Skocz do zawartości

Konrad-GM

Użytkownicy
  • Zawartość

    2692
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana Konrad-GM w Rankingu w dniu 18 Czerwiec

Konrad-GM posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

54 Duża Cegła Społeczności

O Konrad-GM

Contact Methods

  • Website URL
    https://lethiandev.github.io/

Previous Fields

  • Steam
    samael_x92
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

24162 wyświetleń profilu
  1. Gmclan - wersja mobilna

    A dlaczego nie wrócić do tego pomysłu?
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Możliwe, że ma to związek z aktualizacją GMS 2.2, mnożenie łańcucha znaków przez liczbę nie działa. Jak zrobisz rzutowanie funkcją real(str) powinno zadziałać, albo odwróć kolejność mnożenia: surface_resize( application_surface, window_scale*view_width, window_scale*view_height );
  3. Problem ze zbieraniem danych

    Wysyłasz zapytanie do google po nieszyfrowanym protokole `http://` z poziomu strony która jest szyfrowana. To nie problem z certyfikatem, a mieszaniem protokołów - jak odwiedzasz stronę po HTTPS, to przeglądarki odrzucają *każde* zapytanie które zrobisz po HTTP. https://developers.google.com/web/fundamentals/security/prevent-mixed-content/what-is-mixed-content
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    ImageMagick ma jeszcze komendę mogrify dla wielu plików, ale jeżeli nie zadziała zawsze możesz skrypt napisać, np. pod windowsa w konsoli wpisz: for %f in (*.png) do convert %f ( +clone -alpha extract -draw "fill black polygon 0,0 0,15 15,0 fill white circle 15,15 15,0" ( +clone -flip ) -compose Multiply -composite ( +clone -flop ) -compose Multiply -composite ) -alpha off -compose CopyOpacity -composite %~nf_rounded_corners.png Pod Linuxa działa to trochę inaczej np dla windowsa usunąłem znaki \ przy nawiasach i zamieniłem pojedyncze ' na "
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    @nowy_user osobiście korzystam z ImageMagick, a jak zaokrąglić rogi jest nawet opisane w dokumentacji IM - http://www.imagemagick.org/Usage/thumbnails/#rounded
  6. Niska jakość grafiki w HTML5

    Zwykły Chrome, a DevTools można znaleźć pod F12 lub Ctrl+Shift+I albo z menu > Więcej narzędzi > Narzędzia developera. Do pracy głównie używam Chrome dlatego na nim ogarniam toolsy (dla remote debug), a firefox z tego co wiem też ma podobne DevToolsy.
  7. Niska jakość grafiki w HTML5

    Teraz działa u mnie ok, zrobiłem test na mobile (devicePixelRatio = 3) jak i desktopie ale w trybie mobile (devicePixelRatio = 2) Desktop w trybie mobile (720px i devicePixelRatio = 2) Mobile (1080px i devicePixelRatio = 3)
  8. Niska jakość grafiki w HTML5

    Napisałem mega prosty skrypt, spróbuj dodać go do shella index.html przed zamknięciem taga </body>: <script> (function (window, DOM) { 'use strict' var vp = getMetaViewport() window.addEventListener('resize', updateMetaViewport) updateMetaViewport() function getMetaViewport() { var meta = DOM.querySelector('meta[name="viewport"]') if (!meta) { meta = DOM.createElement('meta') meta.name = 'viewport' DOM.head.appendChild(meta) } return meta } function updateMetaViewport() { var width = window.innerWidth * window.devicePixelRatio vp.content = 'width=' + width + ', initial-scale=1, maximum-scale=1, minimum-scale=1, user-scalable=no' } })(window, document); </script>
  9. Knights and Monsters

    Pograłem chwilę, ale odrzuca mnie brak płynności i przez to brak responsywności w sterowaniu. Dałoby radę zwiększyć FPSy minimum do 60?
  10. Niska jakość grafiki w HTML5

    Tak jak zasugerował to już @gnysek, jest to poprawne zachowanie przeglądarki na mobilkach. Używasz <meta> viewport które jest tutaj "problemem" tak jak sam zauważyłeś. Zaproponowane przez Ciebie na sztywno wstawienie skalowania działa u mnie (prawie) ok, ale ostatecznie nie działa to idealnie. Jakbyś miał czas i chęci to usprawnić, to myślę, że użycie window.devicePixelRatio byłoby lepszym rozwiązaniem - w ten sposób obsłużysz każdy ekran tak naprawdę. Podgląd w devtoolsach, na mobile mam devicePixelRatio = 3, a na desktopie mam 1. Szerokość ekranu mobile u mnie to 1080px a ww. canvas to 360px. Jakby pomnożyć szerokość 360px * devicePixelRatio (czyli 3) to na mobile zwróci poprawny rozmiar 1080px. Na Twoim drugim poprawionym przykładzie liczy mi 720px więc to jest *prawie* ok, idealnie u mnie działałoby to przy scale = 0.3333 (1.0 / devicePixelRatio).
  11. Niska jakość grafiki w HTML5

    A jakiś link do tego projektu znajdę?
  12. M.E.A.T. – gra RPG w stylu Pixel Art

    Zapowiada się super, trzymam kciuki i powodzenia Edit: Chociaż trochę się obawiam elementów MMO w grze single player.
  13. Podejrzewam, że Ty nie jesteś programistą, a marketingowcem, z którymi @gnysek ma pewnie masę doświadczenia w pracy ;P Ale nie jesteś programistą, żeby zrozumieć na czym to polega, dlatego ciężko będzie przekazać Ci konkretną wiedzę techniczną (nie da się jej przekazać w jednym zdaniu, żeby napisać stronę ecommerce), skoro nie wiesz jakie to jest skomplikowane - chociażby taka obsługa bramek płatności, jeszcze gorzej, jak będzie trzeba obsłużyć ich kilka, kolejne abstrakcje, kolejne interfejsy które trzeba, niestety, zaprogramować. BTW. To jest prosta i konkretna odpowiedź z doświadczenia a nie z wywyższania się. Albo napisz swoją wtyczkę, w takim np. Presta masz masę gotowych interfejsów w systemie i możesz je obsługiwać jak CI się tylko podoba bez myślenia, jak zaimplementować kolejkowanie zamówień czy obsługę bramek płatności, w tym skonfigurować serwer SMTP i wygenerować oraz wysyłać maile (np. z fakturami) do klientów - a to chyba jest ważne w marketingu? Bo przeważnie nie jest to tak dobry pomysł jakby się wydawało, zwłaszcza, jak nie ma się doświadczenia z programowaniem. Starsi koledzy też pewnie tak myśleli, ja np. napisałem własny sklep dla własnych potrzeb (i kilka innych stron), masa zabawy z tym była... generalnie polecam napisać swój sklep, sporo się nauczysz i zrazisz do takich przekonań Ale tu jest już jakaś funkcja, przez którą będziesz umieszczał dane, dodajmy do tego formularz zgłoszeniowy, że ktoś chce kupić jakiś przedmiot, może nawet bramkę płatności XSS podałem dla przykładu, pierwsza strona Google pod hasłem "common ecommerce website vulnerabilities" - https://lirax.org/6-common-security-vulnerabilities-in-e-commerce-systems/ Jak dla mnie fajny CMS, kilka stron na nim postawiłem i działa naprawdę nieźle - w tym w łatwy sposób można dodawać podstrony bezpośrednio w HTMLu (z wbudowanym silnikiem template'ów). Generowałem w nim PDFy, wysyłałem customizowane maile, zarządzałem użytkownikami (poza adminami/redaktorami ofc.)... Ale nie stawiałem na nim sklepów, tutaj własną wtyczkę musiałbyś dopisać (co jest banalne w October CMS), albo skorzystać z wtyczek z marketu
  14. Nie jestem jasnowidzem i nie mogę powiedzieć co jest niezabezpieczone, sporo zależy jak napiszesz taki sklep. Możesz poczytać sobie o łatkach zabezpieczeń innych kombajnów jak np. Wordpressa żeby mieć ogólny zarys czym jest chociażby taki XSS i np. w jakich niespodziewanych miejscach można umieścić kod https://wordpress.org/news/category/security/ Może też dlatego @gnysek poleca użyć gotowca jak Presta, bo podejrzewam, że działa marketingowo a nie próbuje podbić rynek swoim autorskim super frejmworkiem Jak dla mnie pisz własny sklep, jeżeli to nie jest pisane dla klienta a tylko do celów własnych, to sporo się nauczysz i nabierzesz doświadczenia jak to działa od kuchni. PS. Presta też jest mocno podatna na zmiany i czcionki spokojnie mógłbyś zmienić Edit: Może rzuć okiem na OctoberCMS, dość ciekawe rozwiązanie, można w dość łatwy sposób pisać szablony bezpośrednio w HTMLu i doklejać kod PHP, mega prosty CMS i w dodatku podstawowa instalacja ma minimalnie wymagane pluginy.
  15. xD xDD Akurat większość problemów dot. zabezpieczenia to wbrew pozorom wcale nie SQL injection. Community i battle-testy. Czyli nie wiesz, co jest wymagane, stawiam na żadne bądź b. małe doświadczenie w programowaniu takich rozwiązań Nie twierdzę, że pisanie własnego sklepu to zło, sporo się można nauczyć, ale po tym co napisałeś stwierdzam, że nie masz doświadczenia z tematem (i dlaczego z góry zakładasz, że Twoje rozwiązanie będzie "lepsze"... jak nie będzie ).
×