Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. I am vader

    GAMEMAKER LABO

    Threef już remake'uje spanie na klawiaturze :>
    3 punkty
  2. Chell

    CA2017 - Wyniki!

    Panie, Panowie, Koledzy! Mam zaszczyt ogłosić wyniki 9. Community Awards. W kategorii Użytkownik Roku złotego ludzika wygrywa @Czołg Krymski, user, który w 2017 pokazywał nam, czym jest sztuka, jak się robi gry, oraz nieustannie zachęcał społeczność do działania. Dziękujemy! Statuetkę za Cytat Roku drugi rok z rzędu otrzymuje @Wojo - owiany tajemnicą 14-letni człowiek-zagadka, który zdaje się wypowiadać na forum tylko, gdy ma do powiedzenia coś śmiesznego, coś na temat PsichiXa, lub coś na temat egzaminów gimnazjalnych. Walkę na najzacieklejszym w tym roku froncie, o nagrodę za Screen / Film / Gif Roku, wygrywa @Czołg Krymski z Panami tęskniącymi za różem! Chciałbym tutaj coś napisać, ale po co, skoro wszyscy wiemy, że w tym roku galeria grafik należała głównie do niego. Najlepszy Artykuł / Tutorial / Silnik Roku dostarczył nam @PsichiX (po raz 4!) - Multipass Rendering. Obyło się bez żadnych zaskoczeń ze strony twórcy niezliczonej ilości silników, tutoriali i egzotycznych IDE - poszerzył forumowy arsenał o kolejne narzędzie pierwszej klasy. Wciąż czekamy na grę korzystającą z tego, co nam cały czas serwujesz! Czas na pierwszą z nagród growych; Zapowiedzią Roku zostaje Twuj Stary użytkownika @Czołg Krymski! Kolejny wykonany w charakterystycznym dla autora stylu, wizjonerski i zaskakujący z każdym screenem projekt Czołga, który zaczynał jako nieśmiałe screeny pana z siusiakiem na wierzchu w "nad czym aktualnie pracujesz?". Czekamy na demo! Demo Roku okazał się wypuścić @Japanstache. World of Horror skradło serca nie tylko gmclanowiczów, ale graczy na całym świecie, którzy błyskawicznie przepchnęli ideę przez Steam Greenlight. Nie spodziewalibyśmy się po Japanie niczego mniej. Postęp prac nad grą można śledzić na twitterze twórcy. Na arenie Gry Roku kopie kruszyli Czołg Krymski, Adriann, hamtaren, Uzjel oraz ANtY. Wszystkim serdecznie dziękujemy za trzymanie tego forum przy życiu, jednak, niestety, królowa jest tylko jedna. Knights and Monsters @Adrianna wygrało o 3 głowy w głosowaniu. Jeżeli dobrze pamiętam, development gry zaczął się w święta, od refleksji nad swoim ubogim dorobkiem growym. Cóż, mam nadzieję, że najważniejsza nagroda CA będzie wystarczającą motywacją do działania dalej! Gratuluję wszystkim wygranym, i dziękuję wszystkim, którzy próbowali. Próbujcie sił na przyszłorocznym CA!
    2 punkty
  3. Chell

    GAMEMAKER LABO

    Moi mili! Jeżeli nie żyjecie 3 metry pod ziemią (albo i żyjecie, ale mama płaci za internet) słyszeliście o Nintendo Labo - zestawie kartonowych rozszerzeń do Switcha. Jeżeli natomiast umiecie łączyć fakty w locie spodziewacie się już, o co chodzi w tym konkursie. Waszym zadaniem jest przygotowanie gry z kontrolerem kreatywnym. Nie musicie ograniczać się do klawiatury w roli gitary z guitar hero czy leżącej na podłodze i liczącej użytkownikowi pompki, ani do myszki użytej w charakterze bongosów (choć i to wszystko się łapie). Dajcie się ponieść i nie bójcie się korzystać z narzędzi, które wszyscy mamy w domu. Może i nie każdemu będzie się chciało samodzielnie składać Twój wymarzony kontroler, ale to nie problem, jeśli dobrze go sprzedasz. Dla zwycięzcy przewidziane jest 20 polskich złotych (jestem tylko uczniem xD) i, jeżeli będzie >8 uczestników, GameMaker Studio 2 Creator Edition od Uzjela. Czas macie do 28.02.18 23:59, także bring it on! Zwycięzca zostanie wyłoniony w demokratycznym głosowaniu.
    2 punkty
  4. I am Lord

    GAMEMAKER LABO

    Zaraz ktoś zrobi wibrator z pada
    2 punkty
  5. Uzjel

    CA2017 - Wyniki!

    Gratulacje dla wszystkich! Od siebie mogę dać każdemu po 50 punktów reputacji za nagrodę, (Czołg +150!!!11) oraz dodać sekcję z nagrodami. Chell za organizację również dostaje 50 punktów reputacji. Trzymam kciuki, żeby to nie było ostatnie CA.
    2 punkty
  6. I am Lord

    Niezależny zegar gry

    Ale podstawowe zabezpieczenie powinno być.
    1 punkt
  7. Wojo

    CA2017 - Wyniki!

    Znowu dla mnie statuetka za cytat roku, który pisałem dawno temu. Dzięki za uznania oraz zachęcam do następnych konkursów co roku.
    1 punkt
  8. gnysek

    15 lat GMCLANu - świętujemy ?

    Wznawiam temat. Może przy okazji Pixel Heaven ? Wtedy praktycznie wypada też 15 lat jak istnieje hmt.pl, więc dla mnie to jest osobiste święto (15 lat programowania w ogóle). 8 - 10 czerwca, byśmy napadli jakiś Padbar albo inną grową imprezownię w której nie ma afterparty PH akurat
    1 punkt
  9. gnysek

    Niezależny zegar gry

    Jeśli to gra na androida, to ja bym po prostu raz na sekundę zapisywał w pliku INI obecny czas, a potem jak odpalasz grę odczytywał ten czas, odejmował od obecnego i wykonał skrypt dodający zasoby na podstawie czasu np.: GOLD = floor(sekundy/120); // 1 złoto co 2 sekundy WOOD = floor(sekundy/240); // 1 drewno co 4 sekundy Argument, że można zhackować jest słaby, bo nawet jakbyś przes sieć przesyłał czas, to można zhackować request np. przepuszczając go przez PC który udaje router (udostępnianie internetu).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...