Skocz do zawartości

exp

Użytkownicy
  • Zawartość

    1050
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana exp w Rankingu w dniu 7 Wrzesień

exp posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutralny

O exp

  • Tytuł
    Master of Posts

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • GG
    11288402
  • Nagrody
    Cytat roku (CA 2015)
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

11453 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    tylko pamiętaj, że to może brzmieć dobrze na papierze, a w rzeczywistości bardzo trudno osiągnąć odpowiedni balans przy takim zamyśle i gra może być po prostu niegrywalna. jeżeli nawet dla ciebie jest trudna, to większość graczy po prostu wyłączy ją jeszcze na pierwszej mapie, a chyba nie o to chodzi
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    przeczytałem gdzieś kiedyś dobrą wskazówkę odnośnie designu: jeżeli wydaje ci się, że poziom trudności twojej gry jest w sam raz, prawdopodobnie jest zbyt trudna
  3. chyba nie zrozumieliśmy się, chodziło mi o to, że po wykonaniu kroku przez bardzo długi czas nie możemy wykonać kolejnego, co jest męczące, zwłaszcza, jeśli akurat nic szczególnego się nie dzieje. przecież wiadomo, że turowość w roguelike'u musi być teraz przyjrzałem się tej czcionce to faktycznie, myślałem, że jest grubsza. generalnie grafika mi się nie podoba, a można by ją poprawić szybko i łatwo, no ale to twoja gra, więc twój gust
  4. powiem coś więcej, jak będę miał trochę czasu, żeby dłużej zagrać, natomiast na tę chwilę znacznie skróciłbym czas, po którym można ponownie zrobić krok, a najlepiej w ogóle usunąć tę pauzę pewnie grafika nie jest teraz twoim priorytetem, ale ujednoliciłbym grubość piksela i zmienił ten efekt mgły wojny, bo ten na pewno nie pasuje do pixel artu
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    wprawdzie trzeba jeszcze mocno doszlifować ten projekt, ale według mnie działa to dobrze, przynajmniej z tego, co zobaczyliśmy. w sumie można by już nawet to tak zostawić, jeśli reszta gry współgrałaby wizualnie. bardziej irytuje mnie fakt, że zaznaczony portret nie jest zrównany z pozostałymi
  6. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    szanuję, jeden z moich ulubionych polskich albumów. tylko niepotrzebnie robili z tego wydanie dwupłytowe, to chyba nigdy nie wychodzi żadnemu albumowi na dobre
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    piękne to jest. z tej sekwencji trójwymiarowej jednak bym zrezygnował, wygląda fajnie, ale nie pasuje do reszty
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    super to wygląda, przypomina mi generator twarzy z original war
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    a mi się podoba, fajne
  10. aha, rubin pisał o grze tekstowej mmo, więc cały czas miałem w głowie coś takiego
  11. no np. ja nie umiałbym zrobić fpsa, ale jakbym dostał gotowy silnik, to raczej potrafiłbym zrobić grę na nim opartą i pewnie o to chodzi rubinowi. ale są złośliwe skrzaty z was
  12. xD ja się nie znam, ale silnik gry tekstowej to chyba można zrobić w mniej niż tydzień. o ile dobrze rozumiem i chodzi tylko o silnik
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    o właśnie, farmer fran. kiedyś to było
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    ej ja chyba pamiętam, tam była grafika ripowana z harvest moon albo jakiejś innej gierki z takiej perspektywy?
  15. Ignis

    wygląda świetnie i pełna profeska w odróżnieniu od wielu gier indie z krzywymi mordami
×