Skocz do zawartości

Konrad-GM

Użytkownicy
  • Zawartość

    2667
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana Konrad-GM w Rankingu w dniu 18 Październik

Konrad-GM posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

43 Duża Cegła Społeczności

O Konrad-GM

Contact Methods

  • Website URL
    https://lethiandev.github.io/

Previous Fields

  • Steam
    samael_x92
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

22745 wyświetleń profilu
  1. Intro obrazkowe+wyświetlający się pod obrazkiem tekst

    Używasz funkcji sprite_get_number, która zwraca Ci liczbę klatek danego sprite, ale z kodu na rysowanie widzę, że używasz oddzielnych sprite a nie klatek jednego sprite. To Ci nie ma prawa zadziałać bo zwyczajnie wywołanie `sprite_get_number(spr_ilustracja4)` zwraca Ci prawdopodobnie wartość '1'. Może użyj funkcji array_length_1d zamiast sprawdzania klatek sprite'a. (pamiętaj, że funkcja dla tablicy z jednym elementem tablica[0]=100 zwróci Ci wartość '1', a indeksujesz tablice od '0') W draw może daj też warunkowe sprawdzanie, czy klatkę możesz wyświetlić if (index == 0) { // draw ilustracja1 }
  2. Grafika wektorowa

    Tak, GMS 1.4 radzi sobie z wektorową grafiką, ale z tego co wiem wspiera jedynie format SWF: https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216755938--GMS-S-Vector-Sprites GameMaker nie rastruje wektorów do bitmapy jako tekstura, tylko posługuje się poligonami, więc skalowanie takich sprite'ów nie powinno dawać efektu pikseli.
  3. [PHP] Wybierz unikalne elementy z tablicy jednowymiarowej

    Może array_unique?
  4. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    No do pisania pluginów w wordpressie w zupełności wystarczy, powodzenia.
  5. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    Nic złego nie jest w filter_var, ale w sposobie w jaki budujesz zapytania. "SELECT * FROM table WHERE x = $y" nawet jak używasz filter_var, to łatwo błąd popełnić. Dlatego też wymyślono coś takiego jak parametryzacja w mysqli->prepare, czy PDO->prepare, a Twój argument "może okazać się że znajdzie ktoś nowy backdoor" jest po prostu głupi, bo równie dobrze błąd może dotyczyć mysqli, czy nawet serwera apache/nginx... Dużo łatwiej złapać się na SQL Injection Twoją metodą niż używając parametryzacji i PDO. A tak w ogóle to nie uchronisz się w 100% przed błędami, aktualizuj serwer i tyle. PS. ten błąd PDO dotyczył biblioteki mysql akurat, bo wewnętrznie używa funkcji "mysql_real_escape_string"...
  6. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    Przecież Ci wyżej podesłałem link jak ten błąd wygląda z PDO. Backdoor to nie tylko nieumiejętne korzystanie z PDO. To chociaż użyj parametryzacji z mysqli: https://www.php.net/manual/en/mysqli.prepare.php
  7. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    W tym wypadku zapewne nie, ale jak będziesz nawet przypadkiem wrzucał tam $_POST czy $_GET, to zwykłe niedopatrzenie może spowodować sporo problemów. A ten błąd zapewne o którym słyszałeś, to o niewłaściwym kodowaniu bazy danych, tutaj masz rozwiązanie: https://stackoverflow.com/a/12202218
  8. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    Żeby się nauczyć, ot. Nabywasz teraz złej praktyki po prostu (i do tego zwyczajnie niebezpiecznej ) .
  9. [PHP] dziwny błąd o whitespace

    Niepoprawnie odnosisz się do klucza w tablicy, nie powinno tam być tych pojedynczych cudzysłowów ', poprawnie to powinno wyglądać tak: $inputs = [ "lvalue" => 5, "rvalue" => 10 ]; $solutions = [0, 15, 30]; $string = "$inputs[lvalue] + $inputs[rvalue] = $solutions[1]" Dodatkowo nie buduj tak zapytań :facepalm: chociaż użyj prostej funkcji jak mysql_real_escape_string Najlepiej będzie jak przerzucisz się na PDO i będziesz robił parametryzowane zapytania. np. https://www.php.net/manual/en/pdo.prepare.php
  10. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Dart? Ja osobiście już wolę TypeScript bo znam JS a TS to świetne dopełnienie i nie widzę sensu uczenia się kolejnego skryptowego języka, zwłaszcza, że Dart nie jest jakoś szczególnie "lepszy" (chodzi mi o przeglądarki ofc. gdzie z miejsca w Dart odpadają inne JSowe biblioteki). A tak poza tym, to Fluttera też nie znam. Pisałem kiedyś appki w Cordova i Ionicu, do prostych appek są ok, ale do bardziej rozbudowanych szczerze odradzam, powolne to to, a ogólnodostępne biblioteki (zwłaszcza w Cordova) są tragicznie napisane i w dodatku JS potrafi czasami być nieprzewidywalny, zwłaszcza przy próbie wspierania pierdyliard wersji androidowych webview-ów czy iosowych javascriptcore-ów, bo klijent chce żeby działało nawet na afrykańskim kapciu. Zapewne Dart + Flutter sprawdziłby się na tym polu dużo lepiej. (albo nawet NativeScript? kiedyś muszę spróbować, wygląda obiecująco dla JS/TSowców, albo się w końcu nauczę czegoś pożytecznego, jak Java)
  11. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Sprawdzenie w google to minuta, dosłownie https://dotnet.microsoft.com/apps/xamarin Tak, Xamarin to framework do pisania appek w C#, obsługuje Androida jak i iOSa.
  12. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    To jest zapis w JSONie, w PHP wygląda on tak (jako tablice asocjacyjne): <?php $array = [ "foo", 123456, ["bar" => 123, "baz" => [1, 2, true, true, false]], [1, 2, ["value" => 3], null] ];
  13. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    json_encode/decode nie powinien mieć w takim razie problemu, jako przykład może to wyglądać równie dobrze tak: [ "foo", 123456, { "bar": 123, "baz": [1, 2, true, true, false] }, [1, 2, { "value": 3 }, null] ]
  14. W jakim języku zrobić apkę mobilną?

    Nie ma najlepszego wyboru, są różne frameworki, a każdy z frameworków inaczej działa i służy do czegoś innego. Jakby nie patrzeć, to Android i iOS też mają swoje "frameworki" ale nie są multiplatformowe. Wybierz taki framework, w którym najbardziej będzie Ci odpowiadał stack technologiczny, który znasz/lubisz i spełnia wymagania co do Twojego projektu. Może to być PhoneGap/Cordova + Ionic, NativeScript, Xamarin są tymi popularniejszymi. Pamiętaj, że jak wybierzesz stack PhoneGap/Cordova/Ionic/NativeScript, to żeby zrobić coś bardziej rozbudowanego, to musisz i tak znać budowę obu platform, a nawet pisać pod nie rozszerzenia w Java i Objective-C. PS. To, że wybierzesz stack PhoneGap/Cordova/Ionic/NativeScript nie znaczy wcale, że będzie łatwiej. Jak znasz JS, czy TS byle jak, to efekt będzie taki sam jakbyś miał usiąść do Xamarina czy pisał od razu na Androida w Javie czy iOSa w Objective-C. Edit: NativeScript działa trochę inaczej, on binduje API Androida i iOSa do JavaScriptu, ale i tak żeby napisać rozszerzenie, trzeba je pisać też pod daną platformę, tyle, że w JS/TSie.
  15. [PHP} Json encode przy mixed varibles

    Nie, brakuje przecinka. Musisz utrzymać poprawną semantykę JSONa bo Ci się wykrzaczy, rzuci wyjątkiem i tyle.
×