll'a, mało kto go użyje, mimo, że jest dobry. Myślę, że o wiele łatwiej dla ciebie by było napisac tą grę w C++ niż w GMie, nawet kombinowania będzie o wiele mniej :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 "Myślę, że o wiele łatwiej dla ciebie by było napisac tą grę w C++ niż w GMie, nawet kombinowania będzie o wiele mniej " Źle myslisz.. "czyli po prostu napisać grę w C++?" to jedna z opcji... Można też pokombinować z optymalizacją (frustrum culling na jakiś AABB+octree ) i wtedy powinno być Ok mimo użycia gm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Will, argumenty? Bo na prawdę, nie wiem o co ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Will, co prawda zaimplementowane są w silniku occlusion culling, octtree i jeszcze jedna metoda polegająca na wyświetlaniu tylko tego co mieści się w polu (kącie) widzenia (nie wiem jak to nazwać, ja mówie na to "angle field"). Ale użyłem tu tylko ostatniej metody (nawet dwukrotnie zwiększyła szybkość działania). Spróbuje jeszcze z dodatkowym oknem w osobnym wątku (a że nie musi obsługiwać zbędnych komunikatów bo będzie tylko do renderingu, to na szybkości zyskam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 "Will, argumenty? Bo na prawdę, nie wiem o co ci chodzi..." Zobacz na kod źródłowy gry w języku obiektowym w porównaniu do gm. Jeśli skorzystasz z 2 pierwszych wzrośnie jeszcze szybciej. Testy na kolejnych węzłach będą bardzo szybkie a odpadnie w cholerę geometrii. Powinno się obejść bez dodatkowego wątku, który przyda się dla zasobów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 GML, Will. Ale C++ z kolei pozwala nam wiele "rzeczy" sobie skrócic, a i oferuje o wiele więcej ciekawych rozwiązań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Pental, mi głównie chodzi o czas, musze skonczyc ta gre w terminie, a pisanie jej w c++ przedluzy sie o miesiac przynajmniej (w koncu trzeba zrobic ja od poczatku, dodatkowo ta obsluga komunikatow... trzeba wszystko przemyslec zanim sie zacznie kodzic, a w GM masz to zalatwione). Nie ukrywam ze ta gra bedzie moja ostatnia gra pisana w GM, bo wzielem sie ostro za silnik i w przyszlosci bedzie on calkowicie pod c++, zas do GM zrobie po prostu wrapper. GM dotad bylo mi potrzebne tylko do obslugi komunikatow i grafiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 "GML, Will. Ale C++ z kolei pozwala nam wiele "rzeczy" sobie skrócic, a i oferuje o wiele więcej ciekawych rozwiązań." Przykro mi, że nie potrafisz tego zrozumieć ;/ Wymień te "rzeczy" , które można sobie skrócić dzięki c++... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Will ma rację. Zresztą już jest za późno dla tej gry na przenosiny pod cpp. Cieszę się Psichix że wkońcu zmądrzałeś i konczysz z Gm xD. Pomęczysz się z grami dłużej, ale pomyśl o możliwościach ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Psichix jak odpalam i biore window mod albo fullscreen to błąd: Unexpected error occured when running the game ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 2.8 GHz 512 MB RAM przedpotopowa karta grafiki z 64 MB VRAM i bez shaderów :x LEVEL 0: -------------- MB 0%, Bloom off, window: 5-6 FPS MB 0%, Bloom on, window: 1 FPS MB 50%, Bloom off, window: 3-4 FPS MB 50%, Bloom on, window: 1 FPS MB 0%, Bloom off, fullscreen: 3-4 FPS MB 0%, Bloom on, fullscreen: 1 FPS MB 50%, Bloom off, fullscreen: 2-3 FPS MB 50%, Bloom on, fullscreen: 1 FPS LEVEL 5: -------------- MB 0%, Bloom off, window: 4-5 FPS MB 0%, Bloom on, window: 1 FPS MB 50%, Bloom off, window: 3-4 FPS MB 50%, Bloom on, window: 1 FPS LEVEL 10: -------------- MB 0%, Bloom off, window: 2-3 FPS Podczas wyświetlania tych skrzynek komputer strasznie huczał, aż się bałem, że wybuchnie :D Aha, Bloom u mnie wygląda jak całkowicie biały screen ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 @Bartas: a jaka masz konfiguracje sprzetu? to mi pomoze dowiedziec sie co jest nie tak :) @Korodzik: No ladnie, a jaka to karta dokladnie (nazwa)? Bo przedewszystkim moduł dziala na Radeonach i GeForce'ach. Teraz trzeba go dostosowac do reszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebuspl Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mam ten sam problem co lenin. Włączam w full lub window i pojawia się help. Później już tylko czarny ekran i jeden procek na 100%. Komp: Athlon 64 X2 4200+, 2x2210 MHz 1 gb ram ATI Radeon x1550 256 mb To chyba przez kartę graficzną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 @UP: a system masz 32 czy 64 bitowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebuspl Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mam 32-bitowy. Jakoś nie chcę mi się przeinstalować. Ale mogę sprawdzić na 64, przynajmniej będę miał pretekst do formata, który czeka już od 3 miesięcy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 A mi pokazało się czarne okno i nic więcej po ustawieniu wszystkiego tak jak chciałem. Konfiguracja kompa: Athlon 2500+ XP, Geforce FX5200, 768MB RAM. To samo co u osób powyżej, ale odpalałem na Windowed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 laptop procesor: Intel Pentium Dual-Core Inside 1.8 ghz (2 rdzenie) ram: 2 gb system: vista home basic 32-bity grafika: intel gma x3100 (tak wiem ze syf) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 @SEbus - nie instaluj 64 bitowki, ja kupilem i tak naprawde wyzucilem kase w bloto Oo, musialem az iz mialem te 6 gb pamieci, ale potem po 2 tyg zaczal sie strasznie mulic, i nic sie nie dalo robic :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 @SEbus - nie instaluj 64 bitowki, ja kupilem i tak naprawde wyzucilem kase w bloto Oo, musialem az iz mialem te 6 gb pamieci, ale potem po 2 tyg zaczal sie strasznie mulic, i nic sie nie dalo robic :( Żal mam 64bity z 2 lub 3 miechy, nie uważam, że to strata sianka ;[ nawet nawet systemik (:P) Okienkowe(60fps) Full Screen(30fps) PS: nie wiem ocb, ale jak spuszczę okienko i potem je szybko włączę to nawet do 1k FPS dochodzi a jak "patrze" to max 60 i to tylko 60... nie mogę więcej... @OFF-TOP: projekt QuadDLL {QuadEngine,QuadSFX,Quad3D} upadł! pliki zostały usunięte przez tatę, po czym sformatował kompa ;( PS: ale zaczynam nowy projekt TroEngine(1 moduł bez żadnych innych dodatkowych(particle, physics, wszystko w jednym ;P)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 9 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 @Korodzik: No ladnie, a jaka to karta dokladnie (nazwa)? Bo przedewszystkim moduł dziala na Radeonach i GeForce'ach. Teraz trzeba go dostosowac do reszty. NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8x (Microsoft Corporation)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 HP Pavilion dv9000 RAM: 3.00 GB Procek: Intel CORE2DUO 1.66 GHz Grafika: NVIDIA GeForce 8400M GS 256MB System: Microsoft Windows Vista Home Premium 32bit Problem jak już mówiłem: Unexpected error occured while running the game występujący po wybraniu trybu ( window/fullscreen ). Nie działa na obu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 GF6 ( 6600GT ) mi się spaliła i korzystam ze starej GF2 ( MX400 ). Bloom nie działa poprawnie, a z tymi efektami ( Bloom lub Motion ) osiąga max 1 FPS :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 lol a ja mam zwykła geforce 6600^^ i mi się nie spaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Heh, czyli na to wygląda że do gry użyje zarówno GMowego renderingu jak i modułu graficznego silnika, do wyboru. Bo gra musi działać na każdym kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się