Skocz do zawartości

exp

Użytkownicy
  • Zawartość

    1055
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana exp w Rankingu w dniu 23 Wrzesień

exp posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutralny

O exp

  • Tytuł
    Master of Posts

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • GG
    11288402
  • Nagrody
    Cytat roku (CA 2015)
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

11489 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    jakie to jest dobre
  2. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    polski słuchacz nie dorósł jeszcze do LSO
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    dla mnie strasznie nienaturalne jest zakrywanie tego, czego nie widzi postać, ale normalnie widziałby gracz. wiem, że niektóre gry wymagają takiego systemu, no ale no nie mogę tak
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    no tak, wyraziłem swoją opinię na forum dyskusyjnym, dobrze łapiesz
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    jestem przeciwko mgle wojny w czymkolwiek oprócz strategii
  6. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    też uważam, że płyt najlepiej słuchać w całości, ale nieczęsto zdarza sie album trzymający równy poziom od początku do końca. zwłaszcza, że teraz muzyki już nie robi się z myślą o tym
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    fajnie wygląda, aż chce sie strzelać do ludzi
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    tylko pamiętaj, że to może brzmieć dobrze na papierze, a w rzeczywistości bardzo trudno osiągnąć odpowiedni balans przy takim zamyśle i gra może być po prostu niegrywalna. jeżeli nawet dla ciebie jest trudna, to większość graczy po prostu wyłączy ją jeszcze na pierwszej mapie, a chyba nie o to chodzi
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    przeczytałem gdzieś kiedyś dobrą wskazówkę odnośnie designu: jeżeli wydaje ci się, że poziom trudności twojej gry jest w sam raz, prawdopodobnie jest zbyt trudna
  10. chyba nie zrozumieliśmy się, chodziło mi o to, że po wykonaniu kroku przez bardzo długi czas nie możemy wykonać kolejnego, co jest męczące, zwłaszcza, jeśli akurat nic szczególnego się nie dzieje. przecież wiadomo, że turowość w roguelike'u musi być teraz przyjrzałem się tej czcionce to faktycznie, myślałem, że jest grubsza. generalnie grafika mi się nie podoba, a można by ją poprawić szybko i łatwo, no ale to twoja gra, więc twój gust
  11. powiem coś więcej, jak będę miał trochę czasu, żeby dłużej zagrać, natomiast na tę chwilę znacznie skróciłbym czas, po którym można ponownie zrobić krok, a najlepiej w ogóle usunąć tę pauzę pewnie grafika nie jest teraz twoim priorytetem, ale ujednoliciłbym grubość piksela i zmienił ten efekt mgły wojny, bo ten na pewno nie pasuje do pixel artu
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    wprawdzie trzeba jeszcze mocno doszlifować ten projekt, ale według mnie działa to dobrze, przynajmniej z tego, co zobaczyliśmy. w sumie można by już nawet to tak zostawić, jeśli reszta gry współgrałaby wizualnie. bardziej irytuje mnie fakt, że zaznaczony portret nie jest zrównany z pozostałymi
  13. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    szanuję, jeden z moich ulubionych polskich albumów. tylko niepotrzebnie robili z tego wydanie dwupłytowe, to chyba nigdy nie wychodzi żadnemu albumowi na dobre
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    piękne to jest. z tej sekwencji trójwymiarowej jednak bym zrezygnował, wygląda fajnie, ale nie pasuje do reszty
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    super to wygląda, przypomina mi generator twarzy z original war
×