Skocz do zawartości

art22pl

Użytkownicy
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana art22pl w dniu 24 Października 2023

Użytkownicy przyznają art22pl punkty reputacji!

O art22pl

  • Urodziny 22.01.1994

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

  • Skąd
    Małopolska
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Adres www
  • Hobby
    Game Maker, c++ & java

Ostatnie wizyty

2 985 wyświetleń profilu

Osiągnięcia art22pl

  1. No to nawet nie wiedziałem. Co prawda, w marketplace jest udostępniony shader za darmo... no ale każde rozwiązanie ma swoje plusy 🙂
  2. Tytuł: Szklarnia 360 Gatunek: Symulator Opis: Pobijaj rekordy zbiorów, udoskonalaj formy sadzenia i zbieraj pieniądze. Zapoznaj się ze szklarnią i sadzeniem warzyw, zobacz czy się do tego nadajesz! Gra może służyć jako mini poradnik i pozwoli wam poczuć przedsmak prowadzenia domowej szklarni. Download: GooglePlay Rozmiar pliku: 42mb Autorzy: Artur Orlecki Screeny: Dodatkowe info: Stwórz własną grę na podstawie zdjęć 360! Udostępniam dla was skrypt 360 - Marketplace
  3. Witam, Jeśli jest ktoś zainteresowany tworzeniem gier ze zdjęć sferycznych 360 to zachęcam do skorzystania z mojego projektu - https://marketplace.gamemaker.io/assets/11464/script-360-hd-vr Tutaj darmowa gra która powstała na bazie projektu, dostępna na androida - https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.optimx.greenhouse Pozdrawiam
  4. Idealne do nauki PHP i JS 👍
  5. Jest klimat, dźwięki robią swoje. Niestety chwilę po odszukaniu córki doktora i zabraniu strzelby, zginąłem i po odrodzeniu nie mogłem strzelać. Wyskakiwał taki błąd po wciśnięciu spacji :
  6. art22pl

    Survival Matters

    + Za ciekawą fabułę, taka na topie z tym tlenem 👍 . Lubię gry "oldschool", więc pozostaje tylko czekać..
  7. Tak, dokładnie. I nie było dostępu do tych plików (nie wczytywało ich), więc ścieżkę dodałem do get_open_filename() żeby wymusić dostęp dla sandbox(klikając tylko "otwórz") i nic to nie dało... Aplikacja uruchomiona po przez skojarzenie rozszerzenia, za każdym razem nie miała dostępu dla plików zewnętrznych (nawet bez sandbox). Taki był ten błąd. Co do get_string() - to fajnie, że tak to pozostanie. Czyli, puki co.. mogę śmiało aktualizować GM i wrócić do starszych projektów.
  8. nie dobrze, też miałem z tym problem. Tyle że, w moim projekcie korzystałem jeszcze z get_string() a właśnie te funkcje usunęli.... i teraz będę musiał wracać do starszych wersji GMS. Mam jeszcze inny problem... jak się skojarzy pliki z programem (np. pliki graficzne), to po ich otworzeniu aplikacja nie ma dostępu do tych plików (z i bez sandbox) Ponadto, otwarta w ten sposób aplikacja nie otwiera plików za pomocą get_open_filename() - zgłoszę to, jeśli w tej ostatniej wersji też nie będzie działać.... To problemy jakie miałem na Windows , na Mac booku też występują problemy z otwieraniem plików (w testflight też) i to zgłaszałem już dawno...
  9. Też zauważyłem ten problem, application_surface działa lepiej od nowych tworzonych surface . Próbowałem różnych funkcji i filtrowania itp i nic... Tylko skalowanie pomagało.
  10. Na dobry początek, gra zapowiadała się ciekawie. Niestety, po krótkiej rozgrywce mam kilka pytań i wskazówek. Gra zaczyna się z powolnym wprowadzeniem, przydałoby się trochę dynamiczniej, zwłaszcza ruch kamery. I może jakieś winetowanie na filmiku, tak żeby odróżnić scenki od gry. Brak informacji o klawiszach, na szczęście się domyśliłem, pokonałem kilku wrogów ale zabrakło mi amunicji żeby zabić bosa... uważam, że nie da się go pokonać... Wrogowie widzą mnie przez ściany i zgłaszają alarm. Domyśliłem się, że można go wyłączyć - ciekawy pomysł. Widzę, że jeszcze masa pracy jest do wykonania przy tym projekcie. Jak na demo, jest ok. Powodzenia
  11. Jeśli chodzi o 8.1 to kodem : dla create sound_start = 0 dla wydarzenia z odtworzeniem 1 dźwięku np. kolizja sound_play(nazwa_odtwarzanego) sound_start = 1 dla np. step if sound_start = 1 and sound_isplaying(nazwa_odtwarzanego) = false { sound_play(nazwa_kolejnego) sound_start=0 }
  12. Być może to inny problem , spróbuj wyłączyć z wyświetlania te zielone pagórki . Jeśli problem ustąpi to wina tego tła z górkami , Ponieważ z tych screenów które przesłałeś w żaden sposób rozdzielczości tła n ie zgadzają się z tymi wymiarami , tak samo jak ten pasek .
  13. No to faktycznie duża rozdzielczość , w starej wersji GMS , był taki błąd . Ale teraz nie powinno być problemów , co do zrzutu - prześlij kod którym ustawiłeś tło lub z menu (rooms-room-backgrounds) i tło które jest wyświetlane niżej , prawdopodobnie Background 1.
  14. Przypomina mi to mój stary projekt boksu 3d w GM 8.1 :) , był multi tcp/ip dla 2 osób .. Miałem projekt wskrzesić bo animacje były straszne , ale zbyt dużo boksu (gier) już aktualnie jest i to na dobrym poziomie . Mimo to ten projekt wygląda całkiem nieźle !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...