Skocz do zawartości

2012


PsichiX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 427
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jak to bywa, brak wiary w ukończenie, w sumie się nie dziwię Wam, jednak po raz kolejny powtarzam - ukończenie tej gry w terminie leży w moim interesie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogles znajsc sie w samym budynku, a jedynie fala uderzeniowa mogla Cie rzucic w budynek i trzymac kilka sekund w powietrzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fala uderzeniowa charakteryzuje sie tym ze ma pewna predkosc rozchodzenia, a normalne ze nie osiaga predkosci swiatla i tym samym nie ma natychmiastowej reakcji, za to jest zalezna od odleglosci od wybuchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie doublepost - wazna rzecz ;P

Skończyłem moduł graficzny XenoNa i oddaję w Wasze ręce test tego modułu, abyście mi powiedzieli jak Wam działa (dokładnie chodzi mi o fps z bloomem, bez blooma, z motion blurem, bez motion blura (0%), w trybie pełnoekranowym, w trybie okienkowym, oraz przy różnym poziomie ilości obiektów (niech to bedzie: 0, 5 oraz 10))?

Na przykład taki szablon (oczywiście tylko propozycja, choć dokładne dane to lepsze zmodyfikowanie silnika):

 

Tryb | FPS:

--------------

Bloom On:

Bloom Off:

Mblur On:

Mblur Off:

Fullscreen:

Window:

Tryb | FPS:

--------------

Bloom On:

Bloom Off:

Mblur On:

Mblur Off:

Fullscreen:

Window:

Tryb | FPS:

--------------

Bloom On:

Bloom Off:

Mblur On:

Mblur Off:

Fullscreen:

Window:

 

Dzięki temu będę wiedział jak dostosować moduł aby wszystko działało płynnie. Poza tym koniecznością dla mnie będzie dodatkowo umieszczenie renderingu do osobnego okna ponieważ okno GMa dziwnie ogranicza OGL (u mnie max FPS jest 60 nawet przy jednym boxie, a w normalnym oknie napisanym w c++ działa normalnie szybko O.o).

Wsadziłem tam najbardziej obciążające efekty (Bloom i Motion blur; można je wyłączyć) abym się mógł od Was dowiedzieć jakie parametry musze zmodyfikować, tak więc liczę na Was ;)

 

DOWNLOAD: https://gmclan.org/up1105_3_XeDI_0800_GraphX_test.html

 

Screeny:

screen0co7.th.jpg screen1im9.th.jpg screen2ea0.th.jpg screen3fullxf7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ożesz, zapomniałem, już wrzucam update

EDIT: Glaux.dll dodany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podaj proszę konfigurację swojego kompa, to mi pomoże zoptymalizować silnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostro, jednak wpakowanie najbardziej obciazajacych efektow to byl zly pomysl ;/ przepraszam Konrad za karte grafiki, huh, nie badz zly, w koncu skad mialem wiedzie? u mnie wszystko w miare w normie, nic sie nie psuje, nie wiesza, a karte mam srednia.

 

Dzieki Cekol za informacje, teraz zabieram sie za osobne okno, bo GM strasznie zamula huh..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Jeden box]

900 FPS--------------800 FPS--------------210 FPS--------------210 FPS

boxtest0ra5.th.pngboxtest02un2.th.pngboxtest03on8.th.pngboxtest04od6.th.png

[121boxów]

230 FPS--------------110 FPS--------------80 FPS--------------130 FPS

boxtest5sk5.th.pngboxtest52mj6.th.pngboxtest53ny2.th.pngboxtest54pk9.th.png

[441boxów]

80 FPS--------------35 FPS

boxtest10iu7.th.pngboxtest102iv8.th.png

30 FPS

http://img178.imageshack.us/my.php?image=boxtest103th4.png

60 FPS

http://img529.imageshack.us/my.php?image=boxtest104fg3.png

musiałem dać linki bo jest jakieś durne ograniczenie 10 obrazków w poście

 

PsichiX wszystko robiłem na okienku nie na fullu.

Są 4 testy:

1. Bliska kamera (5) 0% bluru, bloom off

2. daleka kamera (100) 0% bluru, bloom off

3. Bliska kamera (5) 99% bluru, bloom on

4. daleka kamera (100) 99% bluru, bloom on

i tak 2 razy jeszcze z inna ilością boxów.

 

Intel Core2 Duo E4500 2.20GHz@2.20GHz

2GB RAM

Radeon HD 3800 ( 512MB )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ożesz, dzieki Huderlord :D

Na chwile obecna dzieki testom zauwazylem jedna wazna rzecz: na Radeonach smiga, na GeForce'ach zamula (O.o) a inne karty to nie wiem (wazne dla mnie teraz jaka karte mial Konrad-GM?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze i najwazniejsze: ROZPAKUJ ARCHIWUM ZANIM ODPALISZ PROGRAM :)

A poza tym sprawdz jaka masz wersje OpenGL w systemie (1.4 to minimum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...