Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    203
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Ice Cube w dniu 15 Marca

Użytkownicy przyznają Ice Cube punkty reputacji!

Reputacja

2 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 01.01.1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

2138 wyświetleń profilu
  1. Właśnie niestety gm8, ale muszę w nim skonczyć projekt, bo konwersja na gm2 nie wchodzi w grę. Muszę znaleźc złoty środek, by gra działała na słabych i mocnych kompach, tak by fps był w granicach 15-30. Czytałem coś o delta time, ale nie wiem jak to ugryźć. Dawno dawno temu jak programowałem w assemblerze aby spowolnić program stosowało sie pętele opóźniające z instrukcją NOP . ale muszę mieć jakiś odnośnik czasowy do danego komputera na którym gra będzie odpalana. Myślę nad czymś takim by : 1.sprawdzić jak szybki jest dany komputer 2.jeżeli za szybki to
  2. Hej Gdy odpaliłem moja grę na kompie u kolegi z 15 fps nagle wskoczyło do 60 fps!!, w grę nie dało sie grać.. wszystko działało za szybko. Na moim kompie max fps to 15 i tak gra sie dobrze. jak to ograniczyć? , czy wystarczy w roomie wpisać speed =15 i wtedy wszędzie na szybkich kompach będzie te 15 ? czy idzie dać obiekt z kodem co będzie pilnować prędkości gry, by nie przekroczyła danego progu? pozdro
  3. bloki: //1 d3d_draw_wall(1880,1310,80,1940,1310,0,background_get_texture(blok1),1,1); d3d_draw_wall(1940,1310,80,1940,1410,0,background_get_texture(blok1),1,1); d3d_draw_wall(1940,1410,80,1880,1410,0,background_get_texture(blok1),1,1); d3d_draw_wall(1880,1410,80,1880,1310,0,background_get_texture(blok1),1,1); //2 d3d_draw_wall(1990,1420,106,2190,1420,0,background_get_texture(blok2),1,1); d3d_draw_wall(2190,1420,106,2190,1580,0,background_get_texture(blok2),1,1); d3d_draw_wall(2190,1580,106,1990,1580,0,background_get_texture(blok2),1,1); d3d_draw_wall(1990,1580,106,19
  4. niestety przesunięcia nic nie dają
  5. W gierce 3d mam sporo budynków różnej wielkości i pod różnym kątem porozrzucanych po planszy. gdy jestem blisko jakiegokolwiek budynku to wygląda on dobrze, natomiast jeżeli sie oddale od niego dosyć daleko to jego boki migotają, nakłądaja sie na siebie textury scian. bloki sa zbudowane z 4x d3d_draw_wall textury starałem się by miały wymiary 256x256 lub 256x128 pix. Idzie to jakoś poprawić ?
  6. Chciałbym aby w ciągu 60 sekund jeden obiekt pojawił się, a drugi zniknął przy uzyciu alpha, oczywiście uwzjgędniając w obliczeniu by nie dzielic przez zero. Drugi obiekt jakos nie działa.. nie mam pomysłu na niego sekunda+=1 if sekunda>59 end draw_set_alpha(sekunda*0.016666) draw obj1 draw_set_alpha(1/sekunda) draw_obj2
  7. Właśnie w tym problem, ze dzwięki to prawdziwe wavy. Odkąd zacząłem stosować odtwarzanie dzwięków z zastosowaniem sound_add(),które po odtworzeniu są gumowane sound_delete() niektóre nie grają.. i to jest jakby losowo, gdy podopisuje coś w kodzie... Zastanawiałem się, czy komputer nie potrzebuje więcej czasu na wyczyszczenie dzwieku z ramu jakąs komendą typu (nic nie rób przez jeden takt) ewentualnie czy moja karta muzyczna nie wyrabia..
  8. Cześć Możecie mi wytłumaczyc różnice miedzy sound_delete v$ sound_discard ? gdzie i co stosować ?
  9. Pojawił sie pewien problem z sound_delete ,poniewaz nie odtwarza niektórych dżwieków. przykladowy kod: wiadomosc=choose(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9) if wiadomosc=0 { m=sound_add(working_directory+"\gra\1.wav",0,0) sound_play(m) show_message("1") sound_stop(m) sound_delete(m)} if wiadomosc=1 { m=sound_add(working_directory+"\gra\2.wav",0,0) sound_play(m)show_message("2") sound_stop(m) sound_delete(m)} itd.. czasem nie odtwarza w ogóle dzwięku 7 i 5, w podobnych kodach tez niektóre dzwieki nie są odtwarzane a niektóre dłuższe pod koniec odtwarzania lekko si
  10. Stworzyłem małego rpg-a ,ala Gothic są w nim postacie , mają sporo do powiedzenia więc będą przemawiać XD, dlatego potrzeba ładowania plików. Pozostanie chyba if ze względu na ilość plików , a będą to w miare krótkie zdania
  11. if i =1 {m=sound_add(working_directory+"\kruk.wav",0,0) sound_play(m)} działa ! -------- sprawdze jeszcze później tego castera
  12. i=show_message_ext (" Graj ","kruk","muzyka2","muzyka3") if i =1 {m=sound_add(muzyka/kruk.wav,0,0) sound_play(m)} unknown variable ! nie wiem jak to rozgryźć ------------------------------- Masz dostęp do jakichś extensions odtwarzaczy plików muzycznych ? ale na gm.8
  13. Hej Chciabym odtwarzać dźwieki z katalogu "muza" dołączonego do gry ( będzie tam bardzo dużo dźwięków/głosów i nie mieszczą mi sie one jak pakuje je do gry w sound). Ponizej przykładowy kod, który myślałem, że zadziała: i=show_message_ext (" Graj ","kruk","muzyka2","muzyka3") if i =1 {if file_exists(muza/kruk.wav) sound_play(muza/kruk.wav)} if i=2 {if file_exists(muza/muzyka2.wav) sound_play(muza/muzyka2.wav)} if i=3 {if file_exists(muza/muzyka3.wav) sound_play(muza/muzyka3.wav)} show_message("koniec") game_end() macie jakieś pomysły ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...