Skocz do zawartości

Cannon Fodder

Użytkownicy
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Cannon Fodder

  • Urodziny 27.02.1982

Informacje

  • Team
    Brak
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    Brak

O mnie

Ostatnie wizyty

970 wyświetleń profilu

Cannon Fodder Osiągnięcia

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. OK, stworzyłem coś takiego, ale nie działa to tak do końca jakbym chciał bo dźwięk drugi jest odtwarzany po pierwszym ze słyszalnym opóźnieniem Ktoś wie jak to poprawić? CREATE sound_start = 0 start = 0 x=1 STEP if( keyboard_check_pressed( vk_space )) {sound_play(sound0) sound_start = 1} if sound_start = 1 and sound_isplaying(sound0) = 1 x=2 if x=2 and !sound_isplaying(sound0) {sound_play(sound1) x=0} sound1.gmk
  2. art22pl, no coś nie wyszło, sprawdzisz proszę? sound.gmk
  3. Dziękuję za odpowiedź, ale wydaje mi się że mam niezgodną wersję GM. Posiadam starszą wersję 8.1
  4. Witajcie, jak zrobić aby po zakończeniu odtwarzania dźwięku uruchomił się inny dźwięk. Pozdrawiam
  5. kod jest poprawny, ale chyba mój problem jest bardziej złożony . Dziękuję za odpowiedź
  6. Racja..dwóch Jestem amatorem i opieram się na gotowcu z przykładów https://www.gmclan.org/index.php?sciagnijplik=181 a tak mi idzie
  7. Witam, tworzę grę platformową. Chciałbym aby nie można było wcisnąć na klawiaturze na raz dwóch przeciwstawnych kierunków. Gdy np. trzymamy kierunek w prawo to w tym momencie przycisk w lewo jest deaktywowany. I tak samo w przypadku góra dół. Jak to zrobić prostym kodem?
  8. Tytuł: FIREBALL Gatunek: gra zręcznościowa Opis: FIREBALL to kolejna nowatorska odmiana starego, dobrego Arkanoida, której akcja dzieje się w kosmosie. Tak jak w standardowym arkanoidzie celem gry jest zbicie wszystkich cegiełek z planszy za pomocą piłeczki i kierowanej myszą, paletki. Podczas zbijania bloczków pojawiają się ciekawe bonusy które ułatwiają lub utrudniają grę. Gra posiada 10 układów i trzy stopnie trudności (prędkości). Na przejście układu gracz ma 4minuty. Jeśli czas zostanie przekoroczony, gracz traci jedno z 3 żyć. Dużym utrudnieniem jest latające UFO, które zrzuca bomby. Trafienie bomby w paletkę powoduje jej utratę, co z kolei przyczynia sie do utraty piłki. Za trafienie piłeczką w ufo otrzymujemy czerwona monetę, którą można zebrać. Zebranie 5 czerwonych monet daje nam dodatkowe życie. Warto także zbierać żółte gwiazdki. Zebranie pięciu gwiazdek, daje możliwość uruchomienia "ognistej kuli" (kliknięcie lewym guzikiem myszy). Całość utrzymana w wesołym i ciekawym klimacie może być naprawdę udaną zabawą. Download: https://gmclan.org/up6024_4_fireball.html Rozmiar pliku: 6.5 MB, gra spakowana RAR'em, po rozpakowaniu zajmuje niewiele więcej. Autorzy: Nie jestem biegłym programistą więc gra ma troszkę niedociągnięć, można powiedzieć że jest to wersja BETA. Grafika, muzyka i dźwięk są pobranie z darmowych, ogólnie dostępnych źródeł. Wszystko połączone zgrabnie w całość dało taki oto efekt. Screeny:
  9. tak własnie, ale jeżeli jest poniżej 69 lub równe, to wpis nie pojawia się. taka lista TOP TEN
  10. yym. czytaj wyżej, u mnie score będzie zawsze większe od 0, a jak przestawię znak to w ogóle nie wypał, bo każdy mój dodatni wynik ściągnie mi do zera...
  11. hmm... rozumiem. Nie wiem czy coś to da, ale już sprawdzam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...