Konrad-GM Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 @UP: Zgadzam się, mogło by być tak że niektóre potwory ( losowo ) są "wściekłe" które gonią przy zbliżeniu się do nich ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 @UP: Zgadzam się, mogło by być tak że niektóre potwory ( losowo ) są "wściekłe" które gonią przy zbliżeniu się do nich ;p Nom, a część mogłaby być taka neutralna - dopóki nie zaatakujesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 The Character "Shadow Of Darkosen" will appear in dark forest, nobody knows the time and date when it will be. He will give You a special quest, You will be able to choose between "I agree" or "No, I am too weak!" - death or award make Your choose! The new character will appear only when You are alone without any friends in the dark forest. 'Postać "Cień Darkosena" pojawi się w ciemnym lesie, nikt nie zna dnia (daty) ani godziny kiedy to nastanie. On zleci ci specjalne zadanie, będziesz mógł wybrać pomiędzy "Zgadzam się" a "Nie, jestem za słaby!" - śmierć lub nagroda będzie twoim wyborem (?). Nowa postać pojawi się tylko wtedy, gdy będzie sam bez jakichkolwiek przyjaciół w ciemnym lesie.' Ja bym to rozumiał bardziej jako "Twój wybór zadecyduje o Twojej śmierci albo nagrodzie".Oczywiście mogę się mylić ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Mi wystarczy mały licznik w postaci ikonki ostatnio zabitego potwora pokazujący ile jeszcze trzeba w przybliżeniu zabić przeciwników tego typu, aby dostać poziom ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Albo, w ogóle jakiś licznik zabitych już bestii :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 No i jeszcze chcę zrobić tak, że potwory jak widzą dwóch graczy, to atakują najsłabszego. W Almorze widziałem przypadki blokowania potworków przez silniejsze postacie, aby słabi mogli bezkarnie stać i zabijać potworki :D nie zmieniaj tego... to było akurat dobre... wtedy można doprowadzić do podziału na strzelców i blokerów, tym samym większa zabawa będzie w np. organizowaniu huntów czy questów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 nie zmieniaj tego... to było akurat dobre... wtedy można doprowadzić do podziału na strzelców i blokerów, tym samym większa zabawa będzie w np. organizowaniu huntów czy questów :) Popieram . Bo jakbys to Borek zmienil to ta gra zmienila by sie pod wzgledem 'teamowej' rozgrywki na kozysc 'solo' rozgrywki a to nudzi szybko . Lepsze w mmo sa wyprawy , wbijanie lvli druzynowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Na bosach który można zabijać z równą korzyścią jak expienie na "szybko". rozumiecie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Moze gdy dostaniemy questa zeby zabic np. 5 pajakow, to pojawia sie licznik ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Moze gdy dostaniemy questa zeby zabic np. 5 pajakow, to pojawia sie licznik ? Pozdrawiam No to jest IMO oczywiste ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Z punktu technicznego może to i ładnie wygląda , ale jak się chce zrobić coś z fabułą lub/i klimatem to sobiej akoś niewyobrażam żeby jacyś herosi z licznikami chodzili. Oczywiście rozumiem że Almora może też być normalnym mmorpgiem bez fabuły stawiającą na oklepane schematy :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Z punktu technicznego może to i ładnie wygląda , ale jak się chce zrobić coś z fabułą lub/i klimatem to sobiej akoś niewyobrażam żeby jacyś herosi z licznikami chodzili. Oczywiście rozumiem że Almora może też być normalnym mmorpgiem bez fabuły stawiającą na oklepane schematy tongue2.gif. Jezu, nie przesadzajcie znów. Może od razu wywalmy cały interefejs, podgląd ekwipunku i kursor? Bo przez to traci klimat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Z punktu technicznego może to i ładnie wygląda , ale jak się chce zrobić coś z fabułą lub/i klimatem to sobiej akoś niewyobrażam żeby jacyś herosi z licznikami chodzili. Oczywiście rozumiem że Almora może też być normalnym mmorpgiem bez fabuły stawiającą na oklepane schematy :P. Ale licznik jako czesc interfacu czemu nie , ulatwialby sprawe , nie trzeba by bylo liczyc zabitych. ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Ja w zasadzie niewiem nawet po co liczyć tych zabitych.Nudzi Wam się gra że musicie coś liczyć żeby z nudów nie paść ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Ja w zasadzie niewiem nawet po co liczyć tych zabitych.Nudzi Wam się gra że musicie coś liczyć żeby z nudów nie paść ? Mówimy tu o questach w których trzeba zabić określoną ilość ludzi/potworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 1.Wiecie co? Ja bym wprowadził do Almory płeć przeciwną. :D 2.Fajne by były urozmaicone zaklęcia czyli nie tylko kula ognia jedna większa druga mniejsza ale takie rzeczy jak na przykład wcześniej wspominana niewidzialność oraz szybsze chodzenie, ochrona przed ogniem itp., teleportacja, leczenie, rozpraszanie magi, przywołanie chowańca, ochrona przed złem (czyli zwiększenie odporności na ataki złych potworów i postaci ale za to obniżenie odporności na ataki dobrych)... 3.Dodałbym coś żeby walka drużynowa była bardziej opłacalna od samotnej i żeby ludzie chcieli ze sobą współpracować. Edit: Co do PVP to ja bym to zrobił tak, że jak jakiś PK kogoś zabije to trafia na list gończy i zabierane jest mu 5% kasy, które staje się nagrodą za zabicie owego PK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 @UP: a teraz wyobraź sobie: PK przenosi kasę do depozytu albo na 2 postać i idzie zabijać ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jezu, nie przesadzajcie znów. Może od razu wywalmy cały interefejs, podgląd ekwipunku i kursor? Bo przez to traci klimat? Szczerze to byłby fajny pomysł. :thumbsup: Fajnie by to wszystko wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 To może jeszcze potwory typu "sense casting", czyli jak zaczniemy w jego pobliżu rzucać czar ofensywny(nie mogę być pewien, ale w A1 był jakiś czas rzucania czaru zanim się walneło pociskiem czy czymśtam), to się wkurza i leci na nas(i sądzę, że przy ataku miałyby szansę na przerywanie czarów). Przy szybszych potworkach byłoby to wręcz wyzwaniem dla maga, aby rzucić czar wystarczająco szybko, by wyeliminować wroga. Następny pomysł to czary odrzucające, które są czarami nakierowanymi bezpośrednio na cel(np. pioruny) i w wyniku zderzenia z potworem spowodowac nie tylko obrażenia, ale także krótki bezwładny ruch potwora od bohatera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Pierwsza część normalna: Fajny pomysł z chowańcem, można by takowe kupować (a nie przyzywać :angry: [przyzwać to można jakąć eteryczną bestie]), Druga część nienormalna xD: Mogły by mieć poziomy (tzw coraz silniejsze by były) a jeśli ten pomysł by miał wskoczyć na wyższy poziom to nasze stwory mogły by mieć własne zbroje, ale jako całe, nie w częściach; i mogły by być też różnych klas na przykład do ujeżdżania co by szybszym być, jakieś pomagające w walce i leczące czy coś takiego (takie np małe latające w około gracza coścosie xD) Ta druga część chyba rzeczywiście jest troche nienormalna (czytaj "bardzo zawansowana" xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Druga część nienormalna xD: Mogły by mieć poziomy (tzw coraz silniejsze by były) a jeśli ten pomysł by miał wskoczyć na wyższy poziom to nasze stwory mogły by mieć własne zbroje, ale jako całe, nie w częściach; i mogły by być też różnych klas na przykład do ujeżdżania co by szybszym być, jakieś pomagające w walce i leczące czy coś takiego (takie np małe latające w około gracza coścosie xD) Prosze tylko nie to , ja bardzo duzo czasu gralem w pokemony , nie chcialbym do tego wracac raczej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Może taki sklep z jajami potworów? Z jaj wykluwały by sie potworki, i dorastały ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 @Harvester: Tak tak i jeszcze by sie je karmiło, wychowywało i zmieniało pieluchy. ;O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ALe to takie oklepane :P.Lepiej zastanawiać się nad samym systemem gry niż nad "czarami" i "stuffem" bo to przeważnie zależy od wyobraźni autora i napewno Borek ma tysiące pomysłów na jakieś czary , które z braku czasu nie są realizowane :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 To może odrazu zmienić tytuł z Almora: Time Of Darkosen na Almora: Happy Time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Oj wy to macie problemy. Wszystko wam się kojarzy z pokemonami. A np BG2? Tam też były chowańce! A i płeć przeciwna to dobry pomysł :D A ja jestem za tym żeby magowie mieli czary offensywne i tzw buffy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Może taki sklep z jajami potworów? Z jaj wykluwały by sie potworki, i dorastały ;p to mi śmierdzi na kilometr kal online *brakowało docinka a kiedy już dorosną możemy sie w nie zamienic (ja gralem prawie we wszystkie mmorpg jakie sa na swiecie no z tych bardziej slawnych najbardziej polubilem l2 ;p) A tak na serio: To czy będzie można sprzedawać swoje konta np na allegro?? za realna kase i nie bedzie to karalne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie będzie żadnych zwierzaków własnych i tym podobnych bzdur... Jak coś, to tylko czar przywoływania jakiś potworków na chwilę. Nie chcę zabierać klimatu Almorze, wszystkim napakować grę, to też niedobrze. @Propa avatary są super :D A tak na serio: To czy będzie można sprzedawać swoje konta np na allegro?? za realna kase i nie bedzie to karalne?? Szczerze mówiąc nie wiem jak to się ma prawnie, ale ja nie widzę nic przeciwko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (ja gralem prawie we wszystkie mmorpg jakie sa na swiecie no z tych bardziej slawnych najbardziej polubilem l2 ;p) Podziwiam Cię że zdołałeś dokładnie zapoznać się z każdym z setek mmorpgów ( albo tysięcy, ale bardziej na setki bym stawiał) :bye1: . PS. Sprawdzić skrzynkę odbiorczą,ew. skrytykować ^^ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Jeśli Almorka:ToD będzie naprawdę zoptymalizowana,to może nawet sobie pogram :P Udało mi sie uruchomić "jedynkę" na moim złomie: 1GHz Grafika:32MB 320MB RAM + RAM Idle SE :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi