Skocz do zawartości

Pytania początkujących

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Game Makerem i natknąłeś się na jakiś problem, to zajrzyj tutaj.
Zanim zapytasz sprawdź regulamin, przeczytaj FAQ i skorzystaj z wyszukiwarki.


Uwaga!

Zanim zadasz pytanie:

 

1. Sprawdź czy odpowiedzi nie ma w dziale FAQ lub czy podobnego tematu nie było na forum

2. Zapoznaj się z polskim tłumaczeniem dokumentacji (help)

3. Zapoznaj się też z naszymi kursami i przykładami

 

Powtarzające się pytania będą karane ostrzeżeniami lub usuwaniem tematów !!!

 

Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie.

 

PROSIMY PISAĆ CZY TEMAT DOTYCZY GameMaker 8.1, GameMaker:Studio LUB WCZEŚNIEJSZYCH!!!!


12 393 tematów w tym forum

  1. Kamera z góry

    • 9 odpowiedzi
    • 1,8 tys. wyświetleń
  2. Kamera Za Graczem

    • 3 odpowiedzi
    • 1,1 tys. wyświetleń
  3. kamera za postacia

    • 2 odpowiedzi
    • 729 wyświetleń
  4. kamera.

    • 3 odpowiedzi
    • 1,4 tys. wyświetleń
  5. kamerka czy co ?

    • 5 odpowiedzi
    • 1,2 tys. wyświetleń
  6. Kamerka internetowa

    • 19 odpowiedzi
    • 2,1 tys. wyświetleń
  7. Kamerka Shooter 3D

    • 2 odpowiedzi
    • 4 tys. wyświetleń
    • 16 odpowiedzi
    • 2,2 tys. wyświetleń
  8. Kamerka w platformówce

    • 2 odpowiedzi
    • 1,1 tys. wyświetleń
  9. kamerowanie

    • 4 odpowiedzi
    • 1,3 tys. wyświetleń
  10. kamienie

    • 4 odpowiedzi
    • 1,5 tys. wyświetleń
  11. Zablokowane Kamizelka

    • 2 odpowiedzi
    • 1 tys. wyświetleń
  12. Kamizelka

    • 5 odpowiedzi
    • 885 wyświetleń
  13. Karabiny?

    • 16 odpowiedzi
    • 2,4 tys. wyświetleń
  14. Karaibski Korsarz

    • 3 odpowiedzi
    • 1,5 tys. wyświetleń
  15. KARNE...

    • 29 odpowiedzi
    • 2,7 tys. wyświetleń
  16. karta dźwiękowa

    • 3 odpowiedzi
    • 621 wyświetleń
  17. Kasa 1 2

    • 50 odpowiedzi
    • 6,4 tys. wyświetleń
  18. kasa

    • 3 odpowiedzi
    • 1 tys. wyświetleń
  19. Kasowanie pliku

    • 17 odpowiedzi
    • 2,9 tys. wyświetleń
  20. Kasowanie slowa w stringu

    • 3 odpowiedzi
    • 1,2 tys. wyświetleń
  21. Kasowanie tekstu

    • 2 odpowiedzi
    • 637 wyświetleń
  22. kasowanie txt

    • 4 odpowiedzi
    • 1,3 tys. wyświetleń
  23. kasowanie zmiennych

    • 3 odpowiedzi
    • 483 wyświetleń
    • 7 odpowiedzi
    • 1,2 tys. wyświetleń
  24. Kąt pocisku 1 2

    • 30 odpowiedzi
    • 2,5 tys. wyświetleń
  25. Zablokowane kąt prosty

    • 4 odpowiedzi
    • 1,3 tys. wyświetleń
  26. Zablokowane Kąt Sprita

    • 2 odpowiedzi
    • 1,1 tys. wyświetleń
  27. Kąt Sprite'a

    • 1 odpowiedź
    • 760 wyświetleń
  28. Katalogi

    • 3 odpowiedzi
    • 699 wyświetleń
  29. Zablokowane kąty

    • 14 odpowiedzi
    • 1,6 tys. wyświetleń
  30. Kąty spirita

    • 14 odpowiedzi
    • 2 tys. wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 750 wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 1,4 tys. wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 1,6 tys. wyświetleń
  31. Zablokowane każdy obiekt tego samego typu

    • 3 odpowiedzi
    • 1,2 tys. wyświetleń
  32. Zablokowane każdy object ma swoje życie

    • 13 odpowiedzi
    • 1,8 tys. wyświetleń
  33. KEY

    • 26 odpowiedzi
    • 2,2 tys. wyświetleń
  34. keyboard_check

    • 2 odpowiedzi
    • 1,2 tys. wyświetleń
  35. Keyboard_check

    • 4 odpowiedzi
    • 691 wyświetleń
    • 4 odpowiedzi
    • 795 wyświetleń
  36. keyboard_check Kropka

    • 7 odpowiedzi
    • 778 wyświetleń
  37. keyboard_check(...)

    • 5 odpowiedzi
    • 1,2 tys. wyświetleń
  38. keyboard_check(vk_litera)

    • 4 odpowiedzi
    • 1,5 tys. wyświetleń
  39. keyboard_string

    • 18 odpowiedzi
    • 2,3 tys. wyświetleń
  40. keyboard_string

    • 5 odpowiedzi
    • 947 wyświetleń
  41. keyboard_string

    • 3 odpowiedzi
    • 729 wyświetleń
  42. Zablokowane Keyboard_string

    • 0 odpowiedzi
    • 557 wyświetleń
    • 15 odpowiedzi
    • 1,5 tys. wyświetleń
  43. keyboard_string określone

    • 22 odpowiedzi
    • 1,9 tys. wyświetleń
×
×
  • Dodaj nową pozycję...