Skocz do zawartości

Konrad-GM

Użytkownicy
  • Zawartość

    2699
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    28

Ostatnia wygrana Konrad-GM w Rankingu w dniu 3 Wrzesień

Konrad-GM posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

56 Duża Cegła Społeczności

O Konrad-GM

  • Tytuł
    Legendary Hobo
  • Urodziny 07/31/1992

Contact Methods

  • Website URL
    https://lethiandev.github.io/

Previous Fields

  • Steam
    samael_x92
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Tak

Profile Fields

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

24775 wyświetleń profilu
  1. Almora Darkosen

    Może jakiś Jekyll, stronka bez cms, php, mysql, tylko plain html, css i js z możliwością dodawania newsów w markdownie. Prywatne repo na GitLabie + Pipeline CI i nie będzie trzeba martwić się deployem.
  2. Almora Darkosen

    Jakoś nie mogę się przyzwyczaić do wyskakującej ikonki podczas walki, wtedy z paska szybkiego dostępu próbuję potów używać przy jednocześnie wciśniętym atakowaniu, może źle w to gram Zszedłem ze ścieżki i nawet znalazłem jakiś domek w lesie, grób, skrzynię, przez to często schodzę ze ścieżek eksplorować Widziałem, że planujesz wydać też wersję PC po iOS. Powodzenia! Edit: Brata też namówiłem do ogrania Darkosena, kiedyś graliśmy w Almorę Online i mu się mega podoba też ta odsłona Edit2: BTW. Jak wejdzie się na stronę AD przez google to wyskakują jakieś dziwne scam reklamy.
  3. Almora Darkosen

    Pograłem jakiś czas, zdobyłem kilka lvli, pozwiedzałem kilka lokacji i... gra się mega przyjemnie, chociaż czasami sterowanie jest sztywne, nie zawsze działa używanie potów, podnoszenie rzeczy i trzeba mashować przycisk bo jakaś animacja się jeszcze nie skończyła. Jest też kilka problemów, może bardziej designerskich niż technicznych, np. główna linia fabularna na razie jest dość... cienka, znalazłem list, teraz mam znaleźć jakiegoś gościa i nie wkręciłem się w nią w ogóle, robiłem kolejne poboczne questy byle by pozbierać poziomy na dalsze wypady, a questy są typowe dla tego gatunku - idź zabij X robali/much/krabonszczów/bandytów, albo znajdź rodowy miecz/zbroję czy inne badziewie itd. To co prawda początek gry zapewne, więc głównej fabuły jeszcze nie ocenię. Z takich poważniejszych problemów jakie szczególnie mi przeszkadzały - to otoczenie które jest mało czytelne, nie widać co jest górką, a po czym można chodzić. Nieraz złapałem się na tym, że przelazłem jakąś drogę i utykałem na pozornych przejściach, albo zastanawiałem się czy to nie jest górka zanim tam pójdę, bo utknąłem w buszu i nie mogłem znaleźć wyjścia No i jeszcze takie czepialstwo z mojej strony - mam ekran w telefonie 19.5 / 9 przez co widzę paski na bokach, co prawda jest przycisk "wymuś pełny ekran", ale wszystko jest wtedy rozciągnięte. Gratuluję ukończenia pierwszego dużego projektu! i to w pojedynkę. Na pewno wrócę do grania a co by pozwiedzać inne lokacje Almory i ciskać firebollami w monstra. Powodzenia w kolejnych produkcjach! Na pewno będę śledził Gear Studio
  4. Kompilacja android przez wifi nie działa

    Na pewno poprawnie połączyłeś się z telefonem przy `adb connect`? Może firewall jakiś blokuje ADB
  5. Kompilacja android przez wifi nie działa

    Nie testowałem tego na GMSie, ale możesz spróbować włączyć debuggowanie po wifi na androidzie ręcznie. 1. Podłącz telefon po USB i sprawdź w ADB wszystkie widoczne urządzenia: 2. Jak będziesz miał swoje urządzenie widoczne, przełącz ADB do trybu debugowania po sieci `tcpip`, wpisz coś takiego: Ale poza jedną rzeczą, w miejsce portu 5555 wpisz port jaki masz skonfigurowany w GMSie. Możliwe też, że zadziała jak podasz taki sam port jak tutaj. 3. Teraz możesz spróbować połączyć się z urządzeniem, ale najpierw znajdź IP telefonu w lokalnej sieci. Możesz odłączyć telefon od kabla USB i spróbować zrobić deploy. Tutaj masz bardziej szczegółowy opis jak co działa: https://developer.android.com/studio/command-line/adb#wireless
  6. Nie korzystam z GMa już od dłuższego czasu tak naprawdę, ale może spróbuj pobawić się substytutem jak GMowy path, znalazłem nawet jakieś tutoriale. Bazując na nich chyba załapiesz jak można to też rozwiązać, co prawda dalej będziesz musiał policzyć odległość od tych segmentów żeby postać mogła "złapać" linę (chyba, że GM potrafi znaleźć najbliższy punkt funkcjami path ) https://youtu.be/OkUMpnvxS1s https://youtu.be/fOL_VYzwDcE
  7. Ja bym to zrobił podobnie jak to @gnysek zaproponował, ale zamiast procentowego wskaźnika, to trzymał długości segmentów, oraz nie usuwał obiektu gracza, a w nim sterował poruszanie się po linie. np. przypuśćmy, że mamy taką linę: Można podzielić ją na segmenty, np. ręcznie powstawiaj punkty, np. w kodzie i wtedy będziesz miał listę punktów z której możesz policzyć długość każdego segmentu. Teraz najciekawsza rzecz - żeby pozwolić graczowi "złapać" linę, musisz policzyć jak daleko od najbliższego segmentu jest gracz. W pętli for dla każdego segmentu sprawdzaj, jak daleko gracz jest od liny. Jeżeli będzie odpowiednio blisko, to przypisz graczowi poprzez zmienną, do której liny należy, oraz na którym segmencie "zaczął się wspinać". Możesz przerobić ten skrypt https://www.gmlscripts.com/script/point_line_distance tylko wyciągnij z niego dwie wartości jak odległość i zmienną t, bo przyda Ci się do obliczenia jak daleko na tym segmencie jest gracz. A sama wspinaczka to co Step Event musisz ustawić gracza na odpowiedni segment linii. Np. jeżeli masz w graczu zapisaną wartość 120, to znajdujesz na którym segmencie jest gracz np. w pętli for i następnie liczysz wektor normalny z dwóch punktów tego segmentu i mnożysz przez różnicę (120 - [długość całkowita do punktu startowego segmentu na którym jest gracz]) a na koniec dodajesz wartości współrzędnych punktu startowego tego segmentu. Samo sterowanie poruszania się po linie to modyfikacja zapisanej zmiennej, możesz też tę wartość clamp-ować, żeby nie wylazł Ci poza linę. PS. pamiętaj, że złożoność tego rozwiązania to O(n), im mniej segmentów, tym lepiej
  8. Gmclan - wersja mobilna

    A dlaczego nie wrócić do tego pomysłu?
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    Możliwe, że ma to związek z aktualizacją GMS 2.2, mnożenie łańcucha znaków przez liczbę nie działa. Jak zrobisz rzutowanie funkcją real(str) powinno zadziałać, albo odwróć kolejność mnożenia: surface_resize( application_surface, window_scale*view_width, window_scale*view_height );
  10. Problem ze zbieraniem danych

    Wysyłasz zapytanie do google po nieszyfrowanym protokole `http://` z poziomu strony która jest szyfrowana. To nie problem z certyfikatem, a mieszaniem protokołów - jak odwiedzasz stronę po HTTPS, to przeglądarki odrzucają *każde* zapytanie które zrobisz po HTTP. https://developers.google.com/web/fundamentals/security/prevent-mixed-content/what-is-mixed-content
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    ImageMagick ma jeszcze komendę mogrify dla wielu plików, ale jeżeli nie zadziała zawsze możesz skrypt napisać, np. pod windowsa w konsoli wpisz: for %f in (*.png) do convert %f ( +clone -alpha extract -draw "fill black polygon 0,0 0,15 15,0 fill white circle 15,15 15,0" ( +clone -flip ) -compose Multiply -composite ( +clone -flop ) -compose Multiply -composite ) -alpha off -compose CopyOpacity -composite %~nf_rounded_corners.png Pod Linuxa działa to trochę inaczej np dla windowsa usunąłem znaki \ przy nawiasach i zamieniłem pojedyncze ' na "
  12. Temat zbiorczy na drobnostki

    @nowy_user osobiście korzystam z ImageMagick, a jak zaokrąglić rogi jest nawet opisane w dokumentacji IM - http://www.imagemagick.org/Usage/thumbnails/#rounded
  13. Niska jakość grafiki w HTML5

    Zwykły Chrome, a DevTools można znaleźć pod F12 lub Ctrl+Shift+I albo z menu > Więcej narzędzi > Narzędzia developera. Do pracy głównie używam Chrome dlatego na nim ogarniam toolsy (dla remote debug), a firefox z tego co wiem też ma podobne DevToolsy.
  14. Niska jakość grafiki w HTML5

    Teraz działa u mnie ok, zrobiłem test na mobile (devicePixelRatio = 3) jak i desktopie ale w trybie mobile (devicePixelRatio = 2) Desktop w trybie mobile (720px i devicePixelRatio = 2) Mobile (1080px i devicePixelRatio = 3)
  15. Niska jakość grafiki w HTML5

    Napisałem mega prosty skrypt, spróbuj dodać go do shella index.html przed zamknięciem taga </body>: <script> (function (window, DOM) { 'use strict' var vp = getMetaViewport() window.addEventListener('resize', updateMetaViewport) updateMetaViewport() function getMetaViewport() { var meta = DOM.querySelector('meta[name="viewport"]') if (!meta) { meta = DOM.createElement('meta') meta.name = 'viewport' DOM.head.appendChild(meta) } return meta } function updateMetaViewport() { var width = window.innerWidth * window.devicePixelRatio vp.content = 'width=' + width + ', initial-scale=1, maximum-scale=1, minimum-scale=1, user-scalable=no' } })(window, document); </script>
×