Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.12.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. I am Lord

    collision circle

    Tutaj dorzucę taką drobną informację bo zapewne @Ice Cube nie będzie wiedział. distance_to_point() które Gnysek podał zwraca odległość od punktu do najbliższej krawędzi bounding boxa obiektu zaś funkcja point_distance() którą także możesz tutaj użyć zwraca już odległość między jednym punktem a drugim.
    1 punkt
  2. gnysek

    collision circle

    Jak chcesz zniszczyć wszystko w promieniu 100px, to nie korzystasz z collision_circle. Collision_circle zwraca informację, czy w kole o danym promieniu zachodzi kolizja z innym podanym obiektem. 1) w gms2 można użyć collision_circle_list 2). pozostałe sposoby with (obj_potwor) { if (distance_to_point(other.x, other.y) < 100) { instance_destroy(); }}
    1 punkt
  3. Konrad-GM

    collision circle

    Cześć, funkcja collision_circle (jak każda funkcja zaczynająca się od collision_*) zwraca ID instancji, także other Ci tutaj nie zadziała. Musisz zapisać ID do zmiennej tj. var potwor = collision_circle(x, y, 100, obj_potwor, false, true); while (potwor != noone) { with (potwor) { instance_destroy(); } potwor = collision_circle(x, y, 100, obj_potwor, false, true); } Dałem funkcję w pętli, ponieważ funkcje collision_* zwracają Ci tylko ID jednej instancji. Dla GMS1.4+ zamiast with(potwor) można zapisać instance_destroy(potwor)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...